|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ie zich gewoon op heeft laten naaien door dat twitterberichtje van Pechtold. |
|
Wilders kan er niks aan doen, dat komt door Pechtold. Zijn schuld. |
|
quote:Nee dat klopt wel. Hij stond ook met een keppeltje op te speechen voor zijn 'Amerikaanse' geldschieters. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het staat Hare Majesteit heel goed eigenlijk. En bij Maxima kleedt het ook wat af, ze lijkt iets minder dik zo. |
|
quote: Ik denk het niet, maar als dat wel zo is: 10 miljoen bonuspunten voor Het Kereltje. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-01-2012 9:33] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Kleine kereltjes mogen natuurlijk graag de boel opnaaien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aangaande die scriptie: http://victorvandersterren.blogspot.com/2012/01/de-eeuwige-terugkeer-van-de-valse.html De eeuwige terugkeer van de valse beschuldiging Een reactie op het onderzoek “Prototypical Fascism in Contemporary Dutch Politics” I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat een scriptie een tien krijgt is natuurlijk belachelijk. Dit is de tweede uitglijder van de Universiteit van Tilburg (ook al zou ik zeker niet zo ver als Kwellie willen gaan en een hele universiteit hierdoor afkraken). Maar een rare actie is het wel. |
|
Nou ja, uitglijder van de universiteit is wel erg hard gesteld. Gewoon een beetje een aparte begeleider, denk ik dan. Mijn begeleiders gaven per definitie nooit een 10, want de perfecte scriptie moet nog geschreven worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nou, ik vraag me wel af hoe zo een scriptie daar dan wordt beoordeeld. Er zijn toch vaak meerdere lezers in zo een situatie? Zo zou het wel horen naar mijn mening. En hoe zo een beoordelingsbeleid wordt vastgesteld wordt dat niet op Universitair niveau geregeld? Maar goed, Henk (zonder Ingrid) heeft een tien in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2012 13:12] |
|
Bij ons was de begeleider redelijk vrij in het bepalen van de eindbeoordeling. Uiteraard zijn er wel diverse criteria waaraan een scriptie of stageverslag of zoiets beoordeeld moet worden, maar dan nog is er best vrijheid in interpretatie door de begeleider zelf. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ja, ik denk dat het het eerlijkste zou zijn als er bijvoorbeeld een gewogen gemiddelde wordt berekend waarbij het cijfer van de begeleider zwaarder meetelt (die heeft ten slotte het hele proces begeleid) maar als de begeleider weet dat ook anderen het nakijken dat er toch automatisch een rem komt om makkelijker een hoger cijfer te geven. maar het grote probleem is dat universiteiten worden afgerekend op het aantal studenten dat succesvol afstudeert (als ik het goed heb). Dit houdt in dat universiteiten studenten er doorheen sleuren en makkelijker hogere cijfers geven. |
|
quote:Hé, dat argument had ik inderdaad ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij beschrijft het alleen beter. quote: Zeer goede inhoudelijke uiteenzetting waarom het broddelwerkje niet eens een voldoende waard is. Mag aannemen dat de begeleider en tweede lezer van de uni een serieuze reprimande krijgen en het cijfer/scriptie herzien wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-01-2012 14:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb de scriptie zelf niet gezien maar het zou mij niks verbazen dat het afkraken even politiek is gekleurd als het goedkeuren. |
|
quote:Klopt. . [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-01-2012 14:30] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De link van Mythics is echt heel goed. (Kudo's, Mythics ) Als je in de kritiek politieke kleur kan ontwaren, dan nodig ik je graag uit om dat te posten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Inderdaad; 100% terecht, de kritiek in die bron. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik heb het meer in het algemeen, die info op dielink zal ongetwijfeld kloppen (link aangeklikt en is idd. nette kritiek) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2012 15:17] |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Inderdaad, de enige mensen met een publieke functie die zich misdragen hebben, mogen enkel en alleen bij de PVV onderdak krijgen! |
|
Ben benieuwd of de VVD hier om kan lachen, we hebben het immers hier over de VVD Albayrak, niet de PvdA variant. |
|
quote: Hier moet ik toch elke keer weer even om lachen, hehehe... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Geen een. Maar die ene waar ik rondloop valt het allemaal wel mee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |