|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat deel 2? |
|
Juist. Gaat over een fan van de eerste film. Sick stuff. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Joyyy The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Alles wat in de eerste film gesuggereerd werd wordt hier uitgebreid vertoond... op een DIY manier, want de ernstig verstoorde hoofdpersoon beschikt niet over chirurgische instrumenten; een klap met een koevoet ipv verdoving, etc... wil hier niet teveel verklappen. De cinefiele riooltourist weet genoeg... kijken!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ga die eerste ff downloaden. Fack jou Rex. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zou ik ook doen; je kan hem hier ook niet kopen of huren, so fukkk u2! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Huh!! What!!! Op de releaselijst van de videotheek waar ik werk staat dat we morgen de occulte horrorfilm 11-11-11 van Darren Lynn Bousman (Saw 2 t/m 4, Mothers Day) binnen krijgen... draait pas volgende week vrijdag in de Amerikaanse bioscopen. Het komt wel vaker voor dat Europese films of films die hier beter liggen (Kuifje) hier eerder te zien zijn maar voor een redelijk grote Amerikaanse productie is dit toch wel vreemd. Misschien dat het een foutje is, dat zie ik morgen dan wel. Hier de trailer voor wat de eerste echt creepy film van Bousman schijnt te zijn: 11-11-11 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
11-11-11 is vanaf vandaag te huur. De Amerikaanse distributeur zal niet blij zijn aangezien de film nu dus ook online staat een week voor de Amerikaanse premiere. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
A Serbian Film is uit de schappen van de videotheek verwijderd!!! Godverdomme censuur!!!! De politie bemoeit zich er ook al mee, tussen het bonnen schrijven door Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Nou, hij zal ook niet blij zijn als hij de film bekeken heeft. Boeiender |
|
Ik reageer net in het filmtopic op jouw bericht. Nogmaals; ik vond dat best een aardige film. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Haha, zag het. Ik vind hem dus offtopic hier. Boeiender |
|
August Underground Mordum Die is wel zo ziek, lijkt A Serbian Film net Bambi bij |
|
Die amateuristische overgeacteerde troep? Nee... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tja amerikaans he, maar wel ranzig Serbian film is ook eigenlijk wel een van de ziekste, vooral dat babietje wordt nogal onjuist behandeld En nog heel wat anders, mocht je m nog niet kennen Retardotron 1 & 2 Kijken! met nog aardig wat trailers van horror-films die helaaas nooit zijn uitgekomen (om t on-topic te houden) |
|
Het is en blijft ook een kwestie van (wan)smaak natuurlijk. Thanks voor de tip trouwens! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: zo hoort het! signature |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Beste kerstfilm ooit!!! Van de regisseur van Hobo With A Shotgun. Treevenge Bekijk ook eens de Finse kerstman-film Rare Exports als alle staandaard kutfilms je de neus uitkomen deze dagen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hier zo standaard kutfilm final destination 5 kijken. Ik wil hem toch gezien hebben, maar had geen zin meer om er voor naar de bioscoop te gaan. Deel 4 wel daar gezien, in 3d. Best leuk, maar voor dat geld, iets van 13 euro, dacht ik. En in een kleine zaal. Zit ik liever thuis, met m'n 3d tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wrong turn 4 was ook wel tof, lekker veel bloed en naakt. |
|
(foutje) [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-12-2011 8:26] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Leuk. Wist niet dat het er was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb me gisteren prima vermaakt met The Abandoned. Lekker sfeertje wel. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Vanavond staan op het programma Father's Day; een grindhouse exploitation eerbetoon in de stijl van Troma. En The Taint; "this film sets the bar high for most penises blown off by a handgun ever on celluloid. So there’s that." Wansmakelijke rommel met het zwarte hart op de juiste plek, hoop ik... Father's Day: The Taint: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |