|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: ja het gaat door, het zou erg veel uitmaken als je gewoon de site's checked |
|
quote: WAT ben jij nou een metal liefhebber Dynamo is dit jaar maar 1 dag, dus ik ga weer niet. Ik ga pas weer als het meerdere dagen is. |
|
ja sorry, ik zal er wa vaker kijke. Maar bedankt voor de info!! ik ga dus nou ff kijke op de site! Into and out to you name it |
|
quote:een opdondertje van 15 dat zegt dat diens geboortejaar 1980 is..owkee... MuayThaigerrr!! |
|
echt waar??? 1980, zal ik dat eens veranderen Into and out to you name it |
|
Okay dan, ik vond al vreemd MuayThaigerrr!! |
|
Into and out to you name it |
|
quote: Niet meer!!!! Ik zag ze pas per ongeluk op TV: het merendeel heeft nu kort haar (ik heb niet echt supergoed opgelet, dus of 100% kort scoren weet ik nou ook weer niet) On-Topic: Mother Earth is lang niet zo goed als Enter, de rustige nummer zijn erg irritant als je het mij vraagt, maar het positieve is dat Lucassen soleert op Darkwings. Live heb ik ze een paar keer gezien (in 2000, voor ME uit kwam), maar ik was wel blij als George Oosterhoek op dook om voor grunts te zorgen Nog iets: op Waterpop 2000 speelden ze Ice Queen al: toen vonden de fans het te gek en de rest niet en nu? Oh ja, van mij mogen ze best wel succes hebben, als ze maar betere videoclips maken. The Dance-video is gewoon cult als je het mij vraagt: het goedkope en simpele spat er af, er is geen stijl-vastheid en afentoe wordt er zover ingezoomed dat je pixels kunt tellen; gewoon weg genieten. Er zijn echter enkele stukken die qua timing en opbouw erg mooi op de muziek zijn afgestemd. Ice Queen-video = Mother Earth-video, wel iets beter doch iets te gelikt met die te neppe lens-flares. En de toetsenist denkt dat hij bij Rammstein speelt . Ik had gehoopt dat de video meer bij het Rammstein-niveau zo liggen.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
op lowlands 2000 speelden ze ook 2 (geloof ik) nieuwe nummers, iig icequeen. ik kende ze eerlijk gezegd nog maar net toen en ook maar enkele nummers al enter en the dance dus echt oordelen kon ik niet... kvond et wel zacht iig en de live grunts zogen best wel. georgte mocht het goedmaken hoewel hij ook een klotegrunt heeft maar dan weer 'anders'... verder best leuk om te horen, the dance en enter iig en mother earth mag ook wel eens beluisterd worden hier Je moeder. |
|
quote:george een klotegrunt ... jij spoort niet. |
|
george heeft idd een vette strot ja maar ja ik ben geloof ik ook de enige op het forum die wild is van orphanage dusssss. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 11-05-2002 21:38] |
|
quote: technisch misschien wel goed maar de sound irriteer ik me aan... dat harharhar geluid nouja beetje moeilijk uit te leggen... Je moeder. |
|
quote: Ahum, vlak mij niet uit, wil je! Ik heb net zo'n oblivion shirt als jij! |
|
ahhh. ok dan |
|
quote:ik heb dat shirt ook ... en nog 1 van by time alone. De eerste 2 albums heerschen ... ik heb ook nog ergens een demo van die gasten liggen ... erg cool. |
|
Ook ik heb een orphanage shirt (jawel) maar ik ken eigenlijk alleen de eerste 2 albums, ik hoorde dat de 3e niet bijzonder was. Maar ik las onlangs dat ze aan een nieuw album bezig zijn, dus dat ga ik ook wel ff checken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik heb die 1e twee demo's op tape. errug vet ook. |
|
Open anders ff een Orphanage-topic.....hier graag over Within Temptation... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Tja, wat moet er nou nog gezegd worden over Within Temptation? Hopelijk wordt hun volgende CD weer was ruiger, want van nummers als our farewell of hoe het dan ook heet krijg ik het beroerd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Reken er maar niet al te hard op. Maar er zijn in nederland meer goede gothic metal bands .... luister maar eens naar autumn bijvoorbeeld. |
|
quote: dat andere nummer heette believer en is voor zover ik weet nooit uitgekomen, wel jammer was een nummer in de stijl van deep within |
|
quote:Nee hoor, Orphanage is wel leuk. Alleen vind ik het een beetje a-sociaal wat je met Rosan hebt gedaan, rajackar. Die buik spreekt boekdelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
over Orphanage: Ik vind de muziek wel leuk klinken enzo... kheb zelf Inside... alleen die grunt vind ik ook megaaaa kut... vooral op nummer 3 ofzo.. dat begint met grunt... klinkt zoooooo kut, in mijn oren dan. Maargoed.. live benne ze beter.. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |