|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 31 augustus en 1 september is het tijd voor de 11e editie van Occultfest. Er zijn nog geen bands bekend maar je kunt je band nog wel inschrijven via www.occultfest.nl. Ook is er dit jaar een publieke peiling: http://www.occultfest.nl/content/form24.php Als de link niet werkt kun je ook de site checken www.occultfest.nl. see you at occultfest! |
|
K vind het wel mooi geweest met Occultfest voorlopig |
|
Carach Angren zal spelen, volgens hun eigen site. |
|
Goh, verrassend..... Boeiender |
|
En dan heb ik het niet over de bands. |
|
Ik denk dat ik wel weer ga. En hoezo saai? Hebben jullie mij niet gesproken? |
|
Sorry dat ik er niet was. Boeiender |
|
De eerste bands, naast Carach Angren die al genoemd was: Lord Vulture Grim Ordeal Hopen op nog wat grotere namen, en vooral ook meer publiek/betere omstandigheden dan vorig jaar [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-05-2012 10:28] |
|
Vorig jaar niet geweest, wellicht dit jaar wel weer. Heb dan net zomervakantie dus kan zijn dat we dan liever naar warmere oorden vertrekken. Hopelijk dit jaar een leuke line-up |
|
Line-up? Eerst zien wie er allemaal gaan, dan bepaal ik wel of ik dit jaar ga. |
|
Yep line-up, ik wil minstens 2 leuke bands zien spelen anders ben ik te lui om te gaan *ouderdom* |
|
quote:Ik kan me een tijd herinneren waarin jij volop bezig was Occultfest te promoten. Waarom ben je hiermee gestopt? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ben er ook wel klaar mee. |
|
Zoals het nu lijkt, ben ik voor het eerst sinds 2 jaar weer een keertje aanwezig. (En veilig, want m'n verjaardag valt pas enkele dagen na Occultfest ) |
|
quote: Hè hè |
|
quote: Ouw wief, gewoon komen |
|
Dit jaar wil ik er wel eens naartoe gaan. Al is het om zowat iedere ZM'er eens te zien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik kom niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Doe je erom? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee, ik ben dan niet in het land Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mayo je moet nog 30 worden! Hoezo ouderdom? Je komt net kijken! see you at occultfest! |
|
Deze bands zijn tot nu toe bevestigd: Disquiet Act Of State Grim Ordeal None Shall Pass Sin7sinS Mortal Form Nymeria Jurassic Park The Horrible Twunts Lord Volture KhaoZ Undawn Carach Angren see you at occultfest! |
|
Hey Winanda, ik heb een vraag aan je, maar je wilt hier waarschijnlijk niet je email adres posten... De mijn is zonder spaties 666 mira apestaartje gmail dot com cheers Bla |
|
Hm voor de line-up hoef ik het dus nog steeds niet te doen . Maar voor de gezelligheid natuurlijk wel. En dit jaar is het wel mijn verjaardag op de vrijdag van Occultfest |
|
aanwazig! as always signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |