![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig vinden wij op MMR "The Metal Archives" nou niet bepaald een autoriteit dat bepaalt wat metal is en wat niet. DJ Crusher @ Metal Messiah Radio 24/7 Int. Di 19:00 Wo 19:00 ![]() |
|
Ze zijn doorgeslagen daar. Mijn enige album ooit, vol met overstuurde gitaren en gehak en dubbele bas en zelfs nog co-winaar instrumentale tech album van de metal review website Invisible Oranges, werd gewijgerd want geen metal. ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: En terecht, natuurlijk. Maar vind het wel een prettig 'naslagwerk', dus hoe meer bands die ik metal (genoeg) vind erop staan hoe beter ![]() quote: Ja, maar als je teveel pingelt op je gitaar, doe je daarmee het metal-gehalte helemaal teniet en jou kennende heb je vast ook gepingeld! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-08-2021 11:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Nou ja er werd wel gepingled maar het was toch echt wel metal, alle ingredienten waren er. Ik heb nog een email teruggestuurd, maar ze bleven erbij. Was echt te bizar voor woorden. Ze vonden t progrock. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: *fluistert: het was een grapje over MA-geneuzel* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
sorry ik ben slecht in lezen en slecht in ironie ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Tsja, lastig over te brengen ook via geschreven tekst ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote:Eerst was het door de breakdowns, nu is het door de rock. Hou metal rein! ![]() |
|
Jeetje. De oude tijden van Vampire Magazine zijn nog altijd niet voorbij, blijkbaar. Daar vond men ook niks metal of trve genoeg. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Een album met covers, huh, van BTBAM ben ik daar nog wel geïnteresseerd in When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik zag het ja, peinzen. @AG: mijn andere band Mystical Death en de debut EP is dan wel geaccepteerd (en niet eens door mij ingevoerd, heb wel mijn nieuwe single toegevoegd): https://www.metal-archives.com/bands/Mystical_Death/3540551152 Da's ook veel gepingel maar bijna geen cleane gitaren en een grunt, dat telt dan zwaarder blijkbaar When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Zorg er wel voor dat jullie er afgehaald worden, no worries. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-02-2025 21:36] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Ken niet alles van ze goed genoeg om het zeker te weten, maar denk dat ik Colors hun beste vindt. Helpt ook dat ik die overgenomen heb van Hypnos, gratis met antrax erbij! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-02-2025 22:53] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Helemaal vergeten te beluisteren. ![]() Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. ![]() |
|
quote: ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Was gewoon een nette manier van ze om te zeggen dat ze die ooraids van je niet op hun site willen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Je kon geen post uit 2002 vinden om te kwoten? (@ND: denk dat ik nu die originele referentie naar 2002 begrijp ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-02-2025 22:58] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |