|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Goh, klinkt interessant. Vond het een aparte combinatie, dus ik dacht dat ik het verkeerd had gelezen of iets miste. Ben benieuwd hoe het klinkt! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wtf! jah ben zeker benieuwd hoe dat klinkt! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ach eerst horen dan geloven, die Rutger is altijd zo positief |
|
Heuj, ik ben alleen maar positief asl ik vind dat dat zo is natuurlijk, op slechte bands post ik vaak niet, omdat ik daar toch niks mee heb. I Find That I Am Not There... |
|
|
|
quote: Wat dacht je van die Running up that hill? Kate Bush! T origineel vind ik veel leuker... Bijna letterlijke cover, maar dan met gitaartjes ipv synth... |
|
quote: Dat was bij mij de spreekwoordelijke druppel, vond Mother Earth lang niet meer zo goed als vorig werk maar toen ik Running up that Hill hoorde werd ik pissed en had WT finaal afgedaan. Hun ouder werk (Enter, The Dance) blijf ik wel nog steeds heel erg graag horen. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 27-01-2007 12:43] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Tja, ik denk dat een beetje muziekliefhebber dat origineel wel kent ... dat is niet echt te vergelijken met de nummers op het album die geen covers zijn, maar door iemand geschreven in opdracht van WT ... |
|
Hm, laat Keith voortaan maar mooi gewoon bij LOA gaan zingen of zijn solo dingen doen, want dat nummer met WT is het allemaal nét niet voor mij. |
|
Hmmm standaard poppie nummer zeg ... jammer dat ze geen vol gebruik gemaakt hebben van Keith, die man kan zoveel meer met zijn stem, de stukken die je hier hoort zijn far beneath him .... |
|
|
|
Het gaat zo wel steeds meer op Evanescence lijken. |
|
zo, weer eens een tijdje enter en the dance op shuffle in de winamp gezet, toch wel weer fijn na zo'n enorme tijd niet gehoord te hebben Je moeder. |
|
quote:+23465! zijn nieuwste album is (bijna?) uit, heb ik een engeltje me laten influisteren, en ze zijn er erg content mee! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
die nieuwe dvd is nu op ned3 signature |
|
Zag vanavond een parodie op koefnoen die beter te pruimen was dan het origineel. Klonk ook beter en zelfs met beter tekst. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Enter, The Dance en Mother Earth vind ik goede albums. De albums erna doen me niks. |
|
zijn er derna nog albnums? signature |
|
quote: Geweldige parodie ja hehe. |
|
deze dus: |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mijn tv springt gelukkig standaard op een andere zender als die jankwijf met latexnichten in beeld komt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hehe, wat een fantastische parodie! |
|
Nu kan ik me ernstig vergissen, maar vanochtend zat m´n zoon wat te zappen en kwam MTV voorbij. Nu meende ik toch echt dat ik een clip van Armin van Buuren zag waar zij op zong Klonk overigens als dikke poep. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |