|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Als we nog verder terug kijken stammen we af van de bacterie, moeten we ons zelf dan maar doodmaken met ontsmettingsmiddel... |
|
Hey Phriar, alvast welkom in het "nu", waarin we een aantal bestaande problemen willen bezien en eventueel aanpakken, of in elk geval er een oplossing voor willen vinden. Aan "vroeger" doe je niet meer zoveel he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Lees dit stukje nou nog eens aandachtig door, en vertel me dan of je jezelf op basis van wat daar te lezen valt nog serieus kan nemen. Touché, pussycat! |
|
quote: Sorry, we stammen niet af van bacterien Iskariot, maar we zijn "DNA-geprogrameerde" organismen met bacteriecyclussen die o.a. voor spijsvertering e.d. zorgen. Verder denk ik dat je gelijk hebt, ik was tenminste niet van plan om in Afrika rond te gaan lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 05-02-2003 15:06] you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: begin van de 'maatschappij' is wat anders dan begin van de mens Je moeder. |
|
quote: dat hebben wij allang opgegeven Je moeder. |
|
Ik heb nog geen mensen gezien, die zich puur arisch claimen op dit forum. Dus waar lul je over Priar. |
|
de ariërs waren een volk dat ergens in het midden oosten leefde dus wat dat zowiezo in hitlers deed vraag ik me ook af... Je moeder. |
|
quote: Ik denk dat maar weinig mensen hier "puur" Nederlands zijn. Maar een multiculturele achtergrond lijkt me eerder een verrijking van je leven dan iets wat je minderwaardig zou maken. |
|
Als alles en iedereen gemengt zou zijn is over pakweg 1000 jaar iedereen hetzelfde, weg verschillende culturen weg verschillende rassen. Lekkere diversiteit... [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 05-02-2003 18:29] |
|
quote: Ik denk dat dat best mee zal vallen, en anders dan wen je er wel aan. Zoiets gaat niet van de een op de andere dag. Vroeger dachten mensen ook dat alle negers op elkaar leken, het is een kwestie van wennen. |
|
quote: Liever niet.. niet van de een op de andere dag nee, daarom ook pakweg 1000 jaar quote: Vind ik eigenlijk nogwel als ik zo om me heen kijk in eindhoven |
|
quote: Zo'n vaart gaat het niet lopen, kijk maar naar de mensen om je heen: hoeveel "activisten voor beter migranten-opvang" hebben zelf een buitenlandse vriendin/vriend? Relatief gezien is dat te verwaarlozen denk ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Bovendien zitten we over 1000 jaar waarschijnlijk ook in de ruimte en op andere planeten, waar onze lichamen zich aan die omstandigheden moeten aanpassen en er dus anders uit gaan zien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Als dat met dezelfde alles vernietigende consumerende instelling is als nu hoop ik niet dat we ooit andere planeten gaan colloniseren... |
|
Die nibiru heeft ook een mooi user icon zag ik Zenial |
|
niks mis mee |
|
quote: het gaat ook meer over de cultuur dan over de mensen zelf. het is vanzelfsprekend dat het dan vooral min of meer gelijken qua ras betreft. Je moeder. |
|
quote:Zo'n 4 miljard jaar geleden dartelden hier nog geen mensjes rond hoor, wel bacterie achtige organismen. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 05-02-2003 19:23] |
|
quote: En tegen die tijd leef je niet meer, dus heeft het niet veel zin om er over te speculeren, misschien wel een ruimtevaart voertuig te maken, maar het heeft niks te maken met dit topic |
|
quote:Was dat maar wederzijds... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe, ik zie het helemaal voor me: Een groep aliens met witte kappen op die leuzen roepen als "rot op naar je eigen planeet" en zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ghehehehehe en de klein-klein-klein-kleinzoon van George Bush die de aliens platbombardeerd Zenial |
|
haha en dat de aliens veel meer wapentuig hebben en ze de hele aarde opblazen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |