IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-03-2012 14:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Brinkman opgestapt. En nu?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-03-2012 14:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

En nu niets, behalve fors gezichtsverlies van Geert.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2012 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Altijd leuk een partij met vrijheid in de naam die ondemocratisch is.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-03-2012 14:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 maart 2012 14:22 schreef Jenje het volgende:
Altijd leuk een partij met vrijheid in de naam die ondemocratisch is.


Oud nieuws, offtopic.

Maar goed, SGP wordt nog belangrijker, VVD verkwanselt zich nog meer.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 14:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 14:00 schreef bokkie666 het volgende:
Brinkman opgestapt. En nu?
Een ongeleid projectiel in de partij minder.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 20-03-2012 14:37 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Zullen nu wel fors besparen op de drankrekening.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 14:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 14:35 schreef bastianus het volgende:
Een ongeleid projectiel in de partij minder.


De man had wel een goed punt natuurlijk. Zodra Wilders om de een of andere reden wegvalt is de partij over. Er is geen kader, geen ledenraad, geen andere gezichten om de partij te trekken, etc.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 14:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 14:39 schreef Mark het volgende:
De man had wel een goed punt natuurlijk. Zodra Wilders om de een of andere reden wegvalt is de partij over. Er is geen kader, geen ledenraad, geen andere gezichten om de partij te trekken, etc.
Uit de geschiedenis blijkt al dat je dan gewoon als partij kunt meeregeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 14:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als het wegvallen kort genoeg voor een verkiezing gebeurt, ja. Anders kun je het schudden. LPF is foetsie, en dat was een door meer mensen intern gedragen partij dan de PVV.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 14:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De NSB heeft het toch ook een beste tijd volgehouden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 14:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat was anders ook snel voorbij nadat Mussert de kogel had gekregen, geloof ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2012 15:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 14:15 schreef MR. N het volgende:
En nu niets, behalve fors gezichtsverlies van Geert.

Hij heeft een kritieke zetel van de gedoogconstructie in handen, dat is niet niks. Nu steunt hij Rutte en consorten nog, maar we moeten nog maar zien wat hij met die macht gaat doen. En als Rutte en consorten daar geen zin hebben worden we nog meer overgeleverd aan de SGP.

Politiek is het dus wel wat meer dan 'en nu niets'


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-03-2012 16:05 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 14:35 schreef bastianus het volgende:
Een ongeleid projectiel in de partij minder.
Ja, ik denk dat Wilders er stiekem wel blij mee is. Geen gezeur meer over democratisering van de PVV.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-03-2012 16:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben nu al benieuwd naar de opiniepeilingen van Maurice de Hond!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-03-2012 16:07]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-03-2012 16:51 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Heeft wilders Hero al knettergek genoemd?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-03-2012 17:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 maart 2012 15:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij heeft een kritieke zetel van de gedoogconstructie in handen, dat is niet niks. Nu steunt hij Rutte en consorten nog, maar we moeten nog maar zien wat hij met die macht gaat doen. En als Rutte en consorten daar geen zin hebben worden we nog meer overgeleverd aan de SGP.

Politiek is het dus wel wat meer dan 'en nu niets'


Joh.

Maar formeel hoeft er niets te gebeuren.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-03-2012 17:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

"weglachpremier", wel een goeie.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-03-2012 18:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 14:35 schreef bastianus het volgende:
Een ongeleid projectiel in de partij minder.


Nee, Brinkman is van een geleid projectiel veranderd in een ongeleid projectiel!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-03-2012 9:30 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

'Lobbyisten VS steunen PVV'
21 mrt. 2012, 00:26
Lobbykantoren in de Verenigde Staten doneren volgens het dinsdag uit de PVV-fractie gestapte Kamerlid Hero Brinkman grote bedragen aan een PVV-stichting. Hij zei in het tv-programma Pauw & Witteman dat hij „de stellige overtuiging” heeft dat dat gebeurt.

Brinkman zei dat hij niet uitsluit dat daarmee het proces-Wilders is betaald, maar op die vermoedens wilde hij niet nader ingaan. „Op het moment dat er grote bedragen in omloop zijn, vind ik dat je daarnaar moet kijken.” Over de hoogte van de bedragen kon hij niets zeggen.

De parlementariër gaf verder een inkijkje in het omstreden Polenmeldpunt van zijn vroegere fractie. Bij de laatste stand die hij te horen kreeg, had die site 100.000 hits. Maar volgens Brinkman hebben die weinig om het lijf, omdat de helft van die hits bezoekers betreft die klagen over het bestaan van het meldpunt. Brinkman heeft de indruk dat slechts een fractie van de meldingen in de buurt komen van het doel van de site.





Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-03-2012 9:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Joh. Allerlei dingen die iedereen al jaren beweerde en op de klompen kon aanvoelen blijken nog waar te zijn ook.
Toch vind ik het jammer dat de vuile was wordt buitengehangen. Omdat het nu weer niet om een inhoudelijke discussie gaat. En, na het uiteenvallen van de PVV wat ongetwijfeld het gevolg gaat zijn met daaraan gepaard stemmenverlies, er gewoon weer een nieuwe Fortuijn of Wilders op gaat staan die genuanceerde problemen gaat versimpelen door het zoeken van nieuwe zondebokken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-03-2012 9:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ben geen fan van Elsevier. Maar dit stukje zet de 'moedige' actie van Brinkman wel weer even in het juiste perspectief. Ik denk dat Hero vooral opportunistisch bezig is.
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren/333889/Brinkman-ineens-politiek-correct-Dat-gaat-niet.htm


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 21-03-2012 16:13 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Op het eerste gezicht vind ik het wel goed. Brinkman lijkt me een van de minder domme mensen van de PVV, en die beschimmelde club rond Wilders is, ondemocratisch als het is, ook een eng zootje. Een vastgekoekte kliek lijkt het.

Had Brinkman niet ook gezegd dat de PVV zijn doel voorbijstreeft met dat oosteuropeanenmeldpunt? Dat lijkt me niet zozeer politiek correct (las dat artikel van Elsevier) maar ook gewoon waar als je kijkt naar de standpunten en waar ze altijd maar mee leuren en adverteren, namelijk moslims en nutteloze immigranten.

Opportunisme vind ik in zijn geval ook begrijpelijk, dat Wilders-clubje wordt toch ook een beetje eng na een tijdje?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2012 11:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2012 16:13 schreef Zoep het volgende:
Op het eerste gezicht vind ik het wel goed. Brinkman lijkt me een van de minder domme mensen van de PVV.
Tuurlijk. Iemand die hoofddoekjes in de bus en in het provinciehuis wil verbieden, de Antillen een 'boevennest' noemt en door allerlei trammelantmakerij niet meer mag deelnemen aan een bezoek aan dat gebied, die met de dronken kop gaat lopen matten in Nieuwspoort. Toonbeeld van intelligentie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2012 12:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 maart 2012 11:59 schreef bastianus het volgende:
Tuurlijk. Iemand die hoofddoekjes in de bus en in het provinciehuis wil verbieden, de Antillen een 'boevennest' noemt en door allerlei trammelantmakerij niet meer mag deelnemen aan een bezoek aan dat gebied, die met de dronken kop gaat lopen matten in Nieuwspoort. Toonbeeld van intelligentie.


Wel vergeleken bij de rest van de PVV toch?


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2012 12:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2012 12:28 schreef MR. N het volgende:
Wel vergeleken bij de rest van de PVV toch?
Nee, niet echt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen