![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nee Sgeitherdt ![]() das een 'bone carved thors hammer' ![]() |
|
quote: Hey, jij ook hier. Welkom! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
thanks, u can find me anywhere altX ![]() ![]() |
|
quote:Wat een heerlijke manier om de dag te beginnen, dit lezende. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Welcome's! ![]() ![]() |
|
AG: trolaccount. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-05-2014 10:06] ![]() |
|
dag Tom signature ![]() |
|
AG: trolaccount. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-05-2014 10:06] ![]() |
|
Man of vrouw: Man Woonplaats: Een slaperig stadje in het oosten des lands Leeftijd: 33 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Net als de vorige keer is het basismateriaal kurk.. Relatie: Geen Bier of whisky: Beiden Thee of koffie: Koffie Favoriete bands/artiesten: Recent veel Tool, Karnivool, Fantomas, The Tea Party, Ulver, The Cult, Mastodon, Led Zeppelin, Nine Inch Nails, Faith No Nore, Killing Joke.. Hobbies: Fitnessen, zwemmen, geschiedenis, politiek e.d Opleiding: Sociaal Juridische Dienstverlening (HBO) Hekel aan: Richt me liever op positieve dingen Favoriete voetballer: Als we met het huidige elftal de groepsfase van het WK door komen, mogen we erg blij zijn.. Everybody want go heaven. Nobody want dead. Afraid. ![]() |
|
quote: No dogs, no masters. ![]() |
|
"Ook heb ik een aantal bands waar de oudere forum-leden op mijn leeftijd naar geluisterd hebben." Vet! Noem er eens een paar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen dat je aan paardrijden doet hoor ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
3e leerjaar en toch 15 jaar. Jij hebt er verstand van. ![]() |
|
Blijkbaar. Geen idee waar je het over hebt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Derde jaar van de middelbare school, die betreed je als je 12 bent ongeveer. Welkom! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: In Belgische 'slang' (biatch) wordt 'leerjaar' enkel gebruikt om het studiejaar van het lager onderwijs aan te geven. Vandaar dat ik het dan ook enorm vermakelijk vond om er een licht humoristische verwijzing naar te maken. ![]() |
|
Belgen en humor..... ![]() ![]() Oh en Iris welkom... als oude lul ben ik net als Wim ook wel benieuwd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-06-2014 1:02] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Welkom Iris. ![]() Ik als iets minder ouwe lul ben ook wel benieuwd. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Ik denk dat ze jaren '90 bedoelt, Wim, niet jaren '30. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Sorry moest even hardop lachen in de metro ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Hey hey, Ik ben Iris, 15 jaar oud (volgens mij een van de jongsten hier denk ik) Ik zit nu in het 3e leerjaar vmbo-kgt/tl. Ik luister echt intensief naar metal sinds ik in de brugklas zit. Toen luisterde ik echt alleen maar Rammstein. Nu is dat van alles. Van AC/DC tot Within Temptation. Ook heb ik een aantal bands waar de oudere forum-leden op mijn leeftijd naar geluisterd hebben. Naast mijn voorliefde voor metal, heb ik ook andere hobby's: Gitaarspelen. Ik heb een zwarte Fender Strat. Reptielen en amfibieën. Ik ben ertussen opgegroeid, dus bang ben ik niet. Paardrijden. Tja, dit is het enige 'meisje-meisje' aan mij... Een lang verhaal, maar dit ben ik dus zo ongeveer. Metal is my life \m/ ![]() |
|
quote: Aerosmith, Led Zeppelin, Pantera Metal is my life \m/ ![]() |
|
Man of vrouw: XX Woonplaats: Het Hoge Noorden Leeftijd: 24 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: ![]() ![]() Relatie: Ja Bier of whisky: Nee, wijn Thee of koffie: Allebei Favoriete bands: Katatonia, Mastodon, Leprous, Opeth, Emperor, Borknagar, meer. Hobbies: Films, series, muziek. Opleiding: Uni. Hekel aan: Irritante, lompe kutlui Favoriete voetballer: Ik kijk geen voetbal ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |