![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zonder koffie ben ik nergens.Maar bedankt. ![]() |
|
Wat miep jij nou weer?Lange blonde harig teckel. ![]() |
|
Welkom Orlando. ![]() ![]() |
|
En de groeten aan die kutkneus. ![]() |
|
@ infidelamsterdam Ja, sloeg nergens op, nee. ![]() Welkom! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-06-2013 18:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, Orlando. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-06-2013 21:34] ![]() |
|
Altijd al geweten dat Justin Bieber Orlando was. Hij trollt heel de wereld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Zo! Ik zal me is ff voorstellen: Man of vrouw: Man Woonplaats: Leiden, Zuid Holland Leeftijd: 22 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Metal valt niet te omschrijven. Het is een gevoel, iets diep in je, een eeuwig vuur... Als klein kindje stond ik al druk te springen op de Slayer stuff van mijn achterneef! Relatie: Yup! Bier of whisky: Bier met vrienden en op feesten, whisky lekker thuis of in goed gezelschap! ![]() Thee of koffie: koffie! Favoriete bands: Zijn er veeeeulsteveel! Hobbies: Muziek, bas/gitaar spelen, PC's, soms wat gamen... Opleiding: MBO Netwerkbeheer Niv. 4 Hekel aan: Kaas, radio en een hoop andere zooi. Favoriete voetballer: Een dooie? Vragen zijn welkom! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IV-I-XIV-XIV op 12-07-2013 16:58] ![]() |
|
ik drink ook bier , maar wel mateloos Hallowelkom signature ![]() |
|
quote: Heb het aangepast hehe ![]() ![]() |
|
quote: Dit hoeft natuurlijk niets positiefs te betekenen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Doe je het met OWW? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Jouw naam rijmt bijna met relneef. Weet verder niet zo goed wat de relevantie van die observatie is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Wees niet bang hoor, OWW heeft altijd nog wel een gaatje voor je. ![]() |
|
quote: Ben je lekker? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Bij veel mensen gaat het vanzelf weer over. Vaak is het maar een fase. Vaak. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Plaat in je hoofd of meer in de richting van je heup? ![]() |
|
quote:Welkom! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Oh? ![]() Edit: Oja, welkom hee. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-07-2013 9:51] ![]() |
|
Welkom MMayo..... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Thnx Nark! ![]() ![]() |
|
Man of vrouw: Vrouw Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 25 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Zelfs een headbangend dochtertje van bijna 1... Relatie: Nope... sinds kort weer vrijgezellig... Bier of whisky: Mede!! Thee of koffie: Mede!! Favoriete bands: Symfonische metalbands.. a la sonata arctica, WT, Nightwish, Epica, Evanescence, Apocalyptica & Kamelot. Verder is alle metal zeer graag welkom in mijn oren... Zolang het maar geen enge top 40 of hiphop en nederlandstalig is... Hobbies: Alternatief model, historische en alternatieve kleding naaien, lezen, zingen (metal ofcourse) Opleiding: Lichttechnicus Hekel aan: Mensen die alleen aan zichzelf denken en zichzelf bovenaan zetten & top 40/nederlandsetalige muziek/hiphop... Favoriete voetballer: Voetbal? Wassda... favoriete zanger is een betere vraag.. [Dit bericht is gewijzigd door Inorah op 14-07-2013 22:17] ![]() |
|
Hallo vrouw ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |