IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Within Temptation Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2004 14:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2004 14:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik sunn O)) zou draaien had ik ergens volgende week ofzo gereageerd ..

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-11-2004 15:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 19:14 schreef X-Act het volgende:
Voor die nieuwe clip hebben ze zelfs het decor van Evanescence (Bring me to live) gecopieerd. Nu leggen ze het er toch wel dik op dat ze enkel willen scoren

Idd. En als ze eenmaal van die inkijk-shots (kijk de clip en je begrijpt wel wat ik bedoel) in een clip gaan stoppen, dan weet je wel hoe laat het is...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-11-2004 15:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Eyyy niks mis met inkijk shots goffer!

Zenial

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 08-11-2004 16:03 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:30 schreef altx het volgende:
Idd. En als ze eenmaal van die inkijk-shots (kijk de clip en je begrijpt wel wat ik bedoel) in een clip gaan stoppen, dan weet je wel hoe laat het is...

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-11-2004 15:37 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Om even in het juiste topic door te gaan

Silent Force is één van de slechtste cd's van het jaar. Het boeit echt geen moment, de songs lijken allen op elkaar, en zijn slap... Enige uitzondering is Jillian, een song die ze al twee jaar of zo live spelen...

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-11-2004 18:02 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ok, ahum...Ik vind die nieuwe plaat nog best ok. En het clipje. Ja ahum daar zijn Hollanders gewoon niet goed in. Ik zie ook maar twee pluspunten. En de CD vind ik nog best ok. Geen top plaat. Maar ook niet vervelend.
Ik ben wel van mening dat de gitarist en de bassist uit die band moeten. Die lui zien er niet uit. Ik stoor me aan die koppen.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-11-2004 18:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

De gitarist en de bassist moeten uit de band? Wat blijft er dan over... Een jodelende Sharon en een 100-koppig koor

(Oja, en wat drums op de achtergrond).

..."Hate can only create more hate"...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-11-2004 18:47 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Optreden in België is afgeblazen. Sharon is grieperig, dus concert wordt naar een latere datum verschoven. Tja...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 17-11-2004 19:44 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

daarnet speelden ze op tv een stukje mother earth tijdens reclame voor een kookprogramma met jamie oliver Niet echt passend

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 17-11-2004 20:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wahahahaaaa

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-11-2004 20:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 november 2004 19:44 schreef AgonY het volgende:
daarnet speelden ze op tv een stukje mother earth tijdens reclame voor een kookprogramma met jamie oliver Niet echt passend

Ik heb zelfs eens op de radio reclame gehoord voor de laatste singel, er zat rap terug een andere cd in

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-11-2004 20:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 20:41 schreef beli mawr het volgende:
Ik heb zelfs eens op de radio reclame gehoord voor de laatste singel, er zat rap terug een andere cd in

Ze maken meer reclame dan voor de gemiddelde pop-band (vallen ze wsl ook onder), echt niet normaal meer

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-11-2004 20:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 november 2004 20:42 schreef Gunman het volgende:
Ze maken meer reclame dan voor de gemiddelde pop-band (vallen ze wsl ook onder), echt niet normaal meer

Idd, den eerste keer da ik erg geschrokken was was toen ik gezellig tijdens de examens een kopje koffie aan het drinken was met mijne pa en mijne broer en ze plotseling de smaakmaker van Donna lieten horen, Icequeen, ik slervikte me bijna in mijn koffie dan.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 17-11-2004 20:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Radio Donna is sowieso

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-11-2004 20:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 november 2004 20:48 schreef madeline usher het volgende:
Radio Donna is sowieso

Idd, die laatste reclames zijn zooo degoutant

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 19-11-2004 18:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Over die reclames ben ik het met iedereen eens. Straks krijg je de reclame van MyDyingBride nog op de EO.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 05-03-2005 17:12 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

quote:
Op 17 november 2004 18:02 schreef goblinjester het volgende:
Ok, ahum...Ik vind die nieuwe plaat nog best ok. En het clipje. Ja ahum daar zijn Hollanders gewoon niet goed in. Ik zie ook maar twee pluspunten. En de CD vind ik nog best ok. Geen top plaat. Maar ook niet vervelend.
Ik ben wel van mening dat de gitarist en de bassist uit die band moeten. Die lui zien er niet uit. Ik stoor me aan die koppen.

klopt de vorige cds waren nogwel redelijk
maar de nieuwste is in 1 woord "bagger"
maar ik snap t niet
er werd gezegt dat ze stoerder werden ?
nouw dan vind ik mn kleine buurmeisje nog stoerder

~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~

altx
Usericon van altx
Posted 05-03-2005 17:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 17:12 schreef metal_fantasy het volgende:
maar ik snap t niet

Within Temptation is ech wel vet stoer man. Net als Evene... Evano... Evena.... eh, je weet wel, die andere band met die zangeres...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-03-2005 17:22 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nightwish?

altx
Usericon van altx
Posted 05-03-2005 17:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 17:22 schreef Audiophile het volgende:
nightwish?

Rijt die wond maar weer open hoor. Dat was ooit een van mijn favoriete bands...

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-03-2005 17:29 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

waarom ben je gestopt het te luisteren?

Fire
Usericon van Fire
Posted 05-03-2005 17:45 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 5 maart 2005 17:12 schreef metal_fantasy het volgende:
maar ik snap t niet
De nieuwe CD is toch echt een stuk beter dan moeder aarde.

altx
Usericon van altx
Posted 05-03-2005 17:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 17:29 schreef Audiophile het volgende:
waarom ben je gestopt het te luisteren?

Ik luister de eerste drie albums nog wel eens, maar voor de rest vind ik het een beetje saai worden. Hoeveel albums hebben ze nu ondertussen? Vijf of zo? Ik ben de draad een beetje kwijt. De laatste lijken toch allemaal op elkaar...

altx
Usericon van altx
Posted 05-03-2005 17:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 17:45 schreef Fire het volgende:
De nieuwe CD is toch echt een stuk beter dan moeder aarde.

Vergeleken bij Enter zijn ze allebei crap...

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com