|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
knappe man signature |
|
Dat ook.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Die lui van Driller Killer waren niet bepaald sympathiek, maar wel gaaf. Kwam zo'n gastje vragen of ze zijn maxi wilden signeren, begonnen ze meteen met watervaste stiften het vinyl en de hoes onder te kalken. Wat een wauzen! De snuiverij zal hier ook wel wat aan bijgedragen hebben... De mensen van Absorbed vond ik altijd gaaf, Mike van Pentacle, iedereen van Desaster, Karl van Bolt Thrower, de mensen van Disabuse, etc. De meest sympathieke band ooit vond ik Pro-Pain, op Dynamo een nacht mee doorgetrokken in het 24-uurscafé. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan Lilker was ook erg relaxed in de omgang. Kwam lange vloei lenen, erg aardige gozer. Ook erg stoned, doch dit terzijde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De Pro-Pain gasten zijn inderdaad erg sympathiek. Boeiender |
|
quote: Nee, bij Mercyful Fate. Maar wel een aardige vent inderdaad. Bareuh... |
|
quote:Na The Eye heeft Sharlee 3 jaar met Mike Wead als live-muzikant bij de King gezeten. Was na Hal Patino. Hij heeft nooit een cd ingespeeld voor de King. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ronnie James Dio, wat een lieve man was dat... en Chris Caffery is ook wel een toffe dude. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Martin Schirenc van Pungent Stench/ Hollenthon is een geweldige vent. Martin van Drunen en Ed Warby zijn erg sympathiek, en sowieso iedereen in Hail of Bullets. De jongens in Entombed zijn super aardig. Leuke ervaring: ik liep met de oude zanger van Gorerotted in Hamburg Micky Dee tegen het lijf, ik vroeg hem een handtekening en hij schreef;fuck off you bastard. Micky Dee. Ja hoor... |
|
Gasten van Crowbar Vooral die oude bassist Todd Strange was erg relaxt, die mega grote gast. |
|
Knakkers van Skyforger! spelfout weggehaald... |
|
ik kan mij nog een leuk gesprek herinneren met Brett Hoffman. Die was niet dronken en vond het tof om over deathmetal als genre te praten. Ik weet niet alles meer jammer genoeg zelf behoorlijk in de olie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zat. Maar Aaron Weaver van Wolves In The Throne Room, Ron Holzner, Thomas A.G., Tony Choy, Jeroen P. Thesseling staan hoog op mijn lijstje, en natuurlijk ook Robert Woning. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 20-09-2010 9:58] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Balgradon, jaren terug in elk geval We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Punchent styench had ik laatst juist in het onsympathieke topic gezet, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bedoel je toen in Vera, toen hij wel mee naar de kroeg wilde gaan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Geen idee meer van! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik kan mij de muzikanten van Heathen als bijzonder sympathiek herinneren! Oja, en Retribution en Arkhngthand natuurlijk |
|
Brant Bjork is ook heel relaxt. |
|
Drummer van Forgotten Tomb vond ik wel relaxed. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-09-2010 18:03] |
|
per moller jensen, de drummer van The Haunted is een behoorlijk chille knaap. Maar dat kan ook komen omdat ik ongeveer de enige met wiet was |
|
quote:Vast wel, toen zat ie in de garderobe bij de merch. Ook nog even blijven hangen. En -jij- was er ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Emperor Magus Caligula/Magnus "Masse" Broberg (ex-Dark Funeral, ex-Hypocrisy ex-Demonoid e.a.) vond ik ook een erg sympathieke gozert. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja zoiets herinner ik me ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |