IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Between The Buried And Me Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-12-2007 20:19 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 10 december 2007 20:18 schreef Hypnos het volgende:
KONTFLAPPEN!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2007 20:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 10 december 2007 19:02 schreef NecRobert het volgende:
+96

http://www.zwaremetalen.com/recensie/9768/Between-the-Buried-and-Me-Colors.html


Goeie review! Al ben ik het met 1 punt niet eens. Je zegt dat alle nummers zo in elkaar overgaan dat het lijkt alsof je naar 1 lang nummer zit te luisteren. Dat heb ik nou niet echt. Ik hoor duidelijk verschillende songs. Echte songs met een kop en een staart.

Wat ik wel geweldig vind, en misschien bedoel jij dat ook wel, is de naadloze overgangen tussen de verschillende stijlen. Alleen het begin al! Het begint als een Muse/Radiohead/Pink floyd achtig, rustig nummer en bouwt langzaam op naar een woest grind nummer zonder dat je er als luisteraar erg in hebt. Prachtig gewoon.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-12-2007 20:52 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

De overgangen in de nummers zijn heel vloeiend (wat dat betreft lijkt het dus inderdaad alsof je naar 1 lang nummer zit te luisteren), maar binnen de nummers gebeurt zoveel dat het niet klinkt als 1 lang nummer.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-12-2007 20:57 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

BTBAM gaat met Dream Theater, Opeth en 3 op tour... in Noord-Amerika!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-12-2007 22:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ja dit is wel leippe shit, net zoals Behold the Arctopus en Blotted Science is dit een van de weinige platen dit jaar die me echt kon bekoren.


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-12-2007 8:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2007 22:31 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dit is wel leippe shit, net zoals Behold the Arctopus en Blotted Science is dit een van de weinige platen dit jaar die me echt kon bekoren.
Odious Mortem gecheckt?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-12-2007 9:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2007 20:49 schreef XnegativeX het volgende:
Goeie review! Al ben ik het met 1 punt niet eens. Je zegt dat alle nummers zo in elkaar overgaan dat het lijkt alsof je naar 1 lang nummer zit te luisteren. Dat heb ik nou niet echt. Ik hoor duidelijk verschillende songs. Echte songs met een kop en een staart.

Wat ik wel geweldig vind, en misschien bedoel jij dat ook wel, is de naadloze overgangen tussen de verschillende stijlen. Alleen het begin al! Het begint als een Muse/Radiohead/Pink floyd achtig, rustig nummer en bouwt langzaam op naar een woest grind nummer zonder dat je er als luisteraar erg in hebt. Prachtig gewoon.
Dat laatste sowieso ja! Daar zijn ze echt heer en meester in (Prequel to the Sequel!). Maar ook de nummers afzonderlijk lopen wel redelijk vloeiend in elkaar over vind ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-12-2007 9:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 december 2007 9:29 schreef NecRobert het volgende:
Dat laatste sowieso ja! Daar zijn ze echt heer en meester in (Prequel to the Sequel!). Maar ook de nummers afzonderlijk lopen wel redelijk vloeiend in elkaar over vind ik.



Je hebt gelijk vind ik!

Oh, [offtopic] hoe zit dat met ingezonden nieuwsberichten, worden die niet geplaatst?[offtopic]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2008 18:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand de laatste overkopen of ruilen? ik kan er niks mee

gans anders dan Alaska


signature


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2008 18:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heb je al gecheckt of je koorts hebt?

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 09-05-2008 18:14]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-05-2008 18:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*Overdenkt Hypnos' redactiestatus...*



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2008 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 18:20 schreef NecRobert het volgende:
*Overdenkt Hypnos' redactiestatus...*




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 13:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wil je dan niet ruilen?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-05-2008 13:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

5 eu!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met wat portokostjes erbij?

ruilen mag ook hé




signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-05-2008 13:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb helaas niks om te ruilen

Drop maar een mail op USERNAME @uk2.net met een prijsvoorstel. Verzending naar NL.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 13:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is festuurd


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-05-2008 13:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mail terug, vanaf een ander adres, niet schrikken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 13:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2008 13:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nee Hypnos NEE!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 13:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

I'll live
tis me te metalcore


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2008 14:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 14:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

grapje hoor,

maar de krijs - stem doen me te hardemocore aan, ook al zitten er veel vette stukken in en veel variatie

kheb er een hekel aan


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-05-2008 14:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik kan er ook niet wat mee, moet ik zeggen.
Kwalitatief goed, maar not my cup of tea.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-10-2009 1:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Voor de liefhebbers: het nieuwe album is gelekt.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen