![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, krijg bij die eindeloze compatibility posts hetzelfde gevoel als van die tweets of blog posts van mensen die aan de wereld verkondigen dat ze Brinta voor het ontbijt gehad hebben (LOL) of dat hun zoontje zo grappig Pingu kan nadoen (ROFL). Maar goed, ik wil juffrouw DE niet voor het hoofd stoten, dus we doen gezellig mee: "Your compatibility with Dying Embrace is Superfragulistasticamundo! Music you have in common includes Cradle of Filth, K3, Limp Bizkit, Frans Bauer and King Bee." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wat fakking grappig. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Echt? Vond het zelf nogal flauw eigenlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Kijk, ik ben fakking grappig. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: *fixed* En voor de ontopicheid: Welcome noobs en de aanstaande ontopicmededeling van Grey. ![]() ![]() |
|
Grey ligt te fappen met z'n 40K poppetjes, die is nog wel ff zoet. Sowieso siked voor z'n verdediging morgenvroeg onder leiding van thee. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hallo, Ik ben Mike, een 17-jarige Nederlander die gaat schrijven voor Zware Metalen. Mijn interesse in metal begon al vroeg, toen ik zeven jaar oud was hoorde ik Iron Maiden en toen was ik verkocht. Daarna is mijn smaak extremer geworden maar aan de andere kant ook rustiger. Check mijn Last FM maar. Ook ben ik muzikant. Ik drum nu 8,5 jaar en ik speel ook een beetje gitaar en basgitaar. Ik upload drumfilmpjes op YouTube die hier te zien zijn: https://www.youtube.com/user/HierisMike En ik drink graag koffie. ![]() ![]() |
|
quote: Kijk eens wie we daar hebben. De Don! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hoi Mike! ![]() |
|
Welkom Mike! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Lijkt, zeker gezien z'n leeftijd, veel verstand van zake te hebben. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Nu al nuttig! Welkom. Ik drink ook graag koffie. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Hoi. ![]() |
|
Jij bent niet nieuw! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Nou vooruit. Ooit op een blauwe maandag hier een korte tijd rondgehangen en toen wieder verschwünden. Miste de laatste jaren toch een handige influx van 'nieuwe' metalbands dus kom ik hier maar weer eens m'n info ophalen. Hobbies; Metal (joh!), games, fantasy (lekker lezen in de pub) films, bier en een concertje hier en daar. En nu met een biertje genieten van een slechte film. ![]() |
|
Donders, wat voelt dat ouderwets om weer een op een echte smileyknop te kunnen drukken ![]() ![]() |
|
quote: Hehe Schorriemorrie.. welkom man! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Als dat een criteria is om onder de noemer "nieuweling" te vallen, dan kan ik hier elke paar maanden wel een rondje doen. ![]() ![]() Welkom! ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Och, kleine herintro ![]() ![]() |
|
Welkom terug. * BOES BOES * Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |