|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
wij liggen dan toch al onder de grond Je moeder. |
|
Nee joh, wij leven lekker door Dit slaat nergens op. |
|
immortal mark Je moeder. |
|
Wanneer gaat dit topic trouwens dicht? |
|
Als het 1488 posts heeft . |
|
overal swastikas, toen ik in boeddhistisch klooster was hing de muur en troon ook vol met swastikas, en die monniken waren nog kaal ook... zijn dat misschien ook nazis? And my marlboro light |
|
quote:Nou je het zegt... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Damn, is Slotje dood dan? |
|
quote: Als jij die swastika gebruikt waarvoor die daadwerkelijk bedoeld is, heb ik er geen problemen mee... Aan de andere kant betwijfel ik of je de oorspronkelijke betekenis van de swastika kan uitleggen. Wat is het verband en vooral het verschil tussen de swastika en het hakenkruis (ik weet het, maar weet jij het ook) ? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat bedoel ik dus. Dat zijn swastika's maar GEEN hakenkruizen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij daar van af stammen, wel maken we nuttig gebruik van ze you say you're men, we know you're cowards |
|
@Warrior_of_Odin ik doe mee Persoonlijk ben ik tegen nazi's, terwijl het jammer is dat het Swastaki (oftwel het zonnewiel) als teken van Hitler en soortgenoten wordt gezien (Net als het ss simbool). Toch vind ik het jammer dat sommige users toch het hakenkruis of hoe je het ook noemt. gebruiken als avatar en dus de wil van de webmaster (Paul) negeren. Want Webmaster is de God hier (is al eerder gezegd) liever zie ik niks van dit soort tekens omdat ik ervan walg (hoewel het zonnewiel mij niks doet, doet het er wel toe bij andere users/personen) |
|
Jij en je "swastaki" ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hahahaha nu je het zegt kun je dat eten? Je moeder. |
|
whahahahaha omFFFFG |
|
Swastaki en de sirtaki in Griekenland |
|
quote:Waar wel dan, de scheit van adam??? |
|
quote:Alles went, zelfs negers! Touché, pussycat! |
|
quote: Misschien ben je er te simpel voor. you say you're men, we know you're cowards |
|
Ah ik zie dat Warrior_of_Odin zn Garfield weer terug heeft Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: dus als iedereen met een swastika (let wel, GEEN hakenkreuz!!) rond gaat lopen wordt het lekker divers? |
|
quote: Misschien ben jij te simpel |
|
quote: Nee, iedereen zou hun oorspronkelijke cultuur moeten eren, vind ik dan |
|
GODVERDEGODVER &(&^(& nou eens op met die garfield!! Waarom mogen alle linkse hippies hier wel met een hamer en sikkel rondwandelen, pentagrammen en kruizen maar is een zonnewiel verboden. Fokking idioten, ban me dan gewoon... ik verander hem toch weer terug. Ziekte... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 06-02-2003 15:43] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |