|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Batman Begins |
|
The Road nog eens bekeken die grijze, desolate sfeer vind ik erg sterk |
|
Klopt, mooie film vond ik dat. Misschien vind je The Book Of Eli dan ook wel wat. Wat meer actie-gericht maar ook een verlaten, desolate sfeer. Mooie beelden ook en een sterk spelenden Denzel Washington (zoals altijd eigenlijk). [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-07-2011 17:40] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Transformers 3 Erg vermoeiend. |
|
Terug naar de Kust.. ja.. mja.. wel aardig. |
|
Paul, erg leuk! Boeiender |
|
super-8. leuke film (zeg maar een soort van mix tussen the goonies en cloverfield) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-07-2011 11:28] |
|
Alexander Beetje langdradig, verder wel de moeite waard. |
|
Cool, heb ik me eindelijk door de Harry Potter films heengeworsteld, blijkt die nieuwe alleen maar in 3D te draaien hier in de omgeving. Ben niet zo'n bioscoopbezoeker, iemand een idee hoe dat meestal gaat? Komt er in de loop van de tijd ook gewoon een 'normale', 2D versie? 3D-films kan ik onmogelijk kijken: barstende hoofdpijn en bij snelle stukken raak ik de draad compleet kwijt. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Idd, een echte aanrader! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Bij ons komen de 2 -en 3D versie meestal gelijktijdig uit en kan je steeds kiezen welke versie je bekijkt, dus geen idee hoe het daar (waar dat ook mag zijn) zit... |
|
Zelfs Cinemec in Ede, enorme bioscoop, heeft 'em niet in 2D... You have time. You are doing fine. |
|
social network kut film IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Twee dagen geleden Super8 gezien, viel me toch wat tegen... Beste alienfilm die ik ooit zag blijft District 9, die vond ik echt overheerlijk! |
|
quote: Raar, hier worden films altijd zowel in 3D als 2D tegelijk uitgebracht, doorgaans in dezelfde bioscoop. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
La Horde: franse zombie horror splatter. Zeeeer vermakelijk |
|
quote: District 9 viel me ontzettend tegen. Qua alienfilms blijft Alien onovertroffen wat mij betreft. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Sucker Punch. Een Samoeraireus met een minigun. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Waar heb je die kunnen zien? Draait nog niet in de bios toch? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Heel erg mee eens. quote: Sucker Punch is zo slecht dat het weer goed wordt. Briljant over the top! |
|
En een mech in WO1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zeer vermakelijk, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eindelijk Black Swan gezien. Briljant hoe de spanning de hele film voelbaar is. Wederom een meesterwerk van Aronofsky www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Super gezien, superfilm, onsupereinde (imo) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |