|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
jezus wat zijn de mod's triest bezig, zet er dan geen avatar neer |
|
Ik heb zelfs al een avatar gezien van de Bismarck, oe jeetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Bismarck was gewoon een generaaltje. En dat slagschip heeft niets met de nazi's te maken, het was gewoon een oorlogstuig van het land Duitsland. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Was Bismarck niet de meneer die in 1870 of zo dat Duitsland tot een land samen kwam of zo? |
|
quote: neen, Duits slagschip die in de tweede wereldoorlog de Britse Hood heeft gekelderd en daarna zelf werd gekelderd door de Britten: Hier op de achtergrond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Jamaar jamaar... Als je kwaad wilt, vind ik dat ook de Bismarck niet kan hoor. (...) Blaat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Maar dat slagschip is naar Generaal Bismarck vernoemd!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Bismark was volgens mij niet zo'n kwade vent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En dat is toch die man die Duitsland tot een Land heeft gemaakt? |
|
jawohl, zoals Beli zegt... werd idd vernoemd naar Generaal Bismarck |
|
quote:Ik geloof het wel, maar ik weet het niet zeker. Ik kan me ook iets vaags herinneren dat hij de gekozen leider van Duitsland was tussen de eerste en 2e wereldoorlog in, totdat Hitler aan de macht kwam. (maar hij is zeker ook ooit generaal geweest) [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-02-2003 17:24] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heb even in me Geschiedenis boek gekeken, in hoofdstuk over Duitsland. Otto von Bismarck was de Duitse President tijdens de Duits-Franse Oorlog in 1870-1871 die de Duitsers wonnen. |
|
quote:En de Bismarck was een Duits slagschip (was geloof ik een van de best bewapende van die tijd) dat in WO II aan flarden is geschoten. Aargh, pffff weer eens spuit elf hoor [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 06-02-2003 17:37] |
|
En daar waren de Duitsers trots op! |
|
waarom kan mijn usericon wel dan? Je moeder. |
|
hahahaha zie nu pas dattie gewijzigd is Je moeder. |
|
KLM toren? |
|
Mods hebben weer aan de wiet gezeten hoor... |
|
Als je nou ff een kamp van stalin als plaatje neergooit, daar doen ze niet moielijk over |
|
hahahahaha je kan veel zeggen maar deze is wel creatief gevonden hahahahaha Je moeder. |
|
ik ga mij ikoon ook veranderen hoor. dit vind ik echt niet kunnen... kijk nou wat een een vreselijk ikoon ik heb.... nee ik kan het niet langer aan zien...... |
|
quote:Die toren is niet van KLM maar van Schiphol. KLM mocht willen dat ze die toren bezitten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
KLM toren? Reclame! |
|
Sukkel .. lees dan ... Waneer gaat dit kleutertopic nou dicht dan? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |