|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
coole avatar, liono of hoe je dat ook schrijft van de thundercats. Het lijkt wel of iedereen het daar ineens weer over heeft. |
|
quote:Het nummer is gewoon puur op scoren geschreven ... |
|
logisch toch, als ze dat niet doen kunnen ze alle centjes wel vergeten en moeten ze weer gaan optreden in kleine zalen vol met volwassen en langharig publiek. |
|
Ik zeg ook niet dat het dom is, maar wel dat het puur commercieel is ... Dit album zal vast wel scoren, maar zal waarschijnlijk hun laatste zijn, aangezien je vast weer gerommel in die band gaat krijgen .. |
|
of ze wordt zwanger... van de drummer |
|
ja en dan krijg je later allemaal van die rtl4 programma's met beelden van sharon en haar kind ... brrr |
|
en als ze daar uitgepoept is een sbs6 programma als de vrouw van (een muzikant) over de vrouwen van... |
|
en daarna mag ze sbs6 "nieuws" gaan presenteren (natuurlijk nadat ze een buitenechtelijke relatie heeft gehad met "mede-rocker" Mark Jansen) |
|
Of ze verrassen ons gewoon met de nieuwe cd, en gaan terug naar Enter niveau? |
|
quote:Goh ... *smile* |
|
quote: hehe ja toen was onze Harm nog lief . Erg saai nummer en niet bepaald originele clip, al waren er wel twee pluspunten op te merken |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind zowel het nieuwe nr. als het nieuwe clippie verdacht veel op Evanescence lijken. |
|
quote:beetje te veel... |
|
Ik heb het nummr nog niet af kunnen kijken .. onze hond gaat spontaan meejanken ... |
|
Het is een niet erg opvallend nummer, iig. De verandering van jurk is natuurlijk fenomenaal. Die andere konden écht niet meer, hoor. Nou die knullen nog een make-over. Pruiken ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: Dan hebben ze iig weer lang haar... |
|
quote: Tsja, een ex-zanger van m'n band heeft dit ook jaren gedaan, werkte prima. Oud Vuil. |
|
Voor die nieuwe clip hebben ze zelfs het decor van Evanescence (Bring me to live) gecopieerd. Nu leggen ze het er toch wel dik op dat ze enkel willen scoren In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
en toch klinkt de nieuwe schijf: The Silent Force erg lekker. I Find That I Am Not There... |
|
ik had gister de tv aan staan op ned2 komt dat nieuwe nummer voorbij zetten... Zijn er echt mensen die dat een goed nummer vinden? |
|
heel huppelkuttend nederland |
|
jeetje wat ben je snel vandaag |
|
is totaal afhankelijk van welke muziek ik draai NP nieuwe internal suffering ratatatatatatatatatatata |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |