|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, op zichzelf staand is-ie nog steeds crap. Zo goed? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind die nieuwe dingen van hun werkelijk waardeloos. Enter, the dance vond ik nog wel om aan te horen. Maar alleen die tvclips al.. bespottelijk, ze lijkt wel een autist, die fladderen ook met hun armen als ze ergens opgewonden over zijn. En dan die stem daar zit geen graantje power in. ongelooflijk butt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben allang flauw van die jodelsnol met latexnichten.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: |
|
Ah, van de jodelsnol ben ik nog niet flauw, ze moet alleen even haar mond houden. |
|
ik vind er ook geen moer aan! it ain't so bad to be a psychopath |
|
Is leuk voor als oma langskomt. |
|
quote: Gelukkig leeft mijn oma niet meer spelfout weggehaald... |
|
Iemand nog de tmf awards gezien? Wordt waarschijnlijk 80.000 X herhaald, dus kans genoeg. Iig. Wat zong ze vals, zeg. Vooral als ze wat lager zong. Woei, dat was niet best. |
|
Waarom kijk je dan ook, de, TMF, awards. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: midlife crisis |
|
Haha, ja Wim, waarom kijk jij naar de TMF-Awards? Daar gaat je trueheids-gehalte |
|
Als je maar niet denkt dat ik nu nog de demo tape van je black metalproject wil. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Binnenkort ga ik weer naar Within Temptation. Ik hoop dat ze beter spelen dan de vorige keer. In het voorprogramma staat Autumn. De nieuwe cd van deze band is wel ok. Live zijn ze alleen niet zo. ( goblinjester ) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik heb het ook gezien ja, haha niet normaal wat zielig en enorm vals, dit gaat de geschiedenis in! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Euh, waarom niet? Ik kijk het elk jaar. Ik kijk altijd naar tv-shows met live optredens. (al waren er duidelijk bands aan het playbacken, zoals een faithless) Moet ik nou wéér gaan uitleggen, dat ik niet alleen een metalliefhebber ben, maar een voornamelijk een muziekliefhebber. Tsss tsss tsss. |
|
quote:Oud Vuil heeft bij deze het begrip muziek erg opgerekt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Godverdomme! Je noemt jezelf muziekliefhebber. En dan kijk je naar TMF. Ga je ff heel diep schamen ja! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
"Opgerekt" en TMF gaan dan ook hand in hand Bruce Banner |
|
quote: Mijn muzieksmaak ís nu eenmaal erg breed. Van Abba naar Carcass naar Oasis naar Normaal naar Spinvis naar Darkthrone naar Chic. En nog veel en veel verder, weet je wel. |
|
quote: ROFL Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
01/09 WT wint World Music Award Gisteravond heeft Within Temptation een World Music Award gewonnen voor 'Best Selling Dutch Artist'! Dit is een zeer prestigieuze prijs, die de band te danken heeft aan de verkoopcijfers van het laatste album 'The Silent Force' waarvan wereldwijd al bijna 500.000 exemplaren zijn verkocht. Hiermee zijn we de best verkopende Nederlandse band ter wereld! Respect! |
|
Dat wel, maar het blijft ruk wat ze maken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Kun je nagaan hoe ruk de rest van die mainstream is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |