IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Between The Buried And Me Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 10:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 9:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Totaal onvergelijkbaar.


Daar ging het niet om.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-03-2011 10:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 10:11 schreef iPim het volgende:
Daar ging het niet om.

Nu wel.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 10:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 10:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu wel.


Ok, doei.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-03-2011 11:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2010 12:47 schreef Mutilator het volgende:
Na al die euforie meerdere malen gecheckt: veel te fragmentarisch zonder lijn imo: die hardere stukken -op de verkeerde manier- voorkomen dat ik het als soundscapes kan aanhoren: bij Graspop halverwege weggelopen: niet aan deze hier besteed.


Ik heb ze ook op Graspop gezien, maar ik had dit gepost kunnen hebben.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 11:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Barbaren.


I wish I was a butterfly


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 17-03-2011 11:38 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2010 23:00 schreef Ktulu het volgende:
2 x gezien, 2 x was het veel te kort. Wát een band.


Dat dus



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-03-2011 20:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://www.metalsucks.net/2011/03/31/exclusive-ep-stream-between-the-buried-and-mes-the-parallax-hypersleep-dialogues/

Schijnt stream van nieuwe EP te zijn!

Link doet t alleen niet , misschien is het een 1 aprilgrap.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 31-03-2011 20:56]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 31-03-2011 21:05 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Heel metalsucks ligt er uit, hopelijk tijdelijk, ben erg benieuwd naar nieuw werk van BTBAM.


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-03-2011 21:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 31-03-2011 21:09 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Half nummer, Argh.
Soloplaat van Thomas Giles, Pulse, is overigens ook zwaar de moeite waard.
Meer rust dan BTBAM, maar nog steeds niet echt heel makkelijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-04-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 20:55 schreef iPim het volgende:
http://www.metalsucks.net/2011/03/31/exclusive-ep-stream-between-the-buried-and-mes-the-parallax-hypersleep-dialogues/

Schijnt stream van nieuwe EP te zijn!

Link doet t alleen niet , misschien is het een 1 aprilgrap.

Doet het nu wel.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-04-2011 16:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 21:09 schreef yowannuzz het volgende:
Half nummer, Argh.
Soloplaat van Thomas Giles, Pulse, is overigens ook zwaar de moeite waard.
Meer rust dan BTBAM, maar nog steeds niet echt heel makkelijk.


http://www.zwaremetalen.com/recensie/18273/Thomas-Giles-Pulse.html

Die EP is weer heeeeel erg lekker, echt uitstekend weer


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2011 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

VET HOOR!


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-05-2011 23:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben na een eerste keer luisteren niet zo overtuigd door de EP. Het is meer van hetzelfde en daarom neig ik eerder naar platen als Colors en The Great Misdirect.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2011 12:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vind deze juist weer een tikje anders Moeilijk te zeggen waarom precies, maar zitten net wat (voor hen) vreemde elementen in.

The Great Misdirect was wel een beetje meer van hetzelfde, maar nog steeds echt goed.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2011 21:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wel, laat ik het dan anders verwoorden: al gaan ze nog de hoempa dansen, het verrassingseffect is er al wat vanaf. We weten intussen wel dat ze gemakkelijk van The Beatles naar Emperor gaan en weer terug


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2011 21:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat is waar, ja


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 21:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat is dus niet dat dit album minder verrassend is dan voorgaand werk; het ligt meer aan de bestaanstijd van de band. Als deze EP rond Alaska uit was gekomen had het misschien wel net zo veel hype als Colors gekregen en dan was The Great Misdirect wel 'meer van hetzelfde' geweest.

Ik bedoel niet dat de kracht van BTBAM minder geworden is. Het is gewoon dat dezelfde rariteit inderdaad voor de achtste (?) keer op een schijf gezet is.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2011 22:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 21:48 schreef iPim het volgende:
Dat is dus niet dat dit album minder verrassend is dan voorgaand werk; het ligt meer aan de bestaanstijd van de band. Als deze EP rond Alaska uit was gekomen had het misschien wel net zo veel hype als Colors gekregen en dan was The Great Misdirect wel 'meer van hetzelfde' geweest.

Ik bedoel niet dat de kracht van BTBAM minder geworden is. Het is gewoon dat dezelfde rariteit inderdaad voor de achtste (?) keer op een schijf gezet is.

Tsja. Al met al toch oneens.

Het is inderdaad keer op keer rariteit, en dat weet je. Maar dat is simpelweg hun stijl. De rariteit van deze EP is wel anders dan die op Colors. En dat maakt dat het voor mij niet meer van hetzelfde is


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 22:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik zeg ook; het is misschien niet meer van hetzelfde. Maar het feit dat het je minder bevalt ligt misschien niet aan het feit dat het een slechtere EP is, maar dat je het inderdaad wel gehad hebt met de bekende rariteit van BTBAM.

Als Colors nooit was uitgebracht, maar wel een ander album van BTBAM. En Colors zou nu uitkomen, dan zou je er misschien hetzelfde over denken.

Dit verhaal is eigenlijk voor elk album van elke goedlopende band met een redelijke discografie. Ook is dit verhaal compleet nutteloos omdat het niet zo gelopen is. Het enige wat ik zeg is; het ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat dit het zoveelste werk van BTBAM is, dan dat deze EP slechter is dan een ander album van BTBAM.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2011 22:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 22:12 schreef iPim het volgende:
Ik zeg ook; het is misschien niet meer van hetzelfde. Maar het feit dat het je minder bevalt ligt misschien niet aan het feit dat het een slechtere EP is, maar dat je het inderdaad wel gehad hebt met de bekende rariteit van BTBAM.

Als Colors nooit was uitgebracht, maar wel een ander album van BTBAM. En Colors zou nu uitkomen, dan zou je er misschien hetzelfde over denken.

Dit verhaal is eigenlijk voor elk album van elke goedlopende band met een redelijke discografie. Ook is dit verhaal compleet nutteloos omdat het niet zo gelopen is. Het enige wat ik zeg is; het ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat dit het zoveelste werk van BTBAM is, dan dat deze EP slechter is dan een ander album van BTBAM.

Voor jou kan dat best, klinkt inderdaad als een logisch verhaal. Eerst is de rariteit zelf genoeg om het gaaf te maken, maar al met al blijkt dan voor jou dat de rariteit an sich niet het belangrijkst is en dat je iets begint te missen en dat valt per werk wat je hoort meer en meer op. Dan maakt inderdaad de volgorde wel uit voor je initiële waardering. Of zo interpreteer ik het dan zo ongeveer

Maar ik vind deze EP niet (echt) slechter dan het voorgaande werk, dus voor mij gaat het niet op Wel vind ik dat ze een tikje meer op songwriting mogen gaan letten, anders is het hierna denk ik wel een keer afgelopen met mijn interesse.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 22:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben blij dat ze eindelijk een keer als headliner de EU toeren.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2011 22:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pim heeft het bij het rechte eind.

Edit: twee keer zelfs.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-05-2011 22:23]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-05-2011 8:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, ik vind BTBAM niet drijven op rariteiten maar op goede riffs en mooie melodieën......


Boeiender


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-07-2011 13:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat zijn de meningen hier intussen over The Parallax: Hypersleep dialogues? Ik moet zeggen dat ik niet meer van de ene verbazing in de andere val. Deze EP klinkt "gewoon" weer als Between the buried and me. Dat is in dit geval trouwens geen negatief commentaar. Als fan van de band ben ik intussen wel bekend met hun muziek.

Deze EP lijkt iets harder en hektischer te zijn dan de laatste 2 a 3 full-length albums. Maar nog net zo avontuurlijk.

Ik weet het niet...ik loop er op de een of andere manier toch iets minder warm voor deze keer. Ik weet niet wat het is. Misschien is het me dit keer wel iets TE hektisch, de schreeuwerige zang begin ik ook een tikje eentonig te vinden. Misschien ben ik gewoon een beetje BtBaM moe.

Hoewel...op dit moment luister ik naar het album en ik moet wel zeggen dat hij wel lijkt te groeien. Stiekem geniet er ik ook wel weer van.

Vreemde plaat. Of gewoon wazige Neg.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 10-07-2011 13:54]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen