|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
geen kanker plz |
|
quote:Oh nee, dat mocht ook niet. Zou kwetsend wezen |
|
Zo dit willen de moderators vast graag als avatar hebben.. |
|
quote:Kan kwetsend wezen als er familieleden aan doodgaan. |
|
quote: Dan wil ik het woord alcohol hier ook niet meer horen. |
|
quote: ja das kut...ownee...dan beledig ik de halve wereldbevolking...als je op die toer gaat kan je beter schijnheil Gristen worden... |
|
quote: Ik vind als het woord in een hele andere context wordt gebruikt (schelden dus) je er niet zo moeilijk moet over doen, tenzij het echt gericht is. |
|
quote:Dat is waar. Ik gaf alleen een voorbeeld. |
|
quote: Goed, hierbij stel ik voor dat de volgende woorden ook niet meer gebruikt worden: - verkeer - roken - drank / bier / wijn / whiskey / wodka / tjokkefoll - ouderdom - depressie - geweer - hoog balkon - smalle bergpaadjes met losliggend grind (je zal er maar een familielid aan kwijt zijn geraakt!!!) Zenial |
|
quote:-Schoenen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ok alle goths moeten vanaf nu hun mond houden |
|
Of je gaat kinderachtig moeilijk doen. Regels zijn regels, als het je niet bevalt, pleur dan lekker op. |
|
quote: quote: Met deze 2 uitspraken ben ik het helemaal mee eens! |
|
quote: Nee, maar mocht je een echte hebbben, dan graag, want die ontbreekt nog in m'n verzameling soviet-regillia. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 06-02-2003 15:42] |
|
Hee W.o.Odin, cool user icon Zenial |
|
Mods hebben weer geen humor |
|
quote:off topic: ik voel mij nooit gekwtst door dat woord en ik ben er toch een paar familie leden aan kwijt. mesen die er niet tegen kunnen zijn zwak en (te) emotioneel. men gaat over al aan dood. |
|
ondanks dat het een leuke strip is vind ik de garfields als sig instellen wel een beetje kinderachtig, maar verder... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zeker hebben wij humor, check W_o_O's icon now! quote: Warrior of Odin is enorm kinderachtig bezig, er is vast wel iets anders wat hij als user icon kan nemen (of helemaal geen, het is niet verplicht een user icon te nemen for Odin's sake! ). De moderators zijn niet kinderachtig bezig, maar moeten consequent blijven om geloofwaardig over te komen. |
|
in principe sluit ik mij aan bij warrior of odin maar ik vind dat hij qua user icon etc best rekenig kan (lees moet) houden met de grenzen die paul aangeeft. |
|
quote: Ik gaf al aan dat het een voorbeeld was. En ik vind het zowieso dom om een beetje te zitten schelden, maar dat moet iedereen zelf weten. En nu kop dicht en on-topic! |
|
Nou als de mods zo aardig zijn heb ik bij deze ook ff een vraagje, zou mijn naam geweizigt kunnen worden? Zoja dan in Thorwulf graag. |
|
en deze avatar gaat helemaal tever... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |