![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Smoeilijk! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dank je. En online trek ik het wel hoor. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Man of vrouw: Man Woonplaats: Zoetermeer Leeftijd:24 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : ![]() Relatie: ja Bier of whisky: Lastig, toch maar bier. Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: www.last.fm/user/aidsblood Hobbies: muziek, bier, whiskey en films+series Opleiding: afgerond Hekel aan: op dit moment de zon die in mijn gezicht schijnt. Favoriete voetballer: te weinig kennis van. Beeldmateriaal: geen lang meer ![]() Heren: Post een foto indien je lang haar hebt Dames: Alleen sexy foto's posten voor Karnivoor ![]() |
|
Zon? Oja, dat kan natuurlijk best. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-07-2014 21:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja de zon! Morgen weer een hekel aan regen! ![]() |
|
En zo is er elke dag wel wat te doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Daarom! Blijven we lekker bezig! ![]() ![]() |
|
Alweer een uitbreiding van de Utrechtse clan? Half Nederland woont in Utrecht geloof ik? Maar goeie kennissen en goeie muzieksmaak zie ik, aangenaam ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Op aandringen van He..sie(?) nu maar even ingevuld: Man of vrouw: Man Woonplaats: Ja Leeftijd: Variabel Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Nee Relatie: Ook nee, helaas Bier of whisky: Whisky Thee of koffie: Favoriete bands: Anathema, Anthrax, Annihilator, In Flames, Metallica, Death Angel, King Diamond, enz. Hobbies: Ja Opleiding: Ook Hekel aan: Infantiel tuig, onnozele troela's, kutdagen, weet ik veel... Favoriete voetballer: Wat een overbodige kutvraag. Belangrijk ook. Niet dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Whisky! Favoriet? ![]() |
|
Kleur slip? ![]() |
|
quote: Qua jargon pas je er prima tussen hier. Veel plezier. ![]() |
|
quote: Nouja zeg. Je mag me ook ketterij noemen. quote: Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar die leeftijd. Welkom! Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Sjesus, wat een vraag. Maar zwart deze keer. Ik ben eigenlijk nog een whiskynoob maar drink het liever dan bier. De Bowmore 12y die ik nu heb staan smaakt wel prima. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik gok 17. ![]() |
|
Zwart is goed. ![]() ![]() |
|
Oh Heresie. Ik was het even kwijt. Btw, variabel als in hoe ik me op dat moment voel. Hou het maar op te oud. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik lees al een tijdje mee dus da's misschien een verklaring haha. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Welke van de 2 ben jij, Earthquake of Typhoon? ![]() Oh en welkom natuurlijk! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Nou Ronald, die jongen is hartstikke serieus daar moet je geen grapjes over maken! Maar weest welkom inderdaad. ![]() ![]() |
|
Serieus? En bedankt nog voor de welkoms allen. Geen van tweeen trouwens. Hint: songtitel Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Pffghhg. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |