![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou het echt? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Gezellie, toch? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
bijdejantje ![]() signature ![]() |
|
Zeker gezellig, ik had het alleen niet meer verwacht. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Al aangewerfd van 2005, sporadscih es een kiekje komen nemen en nu ben ik zelfs tot de constatatie gekomen dat dit best wel een aaangenaam forum is, vooral dan de niet-muziek topics (politiek, dingen des levens, interessant leesvoer soms). Qua metal ben ik erin gerold op m'n 12e via Metallica, Machine Head, Sepuktura. De aardschok van maart '95 veranderde iets in mijn leven, Symbolic van death was cd van de maand, dus mandatory aanschaf. Toen werden de poorten tot de hel geopend. Als puber veel naar shows geweest, na 18 het BM-genre passief blijven volgen. Ik kan nog altijd verrukt raken van nieuwe BM (Kaevum, Arkha Sva, Goatmoon, Wedrucijaw Wiatr..) al is het zelden. Ik ga hier meer blijven komen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Ga eerst maar een cursus Nederlands doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Fan van At the Gates? ![]() |
|
quote: Moet ie uitleggen wat het lijdend voorwerp is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dank u voor de gastvrijheid. Ook zal is de meerderheid hier blijkbaar Nederlander. "Wij zijn één volk" om Ghunter Ancient Rites Theys eens te quoten. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Gastvrij? Hier? Het niveau holt zienderogen achteruit dezer dagen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nog een geluk dat de grootste droeftoeters nu nog van hun (perm)ban genieten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: tzittn ier nog Vloamingn signature ![]() |
|
Ja, gij zeker? Voor de rest zijn er ook veel meer meelezers, waaronder dus ook Vlamingen. Ik ben ook lang meelezer geweest maar heb nu besloten mee te doen. Omdat het kan. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Vlamingen zijn dikke meelezers, idd. ![]() |
|
quote: Daarom! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ach, een nationalistisch Belg. Rot maar weer op dan. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Als 't een Gunter Theys quote is zal 't eerder Vlaams-nationalistisch zijn :p OT: welkom^^ [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 11-09-2014 11:17] ![]() |
|
quote: Nationalisme is voor Tokkies, ongeacht je streek van keuze. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zeg dat maar tegen een Schot. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Onafhankelijkheid willen hoeft niet per se nationalistisch te zijn. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nauwelijks enig idee heb over waarom de Schotten onafhankelijk willen zijn. (Gewoon omdat het me niet heel erg interesseert, buiten het feit dat het een extra deelnemer voor het ESC op kan leveren. ![]() Maar ik snap bijvoorbeeld wel waarom veel Vlamingen Wallonië liever afsteken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: We kunnen er hier verder over discussiëren ![]() ![]() |
|
quote: Succes, doei! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Vraag me af of de Schotten het zelf uberhaupt wel weten. Veel conflicterende info hier. En ook veel verdeeldheid onder mijn Schotse collega's. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2532/6?hl=nationalisme ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |