|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Dwaallicht zegt: . |
|
Vargen zegt: Ik wist niet dat Dwaalie WT leuk vindt? |
|
Rasputin zegt: MMMM, Bier. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vargen zegt: Koek voor een iedern en pils voor ons allen. |
|
quote: die nieuwe singel van wt klinkt als the kelly family en dit is geen geintje, maar dat vind ik dus.(folkinvloeden???) trouwens, the kelly family hebben temninste WEL lang haar. Oud Vuil. |
|
Toen ik m voor t eerst hoorde, dacht ik: Godverdomme, ze draaien ook niks behoorlijks meer op de radio (dat denk ik eigenlijk aan het begin van elk nummer) en toen sharon begon te bleren ben ik in lachen uitgebarsten. Sjeezus wat een botsautomuziekje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb ze live gezien op Aalst Rockt...wel de moeite,maar ik zou er toch niet meteen iets van kopen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik zag ze 1 keer op Appelpop. ach, was wel grappig om te zien vooral die zanger TE slecht die gast ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ah wat is WT toch een kutband... Sharon den adel op een optreden (in de buitenlucht, mooi weer..) - Owhh het is prachtig weer... zullen we er een gezellig feestje van maken!?!?! Oh het is zo gezellig!! OH HET IS ZO GEZELLIG!! EN WAT EEN LEKKER WEER!!! OH HEERLIJK WEER!! En nu allemaal springen! Ja springen... Ik werd echt niet goed en wenste die snol echt een schot in d'r harses.... En dan die zang van haar: "HOEHOEHOEH--HOEE" Owh zo dramatisch KUT... dat gejank, daar word ik persoonlijk zéééér nerveus van. Nee, WT is aan mij niet besteed. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dit kwam recht uit uw hart, heerlijk Oud Vuil. |
|
Ik begin al dat geleuter over WT een beetje zat te worden... Ik zal blij zijn als ze een nieuwe cd hebben opgenomen. Het lijkt me namelijk heel erg sterk dat ze het succes van Mother Earth zullen overtreffen dus dan wordt het weer lekker stil. Ik irriteer me groen en geel aan al het geleuter ("ze zijn mij te commercieel geworden") en het lage niveau van de laatste cd gecombineerd met het "succes" dat daar op volgde (hoe minder inhoud de muziek, hoe meer hitpotentie, het is echt zo). Niet aan het feit dat ze "groot" zijn geworden nadat ik uit de band ging. Ik zou niet bij die poppenkast willen spelen. Was getekend, een geirriteerd ex-WT bandlid. P.S. Komt allen morgen naar Alphen a/d Rijn (Sun Caged in Het Kasteel) [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 10-05-2002 23:24] |
|
quote: de eerste cd is ook echt geen metal |
|
Heeft iemand ze eigenlijk zijn spelen bij de TMF-awards? Het klonk voor geen meter gewoon. Ik heb ze nu al verschillende keren gezien maar nog nooit zo slecht. |
|
quote: eeuuuuuuuuhhhhhhhhh, sorry ik kijk bijna geen tv en zeker niet de tmf awards |
|
quote: Ik kwam er ook maar langs met zappen. |
|
quote: zou ik ook zeggu |
|
JAA ik was bij het concert!! ik vond het bewst wel gaaf. Alleen die kuttige Di-rect vantevoren. BOOOOOOOOOH. . maar WT is opzich wel gaaf! mzzl Into and out to you name it |
|
quote: Werd jij ook zo gestoord van die gasten . En dan al die jonge meiden die er helemaal gek van werden. Jammer dat het bier gooien niet wat langer werd doorgezet/ |
|
ja, dan was die bier toch nog ergens goed voor. en de pit die gemaakt werd was ook wel vet ik zat er midden in!!!!! Into and out to you name it |
|
quote: vettu pit, sorry hoor maar ben je al wel's bij een echt concert geweest? |
|
nope, mog nie. maar ja wa ver8 je van een opdonderdje van 15 Into and out to you name it |
|
Euhhh Dat vraag ik me dus ook af. Het was wel vreselijk gezellig en iedereen was in de goede stemming maar ik heb wel eens beter gezien. |
|
Ja het was wel gezellig. zeker. Into and out to you name it |
|
quote: ja en? ik was 13 toen ik voor het eerst op dynamo stond |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |