![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hihi. Goeie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Stinkkroeg? ![]() Het is misschien niet de mooiste kroeg van Dordrecht, maar nu overdrijf je wel hoor. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ja, het is ook niet zo fair van me. Ik ben er één keer half lam terecht gekomen en wat me er van bijstaat is dat het naar pis stonk en op dat moment, zo leek het, er een bijeenkomst van de sociale werkplaats gaande leek te zijn. ![]() |
|
Ik denk dat je je eigen vrienden zag en rook. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Wat vind je trouwens van de nieuwe Bibelot? Ik vind het niet echt werken qua optredens en de inrichting van de zaal ten opzichte van het podium. ![]() |
|
Ik ga er 30 november, als Cannibal Corpse speelt, voor het eerst heen. Ik woon al een aantal jaren niet meer in Dordrecht. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Met een man of een vrouw? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Met een vrouw, of was het een retorische vraag? ![]() |
|
quote: Nee? Hoezo zou dat retorisch zijn? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: weer zo'n hipsterband? signature ![]() |
|
Que? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Geen idee! ![]() |
|
OWW bedoelt te zeggen dat er ook homo's op een metalforum kunnen zitten, zoals hijzelf. ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: al die bands waar ik nog nooit eerder van hoorde... Opeth, Kreator en nu "Cannibal Corpse" bende hipsters! signature ![]() |
|
quote: Als we op die tour gaan, ik ben al fan van bands die nog niet eens bestaan. Sterker nog, ik heb zelf een band. In principe. Weet al precies wat we spelen, hoe we klinken, en in welke hoek we zitten, maar het probleem is dat zodra ik een instrument ga leren spelen om deze creatie gestalte te geven, ik het gevoel heb dat het eigenlijk al te populair is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Ik heb je demo hier op tape liggen. ![]() |
|
Was hier al even, maar nog helemaal niet voorgesteld ![]() Man of vrouw: man Woonplaats: Hoogezand Leeftijd: 37 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Ik had ooit een ijzeren pin in mijn enkel (maar zelfs die is er al weer uit) Relatie: Getrouwd Bier of whisky: Bier zonder en Whisky met cola Thee of koffie: Water Favoriete bands: KISS, John Mayer, Maiden Hobbies: Muziek Opleiding: vmbo Hekel aan: liegen Favoriete voetballer: Van Basten of elke speler die FC-Groningen laat winnen ![]() Hier had uw advertentie kunnen staan! ![]() |
|
quote: Met een man of een vrouw? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik ook, maar die van mij is een advance tape. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Jezus, wat eenkennig weer. Telt een transgender niet? ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Leuk lijstje Man of vrouw: Jongen Woonplaats: Tegen Gent Leeftijd: 31 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Metal is een uitlaatklep/hobbie maar voor de rest niet veel affiniteit (meer) met het gebeuren Relatie: Tinder Bier of whisky: Drink geen alcohol (meer) Thee of koffie: Ook geen van beiden Favoriete bands: Early Satyricon, early In Flames, early Enslaved. Tegenwoordig krijg ik nog bumps van een band als Kaevum maar de vlam van vroeger voel ik nie veel meer Hobbies: Muziek beluisteren, voetbal (nu enkel passief meer), studeren Opleiding: ASO (nu avondschool nog). Hekel aan: Delain, Nightwish en Within Temptation Favoriete voetballer: Aruna, Stoica, Mido En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |