![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Thee, koffie, bier en whisky. zijn vrijwel de enige dingen die ik drink (naast water en wijn). ![]() |
|
Ik vind het simpelweg niet lekker en de tijd van zattigheid is nu ook wel voldoende geweest vind ik. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
verdikke zeg, zal ik me ook maar eens voorstellen Man of vrouw: ja. Man dus Woonplaats: Knesselare tegenwoordig Leeftijd: 34 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Ik ben zo metal dat mijn jongste zoon roestkleurig haar heeft Relatie: goed Bier of whisky: Bier, vooral dingen met bubbels Thee of koffie: koffie, sloten Favoriete bands: zeg ... gatvert. euhm. Blut Aus Nord. Emperor. Strapping Young Lad. Pain. EIgenlijk niet echt favoriete bands, wel favoriete albums Hobbies: Muziek, F1 Opleiding: Hoger Hekel aan: natte deurklinken aan WC-hokjes. Anderlecht. Kater Favoriete voetballer: Wut? Euhm ... Olof Mellberg signature ![]() |
|
quote: Que? [Dit bericht is gewijzigd door OZZWorks op 06-11-2014 21:01] Hier had uw advertentie kunnen staan! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Je moet deurklinken gewoon met je mouw of een stuk shirt/trui van jezelf vastpakken. Doe ik al jaren en jaren. ![]() edit. Tis net alsof je een beetje nieuw bent, hypnos. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-11-2014 21:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
hihi, een ZMaagdje ![]() signature ![]() |
|
quote: Wat een teleurstelling toch weer ![]() ![]() |
|
Welkom, Hypnos! ![]() ![]() |
|
Man of vrouw: Man. Woonplaats: Leiden. Leeftijd: 25. Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: Mijn vriendin vlucht het huis uit als ik naar de cd-kast loop. Relatie: Ja. Bier of whisky: Bier. Thee of koffie: Koffie. Favoriete bands: Amorphis, Bruce Springsteen. Hobbies: Piano-/keyboard spelen en -les geven. Opleiding: Muziektherapie. Hekel aan: Voetbal, Coldplay, Paul McCartney. Favoriete voetballer: Zie bovenstaand antwoord. ![]() |
|
woef! signature ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 24-11-2014 12:33] ![]() |
|
quote: Jouw favoriete voetballer is Paul McCartney? ![]() |
|
Ik zal dit gedoe ook maar eens invullen. Man of vrouw: Man Woonplaats: Gent Leeftijd: 37 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: Volgens deze site ( http://www.livescience.com/3505-chemistry-life-human-body.html ) zou dat 1,9593345% zijn Relatie: Neen Bier of whisky: X True till death X Thee of koffie: Geen van beiden Favoriete bands: Teveel om op te noemen Hobbies: Muziek; lezen; films, series & anime kijken Opleiding: Licentiaat (AKA master) Psychologie (2000), Licentiaat (AKA master) Criminologie (2003) Hekel aan: Slicksters, domme mensen Favoriete voetballer: Cantona discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Redelijk sterke Gentse scene alhier. ![]() |
|
quote: tzal wel zijn moatse! ![]() |
|
quote: I stand corrected. ![]() Bij u zou dat 'kopen' trouwens ook het geval zijn als er geen sprake was van the old ball & chain... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 24-11-2014 14:30] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Zelluf ook nooit gedaan. Hihi: Man of vrouw: Man Woonplaats: Amsterdam/Amstelveen Leeftijd: 42 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: luister 27 jaar naar bijna alle stijlen metal. Relatie: getrouwd Bier of whisky: drink geen alcohol meer Thee of koffie: 1 kopje koffie per dag, verder aanvullen met thee Favoriete bands: muzikaal gezien bijna alles, tekstueel gezien erg weinig (meer) Hobbies: muziek maken, lezen, films kijken, met vrienden eten, sporten Opleiding: Informatica, diverse finance/vanking gerelateerde cursussen/certificaten Hekel aan: leed en ellende Favoriete voetballer: kijk sinds jaren geen voetbal meer, dus geen idee. Vroeger: Overmars, Finidi George, zoiets When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Welkom ![]() ![]() |
|
Slicksters zijn vrouwelijke slickers? Maar wat zijn dat? Welkom allen. ![]() Sowieso Cantona. ![]() ![]() |
|
Ik heb ook even geen idee wat Slicksters zijn. quote: Santé, mijn ratse. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |