![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En blijven negeren.. bediscussieer dit hier verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2532/6?hl=nationalisme ![]() |
|
WHADDUP, ik ben jeweettoch Man of vrouw: Man Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 17 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Varg Vikernes is mijn vader Relatie: Nope Bier of whisky: Nooit whisky gedronken, dus weet ik het joh Thee of koffie: Thee (ja, wat dan) Favoriete bands: Converge, Nails, Opeth, Dillinger Escape Plan, Shining, Ulver etc. (buiten metal houd ik van heel veel hip-hop zoals Nas, Biggie, old school eminem, denzel curry etc. en van folk zoals Bob Dylan, Tallest man on earth etc.) Hobbies: Fitness, zingen, gitaarspelen Opleiding: nog op de havo Hekel aan: Juryleden van dingen zoals the Voice Favoriete voetballer: Kijk ik niet [Dit bericht is gewijzigd door jeweettoch op 18-10-2014 21:55] Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
En je woonde nog niet zo lang geleden in een andere regio des lands? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En dan naar rotterdam gaan? ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dit klinkt heel dom, maar waren die reacties naar mij bedoeld? ![]() Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik woon al heel me leven in R'dam Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
Je weet toch... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Sowieso Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
Weet je het heel zeker? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ow, sowieso. Juist, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Sowieso... je weet. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Je weet zelf 010 all day. Feyenoord me kluppie toch Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
Ajax is beter! ![]() ![]() |
|
Ik kijk geen voetbal, maar van al het geschreeuw tijdens feyenoord wedstrijden wat ik hier hoor, is dat volgens mij inderdaad zo. Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
quote: Onee, dat slaat nergens op, sorry. edit 2. mijn reply dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-10-2014 21:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Jij luistert dus voetbal, als het ware. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Daar had ik nog niet eens aan gedacht Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
De Tegenpartij, voor al uw ongedachte gedachten. Welkom! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hoi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Hallo Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
Wie zal er nu weer in een trolbui zijn? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Alles en iedereen Thanks but no thanks. God never did me any favors. ![]() |
|
Je weet toch... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |