|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Der Baader Meinhof Komplex |
|
A Serbian Movie de ongecensureerde versie best wel fucked up, extreem, maar best "goed" kon veel erger geweest zijn signature |
|
Apollo 18, goed bedacht, maar door het Blairwirtch-op-de-maan effect kan het niet echt boeien. En de "foutjes" in de film waren eens een keer irritant. Age of Heroes, redelijk vertier. Captain America, sja, stripverhaalsetting in de WO II is wel een keer wat anders, verder hersenloos vermaak. Boeiender |
|
quote: Weet iemand welke scènes eruit zijn geknipt in de gecensureerde versie? |
|
The Human Centipede: Full Sequence. Leuke film. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: ik denk dat gedoe met die dokter die de pasgeboren baby neukt, en wellicht ook de bebloede beentjes van Milos zijn zoontje als hij ... signature |
|
Ik kijk niet zo vaak films. En al helemaal niet zo vaak slechte. Toch kwam het er vanavond van. Als je een slechte film zoekt, tip ik bij deze "Special Train for Hitler". "The incredible journey of a trainload of lovely young girls drafted by Hitler for the pleasure of the SS." Wat een tranendal.... (2,4 op IMDB) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-11-2011 1:37] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat MOET ook echt te kudt zijn! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
In het Frans ook echt, argh. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Se7en nog eens gezien heerlijk, zeker naar het einde toe |
|
Gisterenavond wat stukjes Rock 'n Rolla of iets dergelijks. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Haha, nee, nagesynchroniseerd in het Engels. En slécht jonge... En lelijke wijven... en alle Duitsers zien eruit als Fransozen... en elke officier wisselt om de haverklap van accent... Ai ai ai Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Check, dan heb ik de goede gezien! |
|
quote: Heb ik op DVD, topfilm! |
|
quote: Vond ik ook, ik vond de beelden van de reis en de landing wel echt tof.. heel goed nagemaakt! quote: Ja te gek, maar ik heb eergister deel 2 gezien.. die overtreft deel 1! Ga die zien. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-11-2011 15:01] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Huh? Ik had het over deel 2. Is er dan een Full Sequence 2? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Tweede heet: The Human Centipede II (Full Sequence) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die bedoelde ik ook. Geweldig, echt geweldig. Vooral de hoofdrolspeler. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
geweldig gecast Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Apollo 13 |
|
quote:The Cock zegt mij niets. |
|
Gisteren weer la horde gekeken, PP had hem nog niet gezien. Vette film. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bart De Wever? |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |