![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
One flew over Japie's Nest? signature ![]() |
|
300 http://www.imdb.com/title/tt0416449/ Sparta is cool maar wat heb ik een hekel aan dit soort zoetsappige actiefilms zeg. Suffe veldslagen met een her-en-der een virtual reality monster, een romance tussendoor etc. Lena Heady is bloedmooi, dat scheelt dan weer. ![]() ![]() |
|
Dan snap je 300 gewoon niet. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Je keek de film om de gave special effects en het uitmuntende verhaal? ![]() ![]() |
|
8½ Bad Boy Bubby Black Swan Citizen Kane Dark City Dogville Eternal Sunshine of the Spotless Mind Fargo Freaks Gattaca Kôkaku kidôtai Happiness Seppuku Irréversible Jacob's Ladder Kiss Kiss Bang Bang Lock, Stock and Two Smoking Barrels Moon Network Oldeuboi Pusher Salò o le 120 giornate di Sodoma Shichinin no samurai Stalker Taxi Driver The Departed The Devils The Holy Mountain Das Leben der Anderen The Man from Earth The Quiet Earth Det sjunde inseglet The Wild Bunch Smultronstället [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-09-2011 21:25] signature ![]() |
|
Ja, en? Zijn dat films die je gezien hebt, wil gaan zien of wilde je gewoon wat films opnoemen? ![]() |
|
Volgens mij loopt hij weer te kloten met z'n imdb lijst gedoe, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
wooops, sorry, neen dat zijn films die ik nog MOET zien damn dat ding doet idd raar signature ![]() |
|
de meeste films van je lijst ken ik totaal niet, maar van Black Swan was ik toch erg onder de indruk ![]() |
|
weet iemand hoe die film heet van een koppel dat verdwaald met de wagen en dan in een loop terecht komt? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-09-2011 12:36] signature ![]() |
|
![]() |
|
Antichrist Mega Shark vs Giant Octopus ![]() |
|
quote:Slijpsteen ![]() ![]() |
|
Haha, zeker! PS 300 is kut. ![]() |
|
quote: Zitten een paar mega klassiekers tussen; vooral van Tarkovsky en Bergman! Films die je eigenlijk gewoon vaker dan een keer móet zien. Vorig weekend Stalker weer es gezien (5e keer ofzo?) volgend weekend is Bergman aan de beurt! ![]() |
|
quote: Dank voor de bevestiging. ![]() ![]() |
|
quote: alleen kijk ik geen downloads en zijn videotheken volkomen kut signature ![]() |
|
quote: Allemaal of goeie dingen over gehoord, of gezien en goed bevonden. Vooral: Moon Jacob's Ladder Das Leben der Anderen Lock, Stock Black Swan zijn films die ik heb gezien en je zeker kan aanraden. The Departed vond ik zelf zwaar beroerd. De andere titels uit deze lijst wil ik juist zelf nog zien. Vooral Pusher. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Dat interesseert mij dan weer geen reet. ![]() ![]() |
|
quote: Manman wat heerschen de 70s toch.... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ik vond The Holy Mountain altijd een pretentieuze kutfilm, maar onderhand alweer zo'n 5 jaar niet meer gezien, misschien maar eens een herkansing. [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 09-09-2011 16:47] Wil je muilperen? ![]() |
|
Vanavond naar Rise of the Planet of the Apes geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer aangenaam verrast ben. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Gomorra ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |