IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2014 15:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:50 schreef Mark het volgende:
Begrijp me goed, hoor, ik ben het er helemaal mee eens dat de statistieken laten zien dat criminele jongeren met een Marokkaanse achtergrond oververtegenwoordigd zijn. Ik denk alleen dat deze discussie weg stuurt van een heel eng mannetje dat het voor elkaar krijgt om in een openbare debatzaal een grote groep mensen luidkeels te laten scanderen dat hij 'er voor zal zorgen' dat mensen met een bepaalde nationaliteit of etniciteit geweerd zullen worden uit Nederland als hij aan de macht komt. En dat het hier vervolgens nog verdedigd gaat worden ook. Hersenloos is het.

Ohja, klopt hoor. Onze nuance hier in onze conclusies vanuit die feiten, is duidelijk niet aan de PVV besteed


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2014 15:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:50 schreef Mark het volgende:
Begrijp me goed, hoor, ik ben het er helemaal mee eens dat de statistieken laten zien dat criminele jongeren met een Marokkaanse achtergrond oververtegenwoordigd zijn. Ik denk alleen dat deze discussie weg stuurt van een heel eng mannetje dat het voor elkaar krijgt om in een openbare debatzaal een grote groep mensen luidkeels te laten scanderen dat hij 'er voor zal zorgen' dat mensen met een bepaalde nationaliteit of etniciteit geweerd zullen worden uit Nederland als hij aan de macht komt. En dat het hier vervolgens nog verdedigd gaat worden ook. Hersenloos is het.


Ik heb wel het idee dat hij nu zijn hand heeft overspeeld. Enkelen kamerleden hebben al zijn partij verlaten, zelfs Rutte zegt dat hij niet meer met hem wil samenwerken etc... Wellicht is dit een goede stap in de richting van het einde van zijn grote populariteit.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2014 15:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb wel het idee dat hij nu zijn hand heeft overspeeld. Enkelen kamerleden hebben al zijn partij verlaten, zelfs Rutte zegt dat hij niet meer met hem wil samenwerken etc... Wellicht is dit een goede stap in de richting van het einde van zijn grote populariteit.

Ik moet het nog maar zien. De veroordeling vanuit media en collega-politici is breder en harder dan ik had gedacht, maar ja; zij zijn niet de enigen die naar de stembus gaan.


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 15:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:14 schreef Masturbator het volgende:
Paar postjes terug hadden we het daar al over,
faalhaas had dat al gepost, en klopt inderdaad, ik zei toen als reactie op faalhaas zijn post dat Wilders dat beter in de toespraak had kunnen zeggen en niet achteraf.


Ik ben blij dat Wlders dat niet gedaan heeft want nu komen eindelijk zijn ware bedoelingen eens boven tafel.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 15:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik denk ook dat het een aflopende zaak is nu met de PVV. Hij is een stap te ver gegaan.


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2014 16:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:57 schreef faalhaas het volgende:
Ik denk ook dat het een aflopende zaak is nu met de PVV. Hij is een stap te ver gegaan.


Ik moet het nog zien. Hij is nu alweer in de media aan het janken dat hij verkeerd geinterpreteerd wordt en dat de media een hetze tegen hem voert. En velen (hoi Masturbator!) slikken het ongetwijfeld voor zoete koek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-03-2014 16:00 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:57 schreef faalhaas het volgende:
Ik denk ook dat het een aflopende zaak is nu met de PVV. Hij is een stap te ver gegaan.


Ik vrees dat je het Nederlandse electoraat wel eens zou kunnen overschatten.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2014 16:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik moet het nog maar zien. De veroordeling vanuit media en collega-politici is breder en harder dan ik had gedacht, maar ja; zij zijn niet de enigen die naar de stembus gaan.

ik vraag me wel af of een "Cordon sanitaire"gaat helpen. Men zegt van wel omdat dat zo bij het Blok in Belgiƫ uiteindelijk lijkt te hebben gewerkt. Ik vraag mij echter af of dat wel klopt want ik denk dat veel van die Blokstemmers zijn overgegaan naar een andere populistenpartij, het NVA(maar de echte Vlaamse kenners corrigeren mij hopelijk als dat niet klopt).
Hoe dan ook, er is denk ik maar een goede methode om de populariteit van Wilders te doen kelderen en dat is hem te laten deelnemen als partner in een regering (dus geen gedoog). Dan is het zo gedaan als duidelijk wordt dat van al zijn woeste plannen niks uit gaat komen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-03-2014 16:03]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 16:02 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zijn "kracht" was eigenlijk altijd provoceren waardoor alle media aandacht weer naar hem toe ging. Hij moest steeds een stapje verder gaan om weer in de spotlights te komen en het plafond is nu bereikt lijkt het. Ik vind het nog steeds vreemd dat dat bij de "Kopvoddentax" al niet gebeurd is.. maargoed.. het gaat nu toch de goeie kant op heb ik het idee.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 21-03-2014 16:04]


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-03-2014 16:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 15:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ook dan vallen ze onder de groep 'Marokkaanse Nederlander'.
Maar het biedt wel ruimte voor het uitzetten van deze mensen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 16:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2014 16:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 16:12 schreef bokkie666 het volgende:
Maar het biedt wel ruimte voor het uitzetten van deze mensen.

Juridisch dan wel, ja. Nog geen goed plan, denk ik

edit: lijkt niet *automatisch* te zijn: http://www.nrc.nl/rechtenbestuur/2009/04/02/marokkaan-tegen-wil-en-dank/

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-03-2014 16:20]


I wish I was a butterfly


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-03-2014 16:22 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2014 16:00 schreef Negatieveling het volgende:
Ik vrees dat je het Nederlandse electoraat wel eens zou kunnen overschatten.


Ik denk inderdaad dat er best veel mensen zich nu indirect aangevallen voelen omdat Wilders wellicht iets zegt dat met hun resoneert.
Tel daarbij op het "hij durft het te zeggen"-volk en hij kan toch flink wat stemmen vangen.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2014 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 16:22 schreef Morridin het volgende:
Ik denk inderdaad dat er best veel mensen zich nu indirect aangevallen voelen omdat Wilders wellicht iets zegt dat met hun resoneert.
Tel daarbij op het "hij durft het te zeggen"-volk en hij kan toch flink wat stemmen vangen.

Yup. Voor zijn aanhangers staat er een moedige man die ondanks onterechte tegenwerking van de elite en persoonlijke bedreigingen voor de belangen van het gewone volk blijft opkomen. Een bijna-martelaar.

Daarom is het ook niet al te best als de discussie nu alleen blijft hangen op "Wilders is een eikel!". Daarmee neem je de zorgen bij in ieder geval een flink deel van zijn aanhangers niet weg.


I wish I was a butterfly


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-03-2014 16:25 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 16:22 schreef Morridin het volgende:
Ik denk inderdaad dat er best veel mensen zich nu indirect aangevallen voelen omdat Wilders wellicht iets zegt dat met hun resoneert.
Tel daarbij op het "hij durft het te zeggen"-volk en hij kan toch flink wat stemmen vangen.








Lees de reacties maar eens onder dat stuk van de elsevier, denk dat je wel een punt hebt.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 16:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 16:22 schreef Morridin het volgende:
Ik denk inderdaad dat er best veel mensen zich nu indirect aangevallen voelen omdat Wilders wellicht iets zegt dat met hun resoneert.
Tel daarbij op het "hij durft het te zeggen"-volk en hij kan toch flink wat stemmen vangen.


Een groep tokkies zal op hem blijven stemmen ja. Maar het lijkt erop dat alle partjen nu een "Cordon sanitaire" in het leven gaan roepen.


... hoe de hazen lopen ...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-03-2014 17:03 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ook dat kan een soort Calimero-effect teweegbrengen.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 17:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 17:03 schreef Morridin het volgende:
Ook dat kan een soort Calimero-effect teweegbrengen.



Dat probeert ie nu al ja. De media en politiek zouden een hetze tegen hem begonnen zijn.


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-03-2014 19:45 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 19:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Spuit 11


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-03-2014 19:48 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 19:46 schreef faalhaas het volgende:
Spuit 11




Maar geen Tokkie......



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 21-03-2014 20:03 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-03-2014 20:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 21-03-2014 20:11 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 20:07 schreef faalhaas het volgende:



Hater


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2014 23:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen