|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
daarnet inbox gekregen: BLADEL -HOLLAND- 14 DEC 02 Limited to only 300 tickets GRAND BELIAL'S KEY UNPURE WATAIN CELESTIA CORPUS CHRISTII NUIT NOIRE KERBEROS Entrance: 20 euro ALTAR OF PERVERSION will finally not be able to play. FRANCE : Voyage en bus au depart de Nimes/Lyon/Paris/Lille. Voyage allez/retour plus place de concert. Reservations obligatoire : DRAKKAR2@wanadoo.fr please spread this info!!!! Thanks fuck ik had GBK wel graag gezien maar het is in Holland |
|
SHIT, het is in Holland... |
|
dat is klote |
|
mmmm, mijn verjaardag, ga ik andere dingen doen |
|
GBK!!! |
|
Ja maar het is in HOLLAND! |
|
|
|
IK GA!!! RRRAAAAAAAHHHHHHHH!!! BLAKKKMETTOOLLL!! (Fijne zaal is het ook, de Pazzop in Bladel) |
|
Ik ben benieuwd hoe laat het begint, of ik nog thuis kan komen, enz. |
|
Ik ben er ook. |
|
klinkt interesant..... |
|
ligt bladel ergens in het zuiden???? voor mij is het kaartje al geregeld. |
|
http://www.herrieavond-online.tk quote: Ja, vanuit Eindhoven is het 50 min. in de bus Kan ik niet toevallig met iemand meerijden? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-10-2002 20:41] |
|
quote: En terecht.. we gaan immers niet naar Dimmu Borgir in de 013.... fuck man , 20 euro.. absurd.. |
|
quote: Ja.. fuck.. Bladel.. |
|
20 euro is wel erg duur. En Bladel ja, dus dat moet ik nog zien ivm crashplek e.d. maar goed, het is pas over een tijdje. Hou er wel rekening mee dat er slechts één editie van dit festival is en dat al die bands speciaal komen opdagen, het is niet zomaar iets. |
|
quote:Dat dacht ik ook ja. Heb Watain en Unpure al moeten missen omdat ik niet naar UTBS kon, dus hopelijk nu dubbel dwars inhalen. |
|
quote: Ja, dat is ook wel waar.. 20 Euro is denk ik ook niet heel erg uitzuigend ofzo, het kost erg veel geld om die bands van zo ver te laten over komen voor een paar (of een?) optreden(s).. Ik weet nog wel dat ik toen ik in Wageningen bij Unitas zat wel eens achter Asgaroth aangezeten heb (Spaanse metal).. die band wilde graag komen zolang ze maar kiet (schrijf je dat zo?) konden spelen.. helaas lukte dit niet omdat ik geen andere zaal zover kon krijgen de band te boeken.. .. anyway.. 20 euro.. duur is misschien het verkeerde woord dus, maar veel geld is het wel . |
|
Quitte . |
|
Waar ergens in Holland ligt Bladel? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: nergens. Je moet in Noord-brabant zijn. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 05-11-2002 21:33] |
|
quote: A.u.b. |
|
Ja, mooie kuteindhoek aan de verkeerde kant van Nederland. |