|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
pfff, net als communisme, klinkt mooi maar werkt in de praktijk niet, vanwege : MENSEN Oud Vuil. |
|
nee, anarchie is een illussie, in nederland tenminste |
|
Ik geloof erin, kijk maar naar het pim geval. Ik vind het best wel eng worden aan moorden onzo in nederland Into and out to you name it |
|
Ik geloof er niet in, kijk maar naar Pim. In een anarchie kan dat met iedereen gebeuren, zonder verdere consequenties. Leuk zeg. |
|
ik ben vind dat sociaal-democratie en het poldermodel goed functioneert . alleen wordt het belang van de natuur vaak onderschat . anarchie vervalt men al snel tot criminaliteit . misschien is het wel mogelijk als je een kleine gemeenschap hebt met uitsluitend vrouwen die positief zijn ingesteld . een soort anarchie op 'micronivo' . |
|
ik geloof niet dat een anarchie mogelijk is.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Pff, iedereen is er gewoon te stom voor. |
|
quote: Of anarchie is te stom voor iedereen. Wat op zich wel een hele prestatie zou zijn. |
|
de mensch ís STOM Oud Vuil. |
|
JUIST! |
|
Dé anarchie bestaat niet echt.. Er zijn verschillende vormen van anarchie, zoals anarcho-syndicalisme, anarchie gebaseerd op existentieel liberalisme enzovoort.. Ik weet eerlijk gezegd niet of er ook maar 1 theorie bestaat die in praktijk kan gebracht worden. Niets werkt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Het feit dat het dierenrijk geen anarchie kent moet toch voor de mens voldoende aanwijzing zijn dat zulks een systeem niet werkt. |
|
quote: Anarchie werkt nochtans perfect voor roofdieren.. Panters enzo.. Hmm..individualistische anarchie, om er maar een stempel op te zetten.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik ga uit van het principe dat voor maatschappelijke systemen meerdere personen erin meedraaien. Individualisme tel ik dus niet mee. Bovendien is anarchie in je eentje geen kunst |
|
quote: Vertel dat maar 's aan een Amerikaan! Ik ben het trouwens helemaal met je eens hoor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
anarchie kan niet. Anarchie is zelfvernietiging. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: idd tis gewoon dom om te denken dat zoiets zou werken... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-05-2002 10:50] Suck my piss |
|
Dat hebben we laatst wel weer gezien in Duistland.. Je ziet toch maar weer wat voor soort mensen dat zijn die daar in geloven. Toch vind ik het schrikbarend en eng dat er nog wel mensen zijn die er achter staan, omdat die mensen een grote voorliefde voor geweld hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Anarchie? Wie dat wilt is een dwaas. Anarchie is niet eens mogelijk. Anarchie is het begin stadium van een hierarchie. Dat begint met "het recht van de sterkste" principe, wat zal evolueren naar beschaving. Anarchie is de antagonist van beschaving. 99% van die punkertjes zal dat niet overleven, een anarchie. rot op! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-06-2002 11:38] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik geloof er niet in... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Democratie is ook zelfvernietiging maar dat kan wel? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Net of we hier een echte democratie hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
We moeten weer terug naar de tijd van het Ding (oude term voor volksvergadering), terug naar het eigen bloed, famillie en land. Alle culturen scheiden, dat is gewoon het beste. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Droom lekker verder. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat zal ik zeker doen hahaha Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |