IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Between The Buried And Me Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-11-2005 20:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

van het weekend de legale versie gehaald.. wat een kankervette cd!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-12-2005 3:27 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 6 oktober 2005 14:19 schreef Melk is Goed het volgende:
good shit


Goed, laat ik het ook eens toegeven... je hebt gelijk


no text supplied


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-01-2006 22:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zo, dit is in ieder geval al 1 plaat waar de ZM jaarlijst me aan geholpen heeft, ga hem zeker kopen ("Alaska" dus). Geweldig wat een diverse band dit!

Enneh, ben ik nou gek.... of heeft het timbre van de zanger van Between the Buried and Me heel veel weg van dat van de zanger op de laatste plaat van Mork Gryning? Misschien komt het omdat die plaat nogal vers in mijn geheugen ligt.... maar in sommige stukken heb ik echt het gevoel dat het dezelfde zanger betreft! Weird....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-01-2006 0:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmm is mij niet opgevallen. Erg weird ja


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-05-2006 19:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Sinds gisteren bekend met deze band. Vooralsnog erg vette shit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 15:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat een überheerschende plaat is die Alaska!

deze word ik nooit moe! Morgen de cdlader in en die komt er dit jaar niet meer uit!


signature


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-05-2006 15:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Draaide 'm vanochtend nog. Dikke heersch!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2006 17:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Bij de goden, wat is dat Alaska een vette plaat zeg. Binnenkort de oude shit ook gaan checken


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-05-2006 18:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2006 18:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jajaja, ik heb het al gelezen, maar nee bedankt


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-05-2006 18:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

o hehe oke, je hebt hem al? gezien je hem zo graag wou toen ik hem voor je neus weg kaapte


Je moeder.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 14-06-2006 14:30 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

'Alaska'is mijn eerste kennismaking met deze band. Wat een teringvette cd zeg Erg coole band met veel contrasten in de nummers


But there is no real me: only an entity, something illusory................


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-06-2006 9:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

BtBaM brengt binnenkort een cd uit, genaamd The Anatomy of..., die een ode zal bevatten aan al hun helden. De tracklist zal zijn:

Metallica- Blackened
Motley Crue- Kickstart My Heart
Soundgarden- Day I Tried to Live
Queen- bicycle race
king crimson- three of a perfect pair
Pink Floyd-Us and Them
Smashing Pumpkins- Geek USA
earth crisis- forced march
Sepultura - Territory
Blind Melon- Change
Faith No More- Malpractice
Depeche Mode- Little 15
Pantera- Cemetary Gates

Gave lijst! Alleen jammer dat ze met eigenlijk met elk nummer dicht in de buurt van het origineel gaan zitten. Weinig eigen inbreng maar wel berestrak gespeeld.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha als die Soundgarden cover net zo is als die van TDEP dan laat maar ...


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 19-06-2006 9:22 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

hehe die cover van BTBAM is echt een stuk vetter vind ik


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2006 9:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Staat ie ergens online dan? Kan ik em eens luisteren .. origineel is wel een gaaf nummer. niet echt kenmerkend Soundgarden (doen dan 4th of july ofzo)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 22:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Echt gaaf om deze band met al die covers aan het werk te horen.

Ze zijn echt goed zeg....

(op zo'n manier King Crimson coveren, tering de tering jantje hey)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-07-2006 22:42]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 14-07-2006 22:45 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Covers niet gehoord, maar luister nu wel Alaska.

Godver dit is echt gaaf

Alleen soms raakt het tempo er net iets te lang uit

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 14-07-2006 22:45]


zo kan ie wel weer


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 22:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Alaska is echt te vet voor woorden.

Dat album heb ik dit jaar com-pleet grijs gedraaid en hij verveelt nog steeds niet, té gek.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 15-07-2006 11:58 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Alaska is wel een tof album, maar die cover-cd is echt de grootste bagger die je je maar kan bedenken. Echt, wat een teleurstelling


Inter faeces et urinam nascimur


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-07-2006 21:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

dan wordt het een download, iig géén blinde koop (al ben ik best benieuwd)


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-08-2006 23:37 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

wat

is

deze

band

kanker

VET!!!



zo kan ie wel weer


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2006 23:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht









Hoe vaker ik het luister (intussen toch al een keer of honderd haha) hoe vetter ik het vind! Toch wel de band die de afgelopen pak'm beet vijf jaar het meeste indruk op me heeft weten te maken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-08-2006 23:41 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht




5 jaar is wat veel, maar een hoop indruk maakt het zeker wel.


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-10-2007 9:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De nieuwe plaat, Colors, is zaaaaaaaaaaaaaaaaaaliiiig! .

Via Radiohead, Muse en Dream Theater naar The Dillinger Escape Plan en terug. Briljant! Zonder meer een top 10 kandidaat voor dit jaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-10-2007 9:09]


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen