|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Nogmaals het verzoek om hier over WT te babbelen (een beetje vergelijken mag natuurlijk wel ) http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=22&page=3 voor een topic over Orphanage Ik vind dat WT nog steeds goed klinkt. Inmiddels begit hun tweede clip ook al behoorlijk bekend te worden. Hij ziet er erg goed uit (met die kerkuil) maar ik ben het inmiddels een met de mensen die zeggen... "Ik heb dat nummer te vaak gehoord (IQ)" Dus ik hoop niet dat met al hun nummers gaat gebeuren... [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-05-2002 16:18] |
|
De nieuwe WT cd zal 'The Silent Force' gaan heten. De eerste single, 'Stand My Ground' komt eind deze maand uit. |
|
Jeetje, dat dit bandje nog bestaat. Is hier nog een markt voor dan? Artistiek zo dood als een pier, IMO. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
is die gothicrock hype nog niet over dan? |
|
quote: Nieuw leven ingeblazen door evanescence en nightwish... |
|
quote:.. the bastards ... |
|
Het is wel een hype, daar heb je volledig gelijk in, maar als iemand wie dit genre wel ligt vind ik dit wel leuk nieuws, en kijk ik dus uit naar die single/dat album... |
|
ik gok op een zaadsingle ... iig geen com.succes als mother earth. |
|
Kan wel... als je effe vergelijkt met de 'nieuwe' tracks die ze uit hebben gebracht sinds Mother Earth is de balans nogal in evenwicht: Langs de ene kant van die kutfantasy nummers waar niets in zit, "Bittersweet", "World of Make Believe", maar langs de andere kant dan weer goeie nummers, waardoor ik toch weer terug benieuwd word naar hun nieuwe muziek, zijnde "Jane Doe", "Running Up That Hill" en dat nummer dat ze live spelen... "Ooph!" of zo? |
|
running op that hill is niet ene nummr van hun he ... meer een verkrachting door hun |
|
Ik vond het een geslaagde cover... smaken verschillen... Maar ja, die single is inderdaad afwachten, daarom ook dat ik er naar uitkijk... |
|
quote: Hoe kun je nu zeggen dat ze artistiek niks meer zijn zonder dat je het nieuwe album gehoord hebt? Het laatste album is van 5 jaar geleden. Of vond je dat ook niks? Of er markt voor is.. deze band is al jaren de best verkopende nederlandse rock/metal act in het buitenland (binnen NL ook trouwens). Het nieuwe album is op voorhand al platina in Nederland en Duitsland hoorde ik vorige week. Markt genoeg lijkt me.. Ben zelf ook niet zo'n liefhebber van hun muziek, maar het valt niet te ontkennen dat ze veruit de meest succesvolle metal-act zijn die ons land ooit gekend heeft. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vind de band niet geweldig, heb ze een paar keer live gezien en kreeg iedere keer het gevoel of het een EO-jongerendag was. Wat een vreselijk overdreven happy uitstraling heeft die band.. "Hebben jullie er een beetje zin in?" etc. Humppfffff |
|
huppelkutten "metal" |
|
Hahaha ja zo is het Ghoulliette |
|
hebben jullie de nieuwe single "stand my ground" al gehoord? hij is hier te beluisteren: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/avro/arbeidsvit/maandag.ra en dan op 2:20 ongeveer.. ik vind hem echt bagger, het is gewoon top 40 muziek geworden, stem van de zangeres in de computer, evanescence mix.. ik had echt gehoopt dat het nieuwe album goed zou worden, maar ik wacht nu dus al 4 jaar op deze crap |
|
De zang is duidelijk computerbewerkt?? Jammer... Ik zal het nog wel horen... Het blijft inderdaad jammer dat een band die naar mijn mening een uitstekend en veelbelovend debuut heeft uitgebracht (+ mini) het wat "mildere" geluid heeft gekozen. De songwriting was hier en daar zeer geslaagd op mother earth (the promise, deceiver of fools, mother earth) en om zo'n catchy nummer te maken als ice queen, daar moet je toch een zeker talent voor hebben! Maar die heerlijke doomy sfeer op enter, die komt helaas helaas niet meer terug... En live... ik heb al die blije eikel gothic-huppelkutjes nooit begrepen.... Zoals Vibeke van Tristania vroeger, dat was zoals het hoort! Die speelde (of was!) een hekserige arrogante metalBITCH! Maar zelfs zij is blij en lief geworden.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
W.T. suxxxx heeft toch geen ruk meer met metal te maken. Gewoon top40-hoeren |
|
..Laat maar. Metalkixx was me al voor. Lezen, lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 09-10-2004 14:12] |
|
Ik ga 13 november naar een (veel te duur ) optrden van hen...De allerlaatste kans dat ik ze geef om zich te bewijzen.wat een afgrijselijk afkooksel dat 'running up that hill' was You will beg me to kill you!!! |
|
Hm.Gisteren dat nieuwe nummer geluisterd.Hoef ik niet weer te horen.Bah... spelfout weggehaald... |
|
Nieuwe nieuwe gehoord/gezien. Sharon denkt dat een decolletee van 2 meter de aandacht van de muziek afleid. Beetje Evanscence nadoen ... nha ja ... TMF kennde zal het wel scoren |
|
quote: Precies wat ik dacht toen ik hem zag! Wel jammer nummer is dat zeg. |
|
Ik heb het nummer nu ook gehoord. Valt inderdaad zwaar tegen... Hopelijk is de rest van de cd beter... Ik bedoel, het nummer is best aan te horen, maar vergeleken met Enter, en de twee singles van Mother Earth is het maar zwak.. [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 10-10-2004 18:16] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |