![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Everything is Illuminated. Tikje traag (nou ja, ik was ook moe), maar wel erg goed ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Boek gelezen? Zéér de moeite. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Nee. Misschien maar eens doen. Boek van een zionistische vegetarische dromer past natuurlijk wel goed bij m'n image! No dogs, no masters. ![]() |
|
tip signature ![]() |
|
Zombieland Was wel oke. ![]() |
|
quote: hoe oud is die film? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Staat in de titel. ![]() |
|
quote: net ook gezien ja, wel een mooie score op imdb Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() 3.8! This movie is so cheesy that for a very B Grade Post Apocalyptic movie it is actually worth watching. Just grab the pop corn, put the brain in neutral, press play and watch. You'll have to see past the low budget props, I think they borrowed a lot from the set of Planet of the Apes, and maybe 1,000,000 years BC, and some of the computers are very 1980's, but then Star Trek the original series was supposed to be 22nd century, these computers blow those away. And women in skimpy costumes made from animal skin always make a movie worth watching for guys. The dialog leaves a lot to be desired, but like I said, just put the brain in neutral and be entertained signature ![]() |
|
Van IMDB hoef je ook niet echt uit te gaan als je wilt weten of een film goed is. ![]() |
|
quote: is wel een indicatie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, het dvd-doosje ook. ![]() |
|
Net weer eens Superbad zitten kijken...blijft leuk. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Net deze gekeken ![]() Moeilijk vage shit, binnenkort maar eens de tetsuo films ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
Die zijn gaaf, goede soundtracks ook! ![]() |
|
quote: Kan ik over het algemeen anders heel behoorlijk mee uit de voeten... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: +1 Die film is bad-ass.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 15-06-2011 9:38] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Dat is volgens de meerderheid. De meerderheid heeft per definitie ongelijk. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ah, maar het oordeel van de meerderheid überhaupt heeft ook zonder het grote gelijk te zijn een waarde. Zoals in jouw voorstelling, als het inderdaad per definitie ongelijk is weet je dus dat je de oordelen moet omdraaien ![]() Ik zie het iets minder extreem, en ook dan helpt een IMDB-cijfer wel degelijk bij het inschatten hoe (goed) een film is. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat zeg jij als minderheid, en de minderheid heeft volgens de meerderheid óók per definitie ongelijk. ![]() quote: Dit inderdaad. En dan nog gaat het lang niet altijd op, vandaar dat ik ook 'over het algemeen' zei. ![]() Uiteindelijk komt het allemaal neer op smaak natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat IMDB voor mij vaak wel een aardige indicatie is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Weet ik, het was me alleen te doen om Ralph te fucken. Ik kan ook wel zeggen dat IMDB mijn graadmeter is, er zijn echter zat films die met een acht gewaardeerd worden terwijl ze geen kut aan zijn. Het is zoals Ralph zegt een kwestie van smaak en orientatie, het zegt dus helemaal niks behalve wat de meerderheid erover 'mocht' vinden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: zeker doen, het ziet er allemaal wat gedateerd uit maar voor die tijd heel erg vet. METAAAAAAAAAAAAAAAAL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik zal het onthouden. Wil je muilperen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |