|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg Enter. En voor de rest is WT overgewaardeerde, zoetsappige rotzooi... en NIET metal. |
|
Vooral dat laatste boeit geen hol natuurlijk. |
|
quote:Zegt iemand die zegt dat metal gecomponeerd dient te worden op toetsen! |
|
Het kan me eigenlijk weinig schelen waar je je muziek op componeert. Voor mijn band werkt het gewoon beter. |
|
quote: Bepaalde metal kan anders ook behoorlijk zoetsappig zijn. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
WT heeft trouwens wel mooie nummers geschreven, al is het geen muziek waar ik dagelijks naar luister. Ik heb een keer een nummer van ze uitgezocht omdat ik dat op de middelbare school gezongen heb (Dark Wings) en dat zat zeker wel mooi in elkaar! Alleen een beetje aan de hoge kant om te zingen. *kuch* ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik vind Within Temptation best hoorbaar, alhoewel het eerste werk natuurlijk veel beter is als het recentere. @Demo-Gast, wat vraag je ervoor? |
|
quote:Jammeerrr alleen dat de bekendste nummers niet door WT zelf geschreven zijn .... |
|
quote:Welke nummers zijn door wie geschreven, dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Van Mother Earth zijn veel tracks geschreven door "hoe heet ie ook alweer" van Orphanage (Guus?) Ik wete niet precies of ie alle tracks geschreven heeft maar iig veel ... |
|
quote: Ah ok, dat wist ik ook wel. Stukje passieve kennis, en inderdaad: Guus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Leuk detail, hij moest ooit meespelen bij WT, en de dag ervoor stond ie met Orphanage in Atak, heeft ie mijn WT - Moter Earth cd geleend omdat ie de nummers niet meer zo goed wist ... |
|
quote: Yuo' s meeted a reellive met0l StaR! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lekker ruim begrip is dat toch, Atak... Pfff. |
|
quote:Vooralsnog verkoop ik hem niet tenzij er echt een wereldbod voor komt |
|
quote: Nee. Wat lul je nou? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:hUH? Ik hb daar wat jaartjes gebeund meer niet ..... Weinig ruims van te maken .. is een gebouw, met organisatie erin .. hoppetee |
|
Jenje zelf is toch ook een vrij ruim begrip? |
|
Ik zie het zelf liever als een breed begrip |
|
Ok, voor deze keer dan |
|
Nieuwe Single klinkt lekker. Keith Caputo is goed bij stem! catchy, dus gewoon lekker! I Find That I Am Not There... |
|
Oh hebbie die geript? Lijkt me wel interessant met Keith Caputo .. als ze er maar niet van die huppelgoth van maken .. |
|
geen huppelgoth hoor, maak je niet ongerust I Find That I Am Not There... |
|
Keith Caputo? Gast-duetje? Interessant. Leg uit? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |