IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Between The Buried And Me Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2003 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe nee, ik vind de hele rustige stukken te poppy, zijn zang is dan niet mooi, maar de rest is erg gaaf


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-12-2003 17:12 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

i see..

op hun debut hebben ze trouwens iets minder van die stukken... echt heel iets maar.

beide albums vind ik prachtig.. en die 'silent circus' heb ik nog steeds niet origineel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2003 17:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb hem sinds kort

hoor er Wision of Disrorder in, beetje Pantera, laagje thrash, laag hardcore


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-06-2004 23:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Net Silent Circus weer eens gedraaid.

Ik geef het niet graag toe maar ik heb deze band via die dikke (R)(T)ukker uit Delfzijl leren kennen en het bevalt zeer uitstekend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2004 0:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vooral het nummer Mordecai is van superieure kwaliteit!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2004 0:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-06-2004 0:42]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 0:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 23:49 schreef Chelman het volgende:
Net Silent Circus weer eens gedraaid.

Ik geef het niet graag toe maar ik heb deze band via die dikke (R)(T)ukker uit Delfzijl leren kennen en het bevalt zeer uitstekend.
I know you love me


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-06-2004 8:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Als je BTBAM leuk vindt, check dit eens :

Nostromo - Ecce Lex
Bodies in the gears of the apparatus
Darkest Hour


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 17-01-2005 14:24 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Godverdomme wat een vette band

Deze sjit blies me gewoon omver

Van mij mogen er wel meer van dit soort bands komen

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 17-01-2005 14:26]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 12-08-2005 20:32 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

En de nieuwe btbam "Alaska" is gelekt. Wat een plaat!!! Echt wat ik ervan hoopte; minder grind als op silent circus en meer s/t. Veel verschillende soorten invloeden en sounds. Brute grindstukken afgewisseld met sfeervolle emo(blegh)-stukken. Dan weer soundscapes, dan weer technische mathcore, dan weer stampende metalcore, van alles wat. En dan ook nog eens een perfecte productie. Na 2 keer luisteren al vrij zeker van dat deze plaat hoog in mijn jaarlijstje komt te staan.

Anderen al Alaska beluisterd?

<EDIT na 2 keer luisteren>
Jezus, man, opeth moet oppassen voor hun 1e plek in mijn jaarlijstje als dit soort albums uitkomen.
</EDIT na 2 keer luisteren>

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 12-08-2005 20:42]



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-08-2005 1:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Fuck, waar heb je 'm vandaan
Heb laatst een voorproefje gehoord. Klonk weer erg vet!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 13-08-2005 13:27 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

vette band, vette riffs, iets minder vette nummers..... ik vind de nummers niet echt liedjes, meer op eenstapelingen van erg goede riffs.


can't spel CRAP without RAP!!!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 13-08-2005 15:58 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 1:18 schreef NecRobert het volgende:
Fuck, waar heb je 'm vandaan
Heb laatst een voorproefje gehoord. Klonk weer erg vet!


Van soulseek! Maar op emule zag ik hem ook al staan. Genoeg lui die hem hebben dus.

Voor de liefhebber: De nieuwe Beecher en Ion Dissonance zijn ook allebei gelekt. Ook allebei heeeeel vet.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-08-2005 21:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 15:58 schreef Cainam Ladicius het volgende:

Voor de liefhebber: De nieuwe Beecher en Ion Dissonance zijn ook allebei gelekt. Ook allebei heeeeel vet.
VET! Thanx voor de tip


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. en de reden waarom labels kutpromo's versturen met bliepjes en shit ...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-09-2005 18:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Alaska Vadsige plaat!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 19:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver, dit bandje weet mij opnieuw te verrassen! BTBAM groeit per plaat en dat is te horen ook! Wat een topplaat! Bruut doch subtiel, pure klasse dit.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 19-09-2005 21:15 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Yup, Alaska zeker een van de 3 beste platen van het afgelopen jaar. Verveelt geen seconde.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-09-2005 19:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Alaska is uit!!! En ik kan jullie vertellen dat het een meesterwerkje is geworden.
Waar The Silent circus nog "gewoon" een mengeling was van emo, death metal en noisecore die af en toe nog wat van de hak op de tak sprong, daar is Alaska nog diverser en een stuk strakker (qua songstructuur).

Je hoort nog steeds invloeden van death metal en noisecore maar op dit album hoor je ook invloeden van progressieve metal, psychedelica, folk en black metal. En, hoe gek het ook klinkt, al deze invloeden gaan naadloos in elkaar over. Dat wil zeggen dat dit album minder hysterisch klinkt en dat er meer aandacht is besteed aan songstructuren.

Nogmaals...echt een meesterwerkje. Om met open mond te gaan zitten luisteren. Ik sveer ut.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-10-2005 20:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

*SCHOP!*

Luisteren! Kopen! Fucking ongelovelijk gaaf album!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 05-10-2005 20:42 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Beste album van het jaar.





Of iig in de top 3



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-10-2005 0:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

fuck Fuck FUCK wat een plaat!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 06-10-2005 14:19 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

good shit


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-10-2005 16:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb er maar ff een verhaaltje over geschreven:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/4974.html



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-11-2005 14:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Alaska heescht! Wat een monster


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen