![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Stelletje droeftoeters. ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Jan heet helemaal geen Post, dus die vlieger gaat niet op. Pest die jongen toch niet zo, stelletje relnichten! ![]() Oh en welkom bij de club Inorah, dat je maar mag genieten van de soap die ZM heet. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
En laat je vooral niet wegjagen. Onweerwolf valt in het echte leven wel nog mee. ![]() |
|
quote: Leugens. Jij was dronken dus dat kun je helemaal niet weten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik ben nooit dronken. Bart daarentegen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
dat mensen hier nog vrijwillig bij komen... WELKOM !!!! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Unk! The newbie roost of Danny AKA IV-I-XIV-XIV! Anywegs: quote: giggety! quote: Proeven? *steekt arm uit* quote: Hoog ijzer gehalte in het bloed...? quote: Wederom, giggety ![]() ![]() |
|
quote: Komt goed.. Ik bijt als ik het niet leuk meer vind... ![]() |
|
quote:*scheld kannonade* Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Dat noemen ze baby shaken syndrome en dat is verboten! maar welkom etc. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Welkom nieuwelingen, hersencellen die nog niet kapot zijn door bier en concertgedreun graag bij de log-in achter laten ![]() ![]() |
|
quote: Ow. Moet dat niet even worden toegevoegd aan je profiel? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-07-2013 19:51] ![]() |
|
quote: ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Ah danku. Pfoeh, hopelijk heeft ze nog wat aan de pa van dat kind.. pittig zo'n kleintje opvoeden. ![]() |
|
quote: Doet ze echt zelf hoor... Heb het alleen voorgedaan ![]() ![]() |
|
quote: Nope.. het niet echt veel aan de vader... behalve om het weekend even een weekend rust en tijd voor mezelf... Meneer vond het nodig dat ik voor zijn eten zorgde terwijl ik in het ziekenhuis was omdat ze een dubbele buikgriep had en vond het ook nodig om met iemand anders het bed in te duiken... Toen vond ik het ook welletjes en heb ik hem de deur uitgeschopt... Nu lekker met zn tweetjes en dat gaat prima... [Dit bericht is gewijzigd door Inorah op 15-07-2013 20:43] ![]() |
|
zo, zo, nou, nou, erg Libelle-forum approved dit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Tett'n! ![]() Oh en welkom! MCMXCIX-dinges ook Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Libelle lees ik niet... Haat aan dat blad... Al dat stomme gezeur... nee dank je... ben liever een echte vrouw!!! En geen meeloper.. ![]() |
|
quote: jaaa ik ken het, ik ben ook zo'n vader geen buikgriep though en dat bed was er ook niet signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |