IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Within Temptation Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-05-2002 18:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dwaallicht zegt: .

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 18:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Vargen zegt: Ik wist niet dat Dwaalie WT leuk vindt?

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-05-2002 18:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Rasputin zegt: MMMM, Bier.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 19:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Vargen zegt: Koek voor een iedern en pils voor ons allen.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-05-2002 19:57 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Darkness zegt: Worship me?

Nee, nu serieus.. Ik vindt WT wel goe, maar ja, da ligt dan meer in't verlengde van mijn smaak he .. Smaken verschillen toch voor iedereen en ik ben er zeker van dat er veel bands zullen zijn die het merendeel van het forum hier goed vindt, die ik slecht zou vinden. Ook al da gezever over da WT commercieel geworden is, is bull.. Ze zijn misschien wel commercieel nu BUT CAN YOU BLAME THEM?? Hebben ze nu een kans om van hun muziek te leven, wel laat ze en luister gewoon er niemeer naar... 'T is toch nie alsof da jullie de radio zoveel opzetten zeker? (I know I don't.)

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 20:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 mei 2002 18:57 schreef Rasputin het volgende:
Rasputin zegt: WT is RUK
en die nieuwe single van ze klinkt als een kermisdeuntje.

die nieuwe singel van wt klinkt als the kelly family en dit is geen geintje, maar dat vind ik dus.(folkinvloeden???)
trouwens, the kelly family hebben temninste WEL lang haar.

Oud Vuil.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-05-2002 20:34 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Toen ik m voor t eerst hoorde, dacht ik: Godverdomme, ze draaien ook niks behoorlijks meer op de radio (dat denk ik eigenlijk aan het begin van elk nummer) en toen sharon begon te bleren ben ik in lachen uitgebarsten. Sjeezus wat een botsautomuziekje.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-05-2002 20:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik heb ze live gezien op Aalst Rockt...wel de moeite,maar ik zou er toch niet meteen iets van kopen...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 10-05-2002 22:37 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik zag ze 1 keer op Appelpop.

ach, was wel grappig om te zien

vooral die zanger
TE slecht die gast

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-05-2002 22:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ah wat is WT toch een kutband...

Sharon den adel op een optreden (in de buitenlucht, mooi weer..)

- Owhh het is prachtig weer... zullen we er een gezellig feestje van maken!?!?! Oh het is zo gezellig!! OH HET IS ZO GEZELLIG!! EN WAT EEN LEKKER WEER!!! OH HEERLIJK WEER!! En nu allemaal springen! Ja springen...

Ik werd echt niet goed en wenste die snol echt een schot in d'r harses....

En dan die zang van haar: "HOEHOEHOEH--HOEE"
Owh zo dramatisch KUT... dat gejank, daar word ik persoonlijk zéééér nerveus van.

Nee, WT is aan mij niet besteed.

Ik, Wil Schuurman

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 22:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 mei 2002 22:47 schreef Snagger het volgende:
Ah wat is WT toch een kutband...

Sharon den adel op een optreden (in de buitenlucht, mooi weer..)

- Owhh het is prachtig weer... zullen we er een gezellig feestje van maken!?!?! Oh het is zo gezellig!! OH HET IS ZO GEZELLIG!! EN WAT EEN LEKKER WEER!!! OH HEERLIJK WEER!! En nu allemaal springen! Ja springen...

Ik werd echt niet goed en wenste die snol echt een schot in d'r harses....

En dan die zang van haar: "HOEHOEHOEH--HOEE"
Owh zo dramatisch KUT... dat gejank, daar word ik persoonlijk zéééér nerveus van.

Nee, WT is aan mij niet besteed.

dit kwam recht uit uw hart, heerlijk

Oud Vuil.

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 10-05-2002 23:21 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Ik begin al dat geleuter over WT een beetje zat te worden...

Ik zal blij zijn als ze een nieuwe cd hebben opgenomen. Het lijkt me namelijk heel erg sterk dat ze het succes van Mother Earth zullen overtreffen dus dan wordt het weer lekker stil.

Ik irriteer me groen en geel aan al het geleuter ("ze zijn mij te commercieel geworden") en het lage niveau van de laatste cd gecombineerd met het "succes" dat daar op volgde (hoe minder inhoud de muziek, hoe meer hitpotentie, het is echt zo). Niet aan het feit dat ze "groot" zijn geworden nadat ik uit de band ging. Ik zou niet bij die poppenkast willen spelen.

Was getekend,
een geirriteerd ex-WT bandlid.

P.S.
Komt allen morgen naar Alphen a/d Rijn (Sun Caged in Het Kasteel)

[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 10-05-2002 23:24]

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 11-05-2002 20:48 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 15:05 schreef bazzio het volgende:
Sorry maar dat vind ik bullshit, het laatste album is niet iets softer het heeft imho weinig meer met metal te maken maar des te meer met pop. En deze kant zijn ze bewust op gegaan, dus niet helemaal onverwacht.

de eerste cd is ook echt geen metal

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 11-05-2002 20:51 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Heeft iemand ze eigenlijk zijn spelen bij de TMF-awards?

Het klonk voor geen meter gewoon.
Ik heb ze nu al verschillende keren gezien maar nog nooit zo slecht.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 11-05-2002 20:53 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 20:51 schreef gummibeer het volgende:
Heeft iemand ze eigenlijk zijn spelen bij de TMF-awards?

Het klonk voor geen meter gewoon.
Ik heb ze nu al verschillende keren gezien maar nog nooit zo slecht.

eeuuuuuuuuhhhhhhhhh, sorry ik kijk bijna geen tv en zeker niet de tmf awards

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 11-05-2002 20:55 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 20:53 schreef darkscar het volgende:
eeuuuuuuuuhhhhhhhhh, sorry ik kijk bijna geen tv en zeker niet de tmf awards

Ik kwam er ook maar langs met zappen.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 11-05-2002 20:56 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 20:55 schreef gummibeer het volgende:
Ik kwam er ook maar langs met zappen.

zou ik ook zeggu

Steffie beffie
The Dark Master is controling you. Do what he says
Usericon van Steffie beffie
Posted 11-05-2002 21:00 by Steffie beffie Wijzig reactieProfiel van Steffie beffieQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/thecrow--

JAA ik was bij het concert!! ik vond het bewst wel gaaf. Alleen die kuttige Di-rect vantevoren. BOOOOOOOOOH. . maar WT is opzich wel gaaf! mzzl

Into and out to you name it

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 11-05-2002 21:02 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 21:00 schreef Steffie beffie het volgende:
JAA ik was bij het concert!! ik vond het bewst wel gaaf. Alleen die kuttige Di-rect vantevoren. BOOOOOOOOOH. . maar WT is opzich wel gaaf! mzzl

Werd jij ook zo gestoord van die gasten .
En dan al die jonge meiden die er helemaal gek van werden.
Jammer dat het bier gooien niet wat langer werd doorgezet/

Steffie beffie
Posted 11-05-2002 21:05 by Steffie beffie Wijzig reactieProfiel van Steffie beffieQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/thecrow--

ja, dan was die bier toch nog ergens goed voor. en de pit die gemaakt werd was ook wel vet ik zat er midden in!!!!!

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 11-05-2002 21:06 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 21:05 schreef Steffie beffie het volgende:
ja, dan was die bier toch nog ergens goed voor. en de pit die gemaakt werd was ook wel vet ik zat er midden in!!!!!

vettu pit, sorry hoor maar ben je al wel's bij een echt concert geweest?

Steffie beffie
Posted 11-05-2002 21:08 by Steffie beffie Wijzig reactieProfiel van Steffie beffieQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/thecrow--

nope, mog nie. maar ja wa ver8 je van een opdonderdje van 15

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 11-05-2002 21:08 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Euhhh Dat vraag ik me dus ook af.
Het was wel vreselijk gezellig en iedereen was in de goede stemming maar ik heb wel eens beter gezien.

Steffie beffie
Posted 11-05-2002 21:09 by Steffie beffie Wijzig reactieProfiel van Steffie beffieQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/thecrow--

Ja het was wel gezellig. zeker.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 11-05-2002 21:11 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 21:08 schreef Steffie beffie het volgende:
nope, mog nie. maar ja wa ver8 je van een opdonderdje van 15

ja en? ik was 13 toen ik voor het eerst op dynamo stond

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com