![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Is inderdaad vrij maf als je hoort wat ze allemaal aan elkaar linken. Maar het gaat zo vlot over in elkaar dat het totaal niet fragmentarisch overkomt, waarvoor hulde ![]() ![]() |
|
2 x gezien, 2 x was het veel te kort. Wát een band. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Binnenkort vallen Colours en The Great Misdirect op de deurmat ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Ken eigenlijk enkel het werk vanaf Alaska. Kent iemand de daarvoor verschenen platen? ![]() |
|
Zijn sinds zaterdag binnen, ze rossen de dakpannen van de hele straat eraf zeg. Erg lekker, intelligent, proggie maar niet dat irritante Dream-Theater-achtige, hard, mooi en melodieus. ![]() ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ja, ken ze vanaf het debuut (de s/t), was toen al een vrij eigenzinnig bandje, maar ik had nooit gedacht dat ze zich zo enorm zouden ontwikkelen als op vooral Colors (mijn ultieme favoriet). The Silent Circus is overigens behoorlijk de moeite waard te checken, ook al is het alleen maar voor het briljante nummer Mordecai ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
The Silent Circus schijnt ook nog het meest 'metalcore-ig' te zijn. Die ga ik even opzoeken, bedankt! ![]() The Great Misdirect is trouwens mijn favoriet van de band, vind ik net dat tikje beter dan Colors. ![]() |
|
Ik ken ze ook vanaf Silent Circus en heb ze sindsdien goed in de gaten gehouden. Ik kan niet echt kiezen of ik Colors of the Great Misdirect beter vind. Beide juweeltjes. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. ![]() |
|
géwéldige band, heb ze gemist toen ze als 4e voorprogramma speelden voor lamb of god (in amsterdam). verschrikkelijk dat zij moesten openen voor job for a cowboy (en august burns red) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Beluister hier de discografie in chronologische volgorde, wat een consistente band is dit. ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Trailer van nieuwe EP: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=154538 Klinkt best goed, typisch BTBAM gewoon. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Shit is aan ik ben er bij in de Melkweg, can't waiiiit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
En dan komen ze vast nog wel eens langs op Graspop dit jaar ![]() ![]() |
|
Heeeeejjjjjj, dit is een klein beetje metalcore en dat is voor jou verboden meneer! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Metalcore? Dit is harststikke prog! Animals As Leaders is overigens ook niet te versmaden, dus zeker aanwezig ![]() ![]() |
|
Een klein beetje ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Nee hoor. BTBAM en Devildriver kan ik prima hebben. Ze moeten alleen oprotten met dingen als Parkway Drive. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-03-2011 0:16] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Nee die hebben gave nieuwe plaat ![]() |
|
Dat zeg ik, die moeten bij je favorieten. Niet dat die plaat bijzonder boeiend was... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Achja. Ik vond Colors uit 2007 echt retestrak. Daarna ben ik de band uit het oog verloren. ![]() |
|
Zonde Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Dan kun je The Great Misdirect ook gewoon blind aanschaffen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Totaal onvergelijkbaar. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |