IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Between The Buried And Me Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-09-2010 17:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 september 2010 12:47 schreef Mutilator het volgende:
Na al die euforie meerdere malen gecheckt: veel te fragmentarisch zonder lijn imo: die hardere stukken -op de verkeerde manier- voorkomen dat ik het als soundscapes kan aanhoren: bij Graspop halverwege weggelopen: niet aan deze hier besteed.

Fragmentarisch? Vind ik juist niet eigenlijk. Maf.


Boeiender


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-09-2010 22:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is inderdaad vrij maf als je hoort wat ze allemaal aan elkaar linken. Maar het gaat zo vlot over in elkaar dat het totaal niet fragmentarisch overkomt, waarvoor hulde


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 29-09-2010 23:00 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

2 x gezien, 2 x was het veel te kort. Wát een band.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-10-2010 17:17 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Binnenkort vallen Colours en The Great Misdirect op de deurmat


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-10-2010 20:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Ken eigenlijk enkel het werk vanaf Alaska. Kent iemand de daarvoor verschenen platen?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-10-2010 10:29 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Zijn sinds zaterdag binnen, ze rossen de dakpannen van de hele straat eraf zeg. Erg lekker, intelligent, proggie maar niet dat irritante Dream-Theater-achtige, hard, mooi en melodieus.


When your people matter, menstrual health matters


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2010 13:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2010 20:57 schreef BenKnuckles het volgende:


Ken eigenlijk enkel het werk vanaf Alaska. Kent iemand de daarvoor verschenen platen?
Ja, ken ze vanaf het debuut (de s/t), was toen al een vrij eigenzinnig bandje, maar ik had nooit gedacht dat ze zich zo enorm zouden ontwikkelen als op vooral Colors (mijn ultieme favoriet). The Silent Circus is overigens behoorlijk de moeite waard te checken, ook al is het alleen maar voor het briljante nummer Mordecai


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-10-2010 13:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

The Silent Circus schijnt ook nog het meest 'metalcore-ig' te zijn. Die ga ik even opzoeken, bedankt!

The Great Misdirect is trouwens mijn favoriet van de band, vind ik net dat tikje beter dan Colors.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 12-10-2010 10:44 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Ik ken ze ook vanaf Silent Circus en heb ze sindsdien goed in de gaten gehouden. Ik kan niet echt kiezen of ik Colors of the Great Misdirect beter vind. Beide juweeltjes.


Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-10-2010 23:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

géwéldige band, heb ze gemist toen ze als 4e voorprogramma speelden voor lamb of god (in amsterdam). verschrikkelijk dat zij moesten openen voor job for a cowboy (en august burns red)


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-01-2011 1:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Beluister hier de discografie in chronologische volgorde, wat een consistente band is dit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-02-2011 1:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Trailer van nieuwe EP: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=154538

Klinkt best goed, typisch BTBAM gewoon.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2011 23:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
This September, BETWEEN THE BURIED AND ME will kick off a full-scale European headlining tour in support of The Parallax: Hypersleep Dialogues. The three week trek will kick off on September 2 in Paris, France and will feature support from Animals as Leaders.

BETWEEN THE BURIED AND ME
The Parallax: Hypersleep Dialogues 2011 European Tour
+ ANIMALS AS LEADERS
02/09/11 – FR – Paris – Maroquinerie
03/09/11 – CH – Zürich - Dynamo Werk 21
04/09/11 – DE – München – Backstage Halle
06/09/11 – IT – Rome – Jailbreak
07/09/11 – IT – Pinarella – Di Cervia
09/09/11 – TR – Istanbul – Unirock Festival
10/09/11 – IL – Tel Aviv – Barby
11/09/11 – SK – Bratislava – Randall Club
12/09/11 – AT – Wien – Chelsea
13/09/11 – CZ – Prague – Rock Café
14/09/11 – DE – Berlin – Magnet
15/09/11 – DE – Hamburg – Logo
16/09/11 – NL – Amsterdam – Melkweg
17/09/11 – DE – Köln – Underground
18/09/11 – BE – Antwerp – Trix
20/09/11 – UK – London – Underworld
21/09/11 – UK – London – Underworld


Shit is aan ik ben er bij in de Melkweg, can't waiiiit


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-03-2011 23:52 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

En dan komen ze vast nog wel eens langs op Graspop dit jaar


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2011 23:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Heeeeejjjjjj, dit is een klein beetje metalcore en dat is voor jou verboden meneer!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 16-03-2011 0:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Metalcore? Dit is harststikke prog!

Animals As Leaders is overigens ook niet te versmaden, dus zeker aanwezig


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 0:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Een klein beetje


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 16-03-2011 0:14 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 15 maart 2011 23:57 schreef iPim het volgende:
Heeeeejjjjjj, dit is een klein beetje metalcore en dat is voor jou verboden meneer!


Nee hoor. BTBAM en Devildriver kan ik prima hebben. Ze moeten alleen oprotten met dingen als Parkway Drive.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 0:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 0:14 schreef holysjit het volgende:
Nee hoor. BTBAM en Devildriver kan ik prima hebben. Ze moeten alleen oprotten met dingen als Parkway Drive.

, je vergeet Darkest Hour


[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-03-2011 0:16]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 16-03-2011 0:18 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 16 maart 2011 0:15 schreef iPim het volgende:
, je vergeet Darkest Hour



Nee die hebben gave nieuwe plaat


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 0:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat zeg ik, die moeten bij je favorieten. Niet dat die plaat bijzonder boeiend was...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 16-03-2011 0:20 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Achja. Ik vond Colors uit 2007 echt retestrak. Daarna ben ik de band uit het oog verloren.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 0:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zonde


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-03-2011 9:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 0:20 schreef holysjit het volgende:
Achja. Ik vond Colors uit 2007 echt retestrak. Daarna ben ik de band uit het oog verloren.


Dan kun je The Great Misdirect ook gewoon blind aanschaffen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-03-2011 9:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 0:14 schreef holysjit het volgende:
BTBAM en Devildriver kan ik prima hebben.

Totaal onvergelijkbaar.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen