|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
19/5/80 11x66 |
|
14" Je moeder. |
|
quote: ROFL!! |
|
quote: heb je hem zo groot? maar nu graag weer on topic |
|
quote: 14" monitor enneh, was trouwens maar in één topic voorgekomen voor zover ik weet... Je moeder. |
|
Dit is een serieus topic ... houdt het svp ook zo. |
|
Net ff gekeken op dat nazi/fascisme forum. Damn. Me bek viel open van verbazing. |
|
haha ze zeike links extremisten af omdat ze aanzetten tot haat. hoezo bord voor de kop. |
|
bedoel je niet rechts |
|
Extreem rechts lui zeiken rechts niet af. |
|
ow kut..verkeerd gelezen |
|
nee idd, de nazo's zeiekn links af, soms lijkt het net alsof ze toch beginnen na te denken, maar dan komt er weer zo'n dommem opmerking tussendoor, omdat ze elkaar toch niet af durfen te vallen. wel handig je krijgt daar dus altijd gelijk. (iemand zij iets over pim als een van hun zijnde, andere relativeerde dat iets, maar durfde er niet tegen in te gaan, sukkels zijn het) |
|
Korzichtigheid Onwetendheid Frustratie Jaloezie Maar je moet zulke mensen wel het gevoel geven dat ze wat in de melk te brokkelen hebben, anders worden ze pas echt gevaarlijk. Een paar loze woordjes op een forum, hoe dom ook, doen niemand kwaad. Blaffende honden bijten niet is hier wel het sleutel(spreek)woord. |
|
Ik vind dat nazi's hun ding mogen zeggen net zoals ik het recht heb om niet te willen lezen. laten ze het zelfs vooral doen want dan is het ten minste duidelijk waar zo iemand voor staat. overigesn ben je toch niet per se een nazi als je luistert naar muziek met zulke teksten? ik luister wle eens naar believer en ben toch echt geen christen. |
|
dit is dus onzin he, ze mogen doen zolang ze andere mensen niet kwetsen of erger.(is zelfs wettelijk bepaald enzo, grondwet etc.) een moordenaar heeft toch ook niet het recht om te moorden omdat hij vind dat iemand het verdient heeft of whatever. nee, niet alles moet getolereert worden zeker niet. mensen moeten maar eens iets liever voor elkaar worden. |
|
toch moet je je een beetje inleven in nazis. eigenlijk moet je medelijden hebben. Stel je eens voor dat jij in een wereld leeft waar je joden, homosexuelen en weet ik wat als kwaad en levensbedreigend ziet. En dat je symbolentaal moet gebruiken omdat je anders gepakt word. |
|
ja het is idd zielig. |
|
Paul dnak je wel! |
|
nazi zijn mensen die niet kunnen na denken.ik hoop dat de mens ooit in vrede zal leven.IK HAAT NAZI !!! [Dit bericht is gewijzigd door Black eye op 16-05-2002 23:40] TRASH |
|
Ben het eens met jullie, ik vind het ook zielig dat 14/88 gedoe. Mensen die met mij praten denken wel vaak dat ik een nazi ben (tja mijn meningen zijn nogal extreem), maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel de verheerlijking van het derde rijk. En die gasten die 14/88 schrijven hebben gewoon niks beters te melden! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hmmz wat denken veel mensen hier toch kinderlijk zwart/wit. Maaruh, wat verstaat men onder een nazi? Tegenwoordig is iedereen met extreem-rechtse ideeen gelijk een nazi in de ogen van de meeste mensen. Persoonlijk vind ik dat ook mensen met extreem rechtse ideeen gewoon hun mening moeten mogen geven, zowieso iedereen moet zijn mening kunnen uiten (verbaal dan). Juist het ontnemen van de stem en het taboe-iseren van het hebben van extreem-rechtse denkbeelden lijdt m.i. tot al die agressiefheden. En bovendien, mensen met extreem rechtse denkbeelden (en zelfs de nazi's vroeger) zijn niet alleen maar slecht, een beetje genuanceerdere reacties zijn dan ook wel op zijn plaats af en toe. Die flippo hierboven bijvoorbeeld die nazi's hersenloze mensen noemde... dit is een typische zwart/wit ik-ben-te-jong-voor-een-genuanceerde-mening uitspraak. hmmz, wel weer genoeg getiept nu. Tot zover deze tolerant-linkse beschouwing over extreemrechtsheid door iemand die politiek vrijwel in het midden ligt (nee... ik ben geen 'nazi', ik verdedig gewoon graag extremere standpunten) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Heb je wel eens van 'Blood and Honour' of 'Combat 18' gehoord? Die vallen concerten van rechtse bands aan als ze die niet extreem genoeg vinden, vallen ook demonstraties enzo aan. Die gasten zijn mega-gestoord. Ik zet de link hier niet neer zoiets hoort hier niet thuis. Ik distantieer me dan ook van dat soort gasten. Het is maar een voorbeeld. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
net op die site gekeken van die @#$%@#$mogolen van Stormfront.. jezus christus! ongelooflijk wat je daar kan lezen zeg |
|
quote: Yep.. Net zo gebrainwashed als religieuze piemels. Sommigen doen hun best om een beetje uitspraken te onderbouwen. Maar meestal gaat het daar zo van "Hey wie vindt hier Spanjaarden vies" "Ja die stinkende spanjaarden..de ovens in!" "En alle pseudo-gele-zwart-geoorienteerde franstalige Albanezen ook!" "Hey IK ben een pseudo-gele-zwart-geoorienteerde franstalige Albanees!! Maar ik heb ben trots op mij Slavisch-Islamitisch roots en hier hebben wij vaak problemen met spanjaarden" "Ow nee dan is het goed...Hail Vriend!" Storm(st)ront [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-05-2002 1:15] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |