|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Within Temptation. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Toen er nog grunts in zaten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Entrapment. Lijkt me duidelijk |
|
ZEKER Exposing Innards! Ja hoor... |
|
Inquisitor Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Juist ja! Bloodboil Nocturnal Silence Houwitser 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Legendarisch, en ik heb er heeelll even deel van uit gemaakt al was het maar een auditie! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
The Monolith Deathcult Einde topic |
|
quote: LOL. Serieus: • Asphyx • Pestilence • Gorefest • God Dethroned • Centurian • Severe Torture • Pyaemia [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 01-12-2011 10:52] Ja hoor... |
|
Faces of Caïn!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wie? Ja hoor... |
|
Phlebotomized 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik krijg ineens zin om te roken. |
|
Vroegah was de beleving van veel gasten in bands gewoon veel intenser. De rest deed er gewoon niet toe...en dat hoorde je terug in de muziek. Tegenwoordig is de muziek al net zo steriel als dat metrosexuele gedrag! |
|
quote: Mee eens. Daarnaast was de tijd van bandjes zoals helemaal bovenaan genoemd (Bord Spagetti, Cardinal, Pyaemia, etc.) echt een spannende tijd. Een opleving van US death metal, maar nog wel met een enigszins vies randje. Veel activiteit in die tijd en veel intensief contact tussen bands. Ja hoor... |
|
quote:Juist. Ontopic: Asphyx, Pentacle, Inquisitor, Gorefest, Absorbed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Homo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oja. Hail of bullets. Echt? Ja echt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh ja. + Oh ja. +1 Ja hoor... |
|
Supreme Pain natuurlijk Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Krijg opvoeding, blaag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En of ja, overrated bandje dat Supreme Pain! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Aratron al genoemd? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Pffhaha. Dat was de koffie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |