IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-11-2012 10:14 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2012 10:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Op zich is Zuidafrikaans wel een mooie taal. Er mag zeker wel wat aan worden gedaan om te vookomen dat die taal inploft. Maar de verantwoordelijkheid ligt wel daar


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2012 11:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk. Ik vind het ook te achterlijk voor woorden dat een groot deel van de lessen op de uni en het HBO in het Engels gegeven wordt. Het lijkt me ook iets typisch Nederlands om je eigen taal, waar m.i. Afrikaans ook bijhoort, zonder een centje pijn verloren te laten gaan. Volgens mij is dat cultuurrelativisme waar niemand op zit te wachten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2013 15:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

(zal wel nep zijn overigens)

'Voormalig PVV'er wordt moslim'

Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn, een voormalige PVV'er, lijkt zich te hebben bekeerd tot de islam. Hij heeft op Twitter de islamitische geloofsbelijdenis gepubliceerd, gevolgd door de woorden 'nieuwe start'.

Van Doorn twitterde de geloofsbelijdenis in het Arabisch. In het Nederlands is de tekst: "Ik getuig dat er geen god is behalve Allah, en ik getuig dat Mohammed de boodschapper is van Allah." Van Doorn wil er verder niet op ingaan, en stelt dat het al dan niet aanhangen van een religie een privézaak is.

Van Doorn werd eind 2011 uit de PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad gezet. Hij ging verder als onafhankelijk raadslid. Vorige maand werd hij aangehouden omdat hij geheime stukken had gelekt. Ook zou hij softdrugs hebben verkocht aan kinderen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-02-2013 15:27]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2013 15:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 28-02-2013 20:31 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-02-2013 21:24 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 23 november 2012 10:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Op zich is Zuidafrikaans wel een mooie taal. Er mag zeker wel wat aan worden gedaan om te vookomen dat die taal inploft. Maar de verantwoordelijkheid ligt wel daar


jaren geleden in het nederlands geschreven met de guitarist van groinchurn... hij schreef dan in het zuid-afrikaans terug... damn, waarom heb ik die mooie brieven allemaal weggeflikkerd ooit...


I am mine own redeemer...!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-09-2013 10:11 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Even een schopje want het is al zo lang stil hier dat je haast zou gaan denken dat mr. n het loodje heeft gelegd.



'PVV wil btw Nederland lager dan in buurlanden'

De btw en accijnzen moeten in Nederland altijd minstens een procent lager zijn dan in buurlanden. Met deze maatregel kan Nederland concurrerender worden.

Dat zegt PVV-leider Geert Wilders zaterdag in een interview met De Telegraaf.

''Als we de lasten niet verlichten, gaat ons hele bedrijfsleven naar de knoppen. Dan gaan mensen massaal tanken in België en boodschappen doen in Duitsland", zegt Wilders.

De PVV pleitte eerder voor lagere accijnzen op brandstof en een btw-vrije maand.

Kritiek op Rutte

Wilders zegt in het interview verder dat premier Mark Rutte Nederland kapot maakt met lastenverzwaringen en verkeerde bezuinigingen. ''Rutte leert niet van zijn fouten. Hij gaat door, als een autist, op een fout ingeslagen weg."

De PVV komt daarom zaterdag met een pamflet met alternatieven voor het kabinetsbeleid.

Door: ANP / Nu.nl


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-09-2013 11:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik neem aan dat de heer W. ook al een goed uitgewerkt plan heeft om de gemiste inkomsten voor de staat elders binnen te harken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-09-2013 11:13 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Die hark je wel binnen door btw verhogingen waardoor mensen minder uit gaan geven?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-09-2013 11:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nee, maar ik heb gewoon niet het idee dat mensen in deze tijd opeens veel meer uit gaan geven als de btw iets daalt.

Mijn gevoel is dat we allemaal nog steeds op ons geld blijven zitten omdat de angst voor nog meer bezuinigingen vanuit Den Haag en bijvoorbeeld onzekerheid over de ontwikkeling van de hypotheekrente dan wel de aftrek daarvan zwaarder wegen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-09-2013 13:28 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 14 september 2013 11:05 schreef XXL het volgende:
Ik neem aan dat de heer W. ook al een goed uitgewerkt plan heeft om de gemiste inkomsten voor de staat elders binnen te harken?


Ws moet het gat gedicht worden met geld van ontwikkelingshulp.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-09-2013 13:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2013 11:05 schreef XXL het volgende:
Ik neem aan dat de heer W. ook al een goed uitgewerkt plan heeft om de gemiste inkomsten voor de staat elders binnen te harken?

Ja en nee.
Nu is het in de grensgebieden al zo dat pomphouder en slijters klanten verliezen aan hun Duitse en Belgische collega's. Door de prijzen te laten dalen met korting op accijns en BTW zullen de meesten die 25km rijden laten en in hun eigen stad tanken en drank kopen.
Het is niet zo'n simpel rekensommetje, accijns omhoog = meer geld. Vindt men het te duur worden dan laten ze de auto of de fles staan of wijken uit naar Duitsland. En als de lokale slijterij ploft zijn we weer een paar WW'ers rijker. En dat kost nog veel meer.

Edit: Dat kut vliegtuig hebben we ook niet nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-09-2013 13:45]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-09-2013 14:00 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2013 13:28 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ws moet het gat gedicht worden met geld van ontwikkelingshulp.


Da's iets wat het CDA wel zou willen als ik het artikel (linkje hieronder) goed gelezen heb.

http://www.nu.nl/politiek/3575227/cda-wil-overheidsuitgaven-bij-wet-beperken.html



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2013 18:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nu hoop ik al helemaal dat de huidige regering het vol zal blijven houden...

PVV grootste partij in Politieke Barometer

De PVV van Geert Wilders is met 29 zetels de grootste partij in de peiling. Dat blijkt uit de donderdag gepubliceerde Politieke Barometer van Ipsos.

Dat Wilders nu virtueel de grootste partij van Nederland leidt, is te danken aan de terugval van de VVD van premier Mark Rutte. Twee weken geleden stond de VVD met 28 zetels nog op gelijke hoogte met de PVV, maar in de week van Prinsjesdag is de partij van Rutte teruggezakt tot 25 zetels. Wilders boekt juist een zetel winst.

Verlies is er ook voor de andere coalitiepartij. De PvdA verliest een zetel en houdt er achttien over. Volgens Ipsos bestaat de winst van de PVV voor een flink deel uit voormalige VVD-kiezers, maar weet Wilders ook kiezers te trekken die vorig jaar niet hebben gestemd.

Winst is er verder voor de SP, D66, de Partij voor de Dieren en 50Plus. Zij boeken alle een zetel winst en komen respectievelijk uit op zeventien, 21, vier en elf. Bij het CDA (veertien), ChristenUnie (vijf) en de SGP (drie) verandert er niets. GroenLinks verliest een zetel en komt op drie uit.

D66 weet zowel kiezers bij de PvdA als de VVD weg te trekken, weet Ipsos. En een deel van stemmers die vorig jaar op de PvdA stemde zou nu niet meer gaan stemmen, aldus het onderzoeksbureau.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-09-2013 18:33]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-09-2013 18:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 september 2013 18:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Nu hoop ik al helemaal dat de huidige regering het vol zal blijven houden...

PVV grootste partij in Politieke Barometer

De PVV van Geert Wilders is met 29 zetels de grootste partij in de peiling. Dat blijkt uit de donderdag gepubliceerde Politieke Barometer van Ipsos.

Dat Wilders nu virtueel de grootste partij van Nederland leidt, is te danken aan de terugval van de VVD van premier Mark Rutte. Twee weken geleden stond de VVD met 28 zetels nog op gelijke hoogte met de PVV, maar in de week van Prinsjesdag is de partij van Rutte teruggezakt tot 25 zetels. Wilders boekt juist een zetel winst.

Verlies is er ook voor de andere coalitiepartij. De PvdA verliest een zetel en houdt er achttien over. Volgens Ipsos bestaat de winst van de PVV voor een flink deel uit voormalige VVD-kiezers, maar weet Wilders ook kiezers te trekken die vorig jaar niet hebben gestemd.

Winst is er verder voor de SP, D66, de Partij voor de Dieren en 50Plus. Zij boeken alle een zetel winst en komen respectievelijk uit op zeventien, 21, vier en elf. Bij het CDA (veertien), ChristenUnie (vijf) en de SGP (drie) verandert er niets. GroenLinks verliest een zetel en komt op drie uit.

D66 weet zowel kiezers bij de PvdA als de VVD weg te trekken, weet Ipsos. En een deel van stemmers die vorig jaar op de PvdA stemde zou nu niet meer gaan stemmen, aldus het onderzoeksbureau.


Het is dat NL nu niet nog meer jaar besluiteloosheid kan gebruiken, anders had de PVV best wel even mogen regeren, dan is men daar ook weer van genezen.


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 19-09-2013 19:16 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 14 september 2013 10:11 schreef Dying Embrace het volgende:
Even een schopje want het is al zo lang stil hier dat je haast zou gaan denken dat mr. n het loodje heeft gelegd.



mis jij Revontulia ook zo enorm?


I am mine own redeemer...!


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-09-2013 19:27 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2013 18:55 schreef MR. N het volgende:
Het is dat NL nu niet nog meer jaar besluiteloosheid kan gebruiken, anders had de PVV best wel even mogen regeren, dan is men daar ook weer van genezen.


Hoezo niet? Het heeft België geen kwaad gedaan om ruim anderhalf jaar zonder regering te zitten. De afbraakfetisjisten van de PVVVDA krijgen dan tenminste niet de kans om hun zoek-het-maar-uit-samenleving American-style helemaal ten uitvoer te brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 19-09-2013 19:27]


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 19-09-2013 19:29 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

anderhalf jaar maar? in mij ogen wordt er in belgenland al eeuwen niet geregeerd...i.i.g. niet geheerscht... \../!


I am mine own redeemer...!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2013 20:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2013 19:27 schreef WMP het volgende:
Hoezo niet? Het heeft België geen kwaad gedaan om ruim anderhalf jaar zonder regering te zitten. De afbraakfetisjisten van de PVVVDA krijgen dan tenminste niet de kans om hun zoek-het-maar-uit-samenleving American-style helemaal ten uitvoer te brengen.

Nu kun je Nederland en België niet zo maar een-op-een met elkaar vergelijken (België heeft meerdere regeringen).
Weet je, zo ik er nu over denk moet de PVV maar eens een keer echt gaan regeren. Kijken wat de PVV dan werkelijk gaat doen. Waarschijnlijk een even rechts of rechtser beleid als de VVD waardoor een groot deel van de PVV-stemmers het niet beter zal gaan krijgen. En we zullen ongetwijfeld de euro blijven houden en niet uit Europa terugtreden... En natuurlijk zal de regering worden verrijkt met een stel stoethaspels van de zuiverste orde...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 19-09-2013 20:08 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2013 19:16 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
mis jij Revontulia ook zo enorm?


Nee.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 19-09-2013 20:21 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Welles!


I am mine own redeemer...!


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-09-2013 20:22 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik denk dat de enige manier waarop de PVV zou kunnen gaan regeren als ze meer dan 75 zetels gaan krijgen en dus geen coalitie hoeven te vormen. Ik zie anders niet welke partij met ze gaat regeren, hoewel de VVD natuurlijk niet weg is van wat opportunisme.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 19-09-2013 20:25 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2013 20:21 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
Welles!


Jij wel, ik niet. Klaar.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2013 20:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2013 20:22 schreef WMP het volgende:
Ik denk dat de enige manier waarop de PVV zou kunnen gaan regeren als ze meer dan 75 zetels gaan krijgen en dus geen coalitie hoeven te vormen. Ik zie anders niet welke partij met ze gaat regeren, hoewel de VVD natuurlijk niet weg is van wat opportunisme.
CDA vast ook wel. Die hebben met Haersma Stemra ineens een heel wat populistischer programma de laatste tijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen