|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, als je Schindler's List of Saving Private Ryan ook niet kunt waarderen, terwijl dat toch behoorlijk vermaarde films zijn, kun je misschien beter stoppen met het bijwerken van klassiekers die je aangeraden krijgt, niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jij vindt drie films representatief voor 'klassiekers'? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Net als Top Gun en Karate Kid. |
|
quote: Niet meer of minder dan The Fountain. Die schaar ik toch ook echt niet onder 'klassiekers' in dat opzicht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik zei drie niet die. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-08-2011 0:07] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Volgens mij is het geen klassieker, misschien een cultfilm? Zelfs dat betwijfel ik. Maar ik ben benieuwd, waarom vond jij het een slechte film? Ik zeg je alvast dat ik het een prachtige en misschien wel één van de beste films vind die ik gezien heb. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ondanks dat het een favoriet van mij is, zou ik hem ook niet als algemeen aanvaarde klassieker bestempelen. Zei het een paar dagen geleden al in een ander topic: je vind hem geweldig of helemaal niks. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Maar dan is het niet meteen slecht, en dat slechte eraan zou ik graag willen weten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Verschillende verhaallijnen die door elkaar heen lopen maar totaal niet lekker in elkaar zijn geplakt. Alsof je drie verschillende films door elkaar heen kijkt. Niet overtuigend geacteerd. Het lot van de hoofdpersonen kon me echt niets schelen. Een soort van 'waarom zijn wij hier op de wereld?' gezwets op het niveau zoals een 12-jarige puber er over zou denken en erg lelijke kitsch beelden. Ik zie trouwens dat de film slechts een 7,4 heeft op imdb, ik dacht eerlijk gezegd dat het een top 250 film was maar blijkbaar dus niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vreemd, ik denk er vrij anders over. De verschillende verhaallijnen van ogenschijnlijk dezelfde karakters in een ander tijdsvlak is juist wat mij intrigeerd. Het geeft de film wel een moeilijk karakter mee, je moet er bij blijven. Waarom die tijdvlakken er zijn wordt helemaal niet uitgelegd, dat vind ik een sterk punt, je kunt het zelf invullen. Ikzelf vind het wel sterk geacteerd en ik voel dus wel de pijn van die vent in zijn bubbel! Ik vind ook de vraagstukken die in de film naar boven komen niet van "een puberaal niveau", integendeel. Leven, dood, liefde.. ik zie dat wel! Lelijke kitsch beelden? Verre van, ik vind de camerastandpunten, het licht weer fenomenaal zoals we van Aronofsky gewend zijn. Neem nu alleen die meditatie scene in de bubbel tegen de achtergrond van een sterrenlandschap. En dan heb ik het nog niet gehad over de fantastisch vormgegeven nebula (gedaan met chemische processen in een petrieschaal met een macrolens, geen fancy CGI hier!). Als kers op de taart heeft Clint Mansell deze film een voortreffelijke soundtrack meegegeven. Tja.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helemaal eens met Spectre. Enfin, smaken verschillen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik vind dit verder gaan dan smaak alleen, maar goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Och, OWW vindt de film gewoon niet leuk en laat dat in overdreven bewoordingen merken; prima, volgende. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: En ik had het over twee films, dus slaan we allebei nergens op. quote: Ik eigenlijk ook, en ik kan me dan ook in geen van OWW's punten vinden, aangezien het allemaal natuurlijk puur subjectief is en behoorlijk zuur overkomt, maar goed, dit soort discussies heb ik een tijdje geleden al afgeleerd te voeren. Kwestie van smaak en het zwaar gechargeerd overbrengen van een mening wat mij betreft, maar ieder zijn/haar ding. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Weet ik, ik vind hem super en hap als Megashark vs Gateroid. NB: Jij mod? wtf! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: Yup. The end draws nigh. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb je ze toch tuk, weet Muti wel dat je eigenlijk Zeikthor bent? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb eindelijk de moeite genomen om Eyes Wide Shut te kijken... en ik ben teleurgesteld Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Zaterdag figureren in Shouf Shouf Zombibi als zombie. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ssssssst! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik blijf er van houden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-08-2011 0:21] signature |
|
quote: Geldt dat niet in heel veel gevallen? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
V for Vendetta |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |