|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ookal krijgen ze maar 1 euro per verkochte cd, dan nog is het een fijn bedrag. |
|
quote: Ja, je moet wel een beetje onderhandelen, hè? Maar dat zit vast wel goed bij hen. |
|
quote:Zal idd wel goed zitten. Toch, voor nederlandse bands is het momenteel geen vetpot..(opbrengst uit cd verkoop bedoel ik dan) |
|
quote: Met onze laatste cd van de band waar ik dus in zat hadden we ook een soortgelijke deal. Helaasch geen 500.000 verkocht. En het is zeker geen vetpot. Maar dat is het nooit geweest, zolang ik in de ned. scene () rondloop. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-09-2005 1:28] |
|
haha dinosaurus die je d'r bent! No meat is sweater |
|
ik ken best naar the silent force luisteren... en het is ook erg goede muziek om bij in slaap te vallen... maar dr zijn gewoon betere bands en dan luister je die toch net ff iets vaker... maar inderdaad de vorige cds hebben wat meer pit... maar jullian (ofzo)en forsaken zijn toch nog wel een goede nummers naar mijn idee... ik gaat naar appelpop (warschijnlijk) ken ik ff kijken hoe ze ut daar doen... ik heb ze ook van een hele verre afstand gezien op het bevrijdingsfestival wageningen... is denk 3 jaar geleden en toen hebben ze dacht ik mother eath gespeeld... was toen wel gezellig... maar ja klein poppetjes zullen het altijd blijven van zo'n grote afstand... |
|
signature |
|
Neu... Maar 305 is wel erg weinig trouwens. Ik hoop toch wel dat het meer opbrengt voor het goede doel |
|
meisjes van 13 hebben meestal niet zoveel geld... Echt niet. |
|
quote:Damn, daar gaat mijn plan om flink te cashen voor de eerste demo |
|
kleine meisjes worden (soms) ook oud en rijk... misschien wanneer zij in hun mid-life crisis op zoek gaan naar hun verleden, heb je nog een kans Echt niet. |
|
WT is goed, ik vind het best rustgevend om naar ze te luisteren, zelf ben ik helemaal weg van Iron Maiden, Helloween, Pantera, DT en natuurlijk de zeer bekende band trvium. Ik vind het wel jammer dat WT vaak door mensen die de muziek niet kennen in verband word gebracht met de; "in het zwart gekleed alles hatende gothics". Dit is wel jammer want ik denk dat veel mensen in WT wel iets vinden wat hun aanstaat. alleen het feit dat er zo veel vooroordelen zijn over fans van hun komt de muziek niet tot zijn recht. Klagt nicht, kämpft! |
|
quote: WT is denk ik wel de LAATSTE band die men in verband zal brengen met "in het zwart gekleed alles hatende gothics".. Tip mbt je laatste opmerking: waarom mensen proberen te veranderen? Lekker boeiend wat ze vinden. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: De eerste demo van Dark Rivers Flow? Volgens mij heb ik die nog no text supplied |
|
quote:Geweldig, hoeveel stereotype gelul jij inéén post kunt duwen. |
|
mwa voor niet-metal volk klopt dat wel aardig. alleen die laatste zin slaat nergens op, behalve als het om cradle of filth, dimmu borgir, nightwish, rhapsody of slipknot gaat Je moeder. |
|
die band heet Rhapsody of Fire Karni, niet Rhapsody of Slipknot |
|
same shit, "allemaal kut" Je moeder. |
|
Pff .. adt is zo 2005 |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Iets zegt mij dat jouw wereldbeeld ernstig verstoord is... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Misschien komt al zijn metalkennis uit de Aardschok? Bruce Banner |
|
hmmm dat ie dan Epica niet aanbid ... |
|
van nu.nl: Within Temptation tekent platencontract voor Amerika Uitgegeven: 20 december 2006 10:43 Laatst gewijzigd: 20 december 2006 11:07 RIJSWIJK - De succesvolle Nederlandse band Within Temptation heeft een contract getekend met de Amerikaanse vestiging van Roadrunner Records. Dat heeft de band woensdag bekendgemaakt. Roadrunner Records werkt al voor Within Temptation in Japan, Australië en het Verenigd Koninkrijk. Sony/BMG is verantwoordelijk voor de exploitatie in de rest van de wereld. De band sloot ook een overeenkomst met het Amerikaanse boekingskantoor Pinnacle Entertainment, het bedrijf dat onder andere verantwoordelijk is voor de boekingen van Linkin Park en Keane. Prijzen "De VS is het laatste gebied van betekenis waar Within Temptation nog niet is uitgebracht", aldus het management. De band heeft meer dan 1,1 miljoen albums verkocht en won onder andere een World Music Award, drie Export Prijzen voor Best Verkopende Nederlandse act in het buitenland, de BV Popprijs, TMF Awards, een UK Golden God Award en een Zilveren Harp. Zangeres Sharon den Adel zegt in een reactie zeer enthousiast te zijn over de samenwerking met Roadrunner Records in de VS. Tour "Roadrunner heeft in de UK, Japan en Australië voor ons vorige album al zeer goed werk gedaan. We zijn er dan ook van overtuigd dat ze dat ook in de VS gaan doen." De band denkt begin volgend jaar voor een promotionele tour naar de Verenigde Staten af te reizen. Je moeder. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |