IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-01-2012 17:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2012 16:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hier moet ik toch elke keer weer even om lachen, hehehe...




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2012 11:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Laten we ook eens wat positiefs over Graus melden.

PVV'er Graus krijgt circusprijs
PVV-Kamerlid Dion Graus ontvangt zaterdag de Gouden Chapiteau Sleutel, een prijs van de Nederlandse circusbranche. Dat heeft de Vereniging van Nederlandse Circus Ondernemingen (VNCO) bekendgemaakt.

Graus krijgt de onderscheiding 'voor zijn verdiensten voor het Nederlandse circus en voor zijn activiteiten voor dieren'. Eerdere winnaars zijn onder anderen producent en roddeljournalist Henk van der Meyden en het gemeentebestuur van Oss.

Voorzitter Adri Lammers van de VNCO zegt dat Graus de circusbranche de weg heeft gewezen in politiek Den Haag. Graus heeft onder meer contact gelegd tussen de VNCO en staatssecretaris van Landbouw Henk Bleker (CDA). "Dankzij Graus praten wij nu mee over regelgeving rondom bijvoorbeeld dierenwelzijn. Voorheen kregen we alleen de uitkomsten te horen. Daarvoor zijn wij hem zeer erkentelijk", zegt Lammers.

Graus ontvangt de prijs zaterdag in Uden, uit handen van onder anderen Lenie 't Hart van de Zeehondencrèche.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2012 11:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 11:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Laten we ook eens wat positiefs over Graus melden.

PVV'er Graus krijgt circusprijs
PVV-Kamerlid Dion Graus ontvangt zaterdag de Gouden Chapiteau Sleutel, een prijs van de Nederlandse circusbranche. Dat heeft de Vereniging van Nederlandse Circus Ondernemingen (VNCO) bekendgemaakt.

Graus krijgt de onderscheiding 'voor zijn verdiensten voor het Nederlandse circus en voor zijn activiteiten voor dieren'. Eerdere winnaars zijn onder anderen producent en roddeljournalist Henk van der Meyden en het gemeentebestuur van Oss.

Voorzitter Adri Lammers van de VNCO zegt dat Graus de circusbranche de weg heeft gewezen in politiek Den Haag. Graus heeft onder meer contact gelegd tussen de VNCO en staatssecretaris van Landbouw Henk Bleker (CDA). "Dankzij Graus praten wij nu mee over regelgeving rondom bijvoorbeeld dierenwelzijn. Voorheen kregen we alleen de uitkomsten te horen. Daarvoor zijn wij hem zeer erkentelijk", zegt Lammers.

Graus ontvangt de prijs zaterdag in Uden, uit handen van onder anderen Lenie 't Hart van de Zeehondencrèche.
In Uden? Ik hoop dat ik hem niet tegenkom. Sta niet voor mezelf in.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-01-2012 11:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 11:49 schreef bastianus het volgende:
In Uden? Ik hoop dat ik hem niet tegenkom. Sta niet voor mezelf in.


We zien het wel op Youtube.


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2012 12:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 11:49 schreef bastianus het volgende:
In Uden? Ik hoop dat ik hem niet tegenkom. Sta niet voor mezelf in.

Hoe komt het? (als ik vragen mag)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2012 12:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 11:49 schreef bastianus het volgende:
In Uden? Ik hoop dat ik hem niet tegenkom. Sta niet voor mezelf in.
Wel erg PVV, die reactie van je.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-01-2012 13:38 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Gevolgen van de Islamisering zijn al merkbaar bij oer-Hollandsche jongens als Bastianus.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-01-2012 21:27 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-01-2012 21:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



SQT
Usericon van SQT
Posted 11-01-2012 21:59 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2012 21:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2012 23:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-01-2012 10:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

PVV Limburg in spoed bijeen om 'Turks varken'
Laatste update: 13 januari 2012 09:59

MAASTRICHT - De PVV-statenfractie in Limburg is vrijdagochtend in spoedvergadering bij elkaar gekomen na publicaties in de lokale kranten over een uitgelekte e-mail.

Het PVV-Statenlid Cor Bosman (foto) zou daarin collega-Statenlid Selçuk Öztürk van de PvdA ''een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'' hebben genoemd.

De e-mail was gericht aan partijgenoten, maar lekte vrijdag uit. Öztürk was vrijdagochtend niet voor commentaar bereikbaar. Aan dagblad De Limburger liet hij echter weten zwaar ontdaan te zijn door de uitspraak van Bosman en de kwestie eerst in de fractie te willen bespreken. "Nu zou ik te veel uit emotie reageren.”

De mail was volgens Statenlid Harm Uringa in juli voor hem reden de PVV te verlaten en de Onafhankelijke Statenfractie Limburg op te richten. Hij was het er niet mee eens dat de partijtop niet ingreep.


Schade

De Limburgse PVV-fractieleider Laurence Stassen reageerde op de mail door te benadrukken dat het uitlekken van de woorden van Bosman de partij grote schade zou kunnen toebrengen.

Tegenover de krant zegt ze wel degelijk te hebben ingegrepen door Bosman op het matje te roepen. "Cor heeft zijn excuses aangeboden. De fractie, inclusief Uringa, nam daar genoegen mee."

Volgens Bosman komt het nieuws nu naar buiten omdat Uringa de partij wil beschadigen. "Uringa is een narcistische zak die de PVV als springplank heeft gebruikt om in de Staten te komen."

© ANP/Novum/NU.nl



 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2012 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Partij voor de Verharding en Verloedering strikes again!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2012 10:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Maar wie heeft nu aan wie excuses aangeboden? Die PVV-er heeft geen excuses aan die Turk gemaakt??(aan wie het juist zou moeten)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-01-2012 10:56]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-01-2012 11:00 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 10:25 schreef Forever After het volgende:

Volgens Bosman komt het nieuws nu naar buiten omdat Uringa de partij wil beschadigen. "Uringa is een narcistische zak die de PVV als springplank heeft gebruikt om in de Staten te komen."

© ANP/Novum/NU.nl




Goede damagecontrol . Waarom heeft Geert die man nog geen spreekverbod opgelegd?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-01-2012 11:35 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 10:25 schreef Forever After het volgende:
'een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'


Sinds wanneer is varkensvlees halal?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-01-2012 11:39 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Staartje.........



Onderzoek OM naar PVV'er
13 jan. 2012, 10:33
Het Openbaar Ministerie (OM) stelt mogelijk een onderzoek in naar de uitlatingen van PVV-Statenlid Cor Bosman uit het Limburgse Roermond. Hij heeft in een e-mail aan zijn partijgenoten PvdA-collega Selçuk Öztürk uitgemaakt voor "een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken."

Een woordvoerster van het OM in Maastricht zegt dat de publicaties over de uitspraken van de PVV'er „niet onopgemerkt aan het OM voorbij zijn gegaan”. „We zijn de zaak aan het bekijken”, aldus de woordvoerster.

Bosman zou met de opmerking hebben willen reageren op een interview van Öztürk in het blad Typisch Roermond.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-01-2012 12:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

De oplossing........





Omstreden PVV'er uit fractie gezet
13 jan. 2012, 12:11
PVV Limburg heeft Statelid Cor Bosman per direct uit de fractie gezet. Dat heeft de partij vrijdagmiddag bekendgemaakt.

Aanleiding zijn de uitspraken die Bosman in een e-mail deed over PvdA-collega Selçuk Öztürk. Hij noemde hem daarin "een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken."

De PVV betreurt de grievende uitlatingen van Bosman, zo laat de partij weten in een persbericht. "De inhoud van de e-mail en de reactie van hem in de media zijn voor de fractie niet acceptabel."

Bosman zou met de opmerking hebben willen reageren op een interview van Öztürk in het blad Typisch Roermond. Het Openbaar Ministerie stelt mogelijk een onderzoek in naar de uitlatingen.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-01-2012 12:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Vraag ik me wel af wat Ozturk in dat dagblad zou hebben gezegd waardoor die Bosman zijn uitspraken gerechtvaardigd vindt.


 


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-01-2012 13:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat kwalijk dat deze affaire eerst een tijd onder de pet gehouden wordt. Die Bosman had gewoon meteen uit de fractie gezet moeten worden. Maar nu het uitgelekt is komt men pas in actie, hypocriet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2012 13:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 12:51 schreef Forever After het volgende:
Vraag ik me wel af wat Ozturk in dat dagblad zou hebben gezegd waardoor die Bosman zijn uitspraken gerechtvaardigd vindt.
+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 13:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 13:24 schreef M. het volgende:
Wat kwalijk dat deze affaire eerst een tijd onder de pet gehouden wordt. Die Bosman had gewoon meteen uit de fractie gezet moeten worden. Maar nu het uitgelekt is komt men pas in actie, hypocriet.

Ja, LOL!

En dat dan:
quote:
per direct

noemen ook nog


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-01-2012 13:42 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 13:32 schreef Greycloak het volgende:
+1


Ongetwijfeld gepleit voor de invoering van de sharia, zoals menig ZM'er dat doet.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen