IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Within Temptation Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 18:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

coole avatar, liono of hoe je dat ook schrijft van de thundercats. Het lijkt wel of iedereen het daar ineens weer over heeft.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-10-2004 18:17 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 18:15 schreef ghoulliette het volgende:
coole avatar, liono of hoe je dat ook schrijft van de thundercats. Het lijkt wel of iedereen het daar ineens weer over heeft.

Gewoon pure jeugdsentiment... The Thundercats was de eerste tekenfilmserie die ik dagelijks volgde...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 18:14 schreef DarknessThere het volgende:
Ik heb het nummer nu ook gehoord. Valt inderdaad zwaar tegen... Hopelijk is de rest van de cd beter...

Ik bedoel, het nummer is best aan te horen, maar vergeleken met Enter, en de twee singles van Mother Earth is het maar zwak..
Het nummer is gewoon puur op scoren geschreven ...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 18:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

logisch toch, als ze dat niet doen kunnen ze alle centjes wel vergeten en moeten ze weer gaan optreden in kleine zalen vol met volwassen en langharig publiek.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zeg ook niet dat het dom is, maar wel dat het puur commercieel is ...

Dit album zal vast wel scoren, maar zal waarschijnlijk hun laatste zijn, aangezien je vast weer gerommel in die band gaat krijgen ..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 18:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

of ze wordt zwanger... van de drummer

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja en dan krijg je later allemaal van die rtl4 programma's met beelden van sharon en haar kind ... brrr

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 18:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en als ze daar uitgepoept is een sbs6 programma als de vrouw van (een muzikant) over de vrouwen van...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 18:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en daarna mag ze sbs6 "nieuws" gaan presenteren (natuurlijk nadat ze een buitenechtelijke relatie heeft gehad met "mede-rocker" Mark Jansen)

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-10-2004 18:39 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Of ze verrassen ons gewoon met de nieuwe cd, en gaan terug naar Enter niveau?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:59 schreef Claw het volgende:
Precies, Enter is gewoon een meesterlijk cd. The Dance ook. Iedereen die nu opeens loopt te roepen "WT is KUT" en dat soort dingen wil zich gewoon weer even tegen de massa afzetten...

Er zijn wel meer bands die een nieuwe cd uitbrengen die gewoon "niet goed" is. My Dying Bride bijvoorbeeld, maar dan ga ik toch ook niet meteen roepen "MDB is KUT" ...
Goh ... *smile*

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-10-2004 18:47 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 18:39 schreef Jenje het volgende:
Goh ... *smile*

hehe ja toen was onze Harm nog lief .

Erg saai nummer en niet bepaald originele clip, al waren er wel twee pluspunten op te merken

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-10-2004 20:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 18:47 schreef Vlkodlak het volgende:
(...)

Erg saai nummer en niet bepaald originele clip, al waren er wel twee pluspunten op te merken

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 13-10-2004 22:47 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik vind zowel het nieuwe nr. als het nieuwe clippie verdacht veel op Evanescence lijken.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-10-2004 22:48 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 oktober 2004 22:47 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik vind zowel het nieuwe nr. als het nieuwe clippie verdacht veel op Evanescence lijken.
beetje te veel...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb het nummr nog niet af kunnen kijken ..

onze hond gaat spontaan meejanken ...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-10-2004 22:52 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het is een niet erg opvallend nummer, iig.

De verandering van jurk is natuurlijk fenomenaal. Die andere konden écht niet meer, hoor. Nou die knullen nog een make-over. Pruiken ofzo.

Oud Vuil.

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 13-10-2004 22:57 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 13 oktober 2004 22:52 schreef webblaster wim het volgende:
Het is een niet erg opvallend nummer, iig.

De verandering van jurk is natuurlijk fenomenaal. Die andere konden écht niet meer, hoor. Nou die knullen nog een make-over. Pruiken ofzo.

Dan hebben ze iig weer lang haar...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-10-2004 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 oktober 2004 22:57 schreef Killing Zoe het volgende:
Dan hebben ze iig weer lang haar...

Tsja, een ex-zanger van m'n band heeft dit ook jaren gedaan, werkte prima.

Oud Vuil.

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 28-10-2004 19:14 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Voor die nieuwe clip hebben ze zelfs het decor van Evanescence (Bring me to live) gecopieerd. Nu leggen ze het er toch wel dik op dat ze enkel willen scoren

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-11-2004 10:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

en toch klinkt de nieuwe schijf: The Silent Force erg lekker.

I Find That I Am Not There...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2004 14:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik had gister de tv aan staan op ned2 komt dat nieuwe nummer voorbij zetten...

Zijn er echt mensen die dat een goed nummer vinden?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2004 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

heel huppelkuttend nederland

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2004 14:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jeetje wat ben je snel vandaag

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2004 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is totaal afhankelijk van welke muziek ik draai

NP nieuwe internal suffering
ratatatatatatatatatatata

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com