|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Als ik sunn O)) zou draaien had ik ergens volgende week ofzo gereageerd .. |
|
Eyyy niks mis met inkijk shots goffer! Zenial |
|
quote: |
|
Om even in het juiste topic door te gaan Silent Force is één van de slechtste cd's van het jaar. Het boeit echt geen moment, de songs lijken allen op elkaar, en zijn slap... Enige uitzondering is Jillian, een song die ze al twee jaar of zo live spelen... |
|
Ok, ahum...Ik vind die nieuwe plaat nog best ok. En het clipje. Ja ahum daar zijn Hollanders gewoon niet goed in. Ik zie ook maar twee pluspunten. En de CD vind ik nog best ok. Geen top plaat. Maar ook niet vervelend. Ik ben wel van mening dat de gitarist en de bassist uit die band moeten. Die lui zien er niet uit. Ik stoor me aan die koppen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De gitarist en de bassist moeten uit de band? Wat blijft er dan over... Een jodelende Sharon en een 100-koppig koor (Oja, en wat drums op de achtergrond). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Optreden in België is afgeblazen. Sharon is grieperig, dus concert wordt naar een latere datum verschoven. Tja... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
daarnet speelden ze op tv een stukje mother earth tijdens reclame voor een kookprogramma met jamie oliver Niet echt passend |
|
Wahahahaaaa Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik heb zelfs eens op de radio reclame gehoord voor de laatste singel, er zat rap terug een andere cd in Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ze maken meer reclame dan voor de gemiddelde pop-band (vallen ze wsl ook onder), echt niet normaal meer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Idd, den eerste keer da ik erg geschrokken was was toen ik gezellig tijdens de examens een kopje koffie aan het drinken was met mijne pa en mijne broer en ze plotseling de smaakmaker van Donna lieten horen, Icequeen, ik slervikte me bijna in mijn koffie dan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Radio Donna is sowieso Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Idd, die laatste reclames zijn zooo degoutant Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Over die reclames ben ik het met iedereen eens. Straks krijg je de reclame van MyDyingBride nog op de EO. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: klopt de vorige cds waren nogwel redelijk maar de nieuwste is in 1 woord "bagger" maar ik snap t niet er werd gezegt dat ze stoerder werden ? nouw dan vind ik mn kleine buurmeisje nog stoerder ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
quote: Within Temptation is ech wel vet stoer man. Net als Evene... Evano... Evena.... eh, je weet wel, die andere band met die zangeres... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nightwish? |
|
quote: Rijt die wond maar weer open hoor. Dat was ooit een van mijn favoriete bands... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
waarom ben je gestopt het te luisteren? |
|
quote:De nieuwe CD is toch echt een stuk beter dan moeder aarde. |
|
quote: Ik luister de eerste drie albums nog wel eens, maar voor de rest vind ik het een beetje saai worden. Hoeveel albums hebben ze nu ondertussen? Vijf of zo? Ik ben de draad een beetje kwijt. De laatste lijken toch allemaal op elkaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Vergeleken bij Enter zijn ze allebei crap... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |