|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
whahahahaha geniaal Je moeder. |
|
quote: welke had je eerst ook alweer>? |
|
quote: Ik vind je maar een gestapo kop hebben hoor.. ik eis een andere avatar! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-02-2003 17:41] |
|
quote: wachttoren van dachau -> verkeerstoren van schiphol, slim gevonden die wachttoren had ik al enkele maanden btw... Je moeder. |
|
quote:jah ze zijn hier altijd echt laat voordat ze door hebben dat je een ikoon hebt wat 'niet mag' best dom |
|
En die je nou hebt?? Escher?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
geen idee, zocht op stars op google Je moeder. |
|
Je moeder. |
|
jah escher dus |
|
Is Escher ja. Mooie tekeningen maakt die. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik dacht er eerst een jodenster in te zien |
|
had die man niet ook van die ideeen....... |
|
hehe ik moest denken aan een 3d-jodenster 11.45: restate my assumptions |
|
ik eigenlijk ook maarjah je moet ook verder kijken he Je moeder. |
|
erg slim |
|
quote:Bijna goed. Het ding overleefde in een gigantische zeeslag tijdens een treffen waarbij het niet goed gedekt werd door de Luftwaffe 71 (!!!) treffers met een torpedo door torpedovliegtuigen. Daar zat één gelukstreffer tussen die het alleen maar mogelijk maakte bochtjes naar (ik meen) links te maken, roerloos dus. De kapitein nam daarop de beslissing het ding zelf te laten zinken. Die kut Britten zagen het ding ten onder gaan en dachten dat zij het schip tot zinken hadden gebracht. Yeah right. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
maar ik ben pro palestijn dus hmz andere zoeken Je moeder. |
|
quote: Neen, want dit is kunst, en heeft volgens mij niet zoveel met de davidsster te maken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Achterliggende betekenis! |
|
nou en, als ik ergens een hekel aan heb is het die joodse kolonie wel dan maar een gay icon Je moeder. |
|
hahaha Nog lelijker |
|
maar minder gay Je moeder. |
|
Zó lelijk dat ie mooi is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |