|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had wat foto's van jou die hier wel eens de revue passeren in gedachten. Vandaar dat drumstel aanpissen. Bruce Banner |
|
De mannen van Gama Bomb zijn erg sympathiek, tot lang in de nacht mee gefeest in Nijmegen afgelopen donderdag |
|
angus young en bonn scot(veelste vroeg gestorven) van ac/dc |
|
De lui van st. Vitus. Maar dat zijn dan ook meteen de enige muzikanten die ik ooit ontmoet heb. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik ken - mede door mijn werk als bandbegeleider en recensent - een groot aantal ontzettend sympathieke muzikanten, maar omdat ik in het arrogantietopic Ronny Thorsen zag staan (Ronny is niet arrogant, neem dat maar van mij aan) nomineer ik van ganser harte Trail Of Tears in de huidige bezetting (en dan mag de pas opgestapte gitarist Pål Olsen zich erbij tellen) en mag ik zeker de mannen van Byfrost (de Noorse) en Elite (kan de halve Dynamo over meepraten) ook niet vergeten... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
James Hetfield was zeer sympathiek, net zoals Kerry King, Dave Mustaine, Dani Filth, Ihsahn en Phil Anselmo. Aardige lui |
|
Ik mag Rajackar wel graag, en Herrie is ook wel sympathiek. Boeiender |
|
quote: Muzikanten ging het om, MR. N, geen dwaze schreeuwers en bassisten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oh. Sowwy. Hmmz... Een Criz was wel sympathiek, en Zelthor ook. Hehe, en die zangert van Dismember, daar kon ik het ook goed mee vinden. Met Behemoth was het ook gezellig, en "de Nek" van Cannibal Corpse was ook okay. LB overigens.... Boeiender |
|
quote: Zeg, ik zei nog zo; geen dwaze schreeuwers en bassisten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sow jonge, heb je hem wel eens tekeer zien gaan live? Een basbeest, dat is het, en daarmee een vermakelijk muzikant. Boeiender |
|
Het is nog altijd wachten op de eerste keer dat ik gruwelijk op m'n bek ga, trouwens, hehehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Been there, done that, LOL. Heeft me toen wel een stuk kraakbeen gekost uit mijn elleboog. Boeiender |
|
Andreas kisser van Sepultura, geweldige kerel. |
|
Niklas van Shining Peter van Vader Kaiser W van Ad Hominem en Mascha van Arkona en heer Antikrist van Grimm natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-09-2010 15:42] signature |
|
quote: hehehe, hulde Vooral kleine podia zijn wat dat betreft een succes; weinig ruimte om goed in balans te gaan staan en dan toch loos gaan :') Gelukkig werk m'n achter-balans-herstellend orgaan (= been) nog vrij goed Gaat vast nog een keer mis, dan ga ik op dat moment even mijn meest onsympathieke muzikantenkant laten zien Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het valt me wel op dat er best veel muzikanten zijn die als giga aso klootzakken overkomen, maar eigenlijk gewoon heel schuchter/verlegen zijn, en de aardigste jongens blijken Black seeds of bunny! |
|
quote: Is dat niet zelfs in het algemeen zo, bij mensen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
niet in Nederland signature |
|
quote: Nederlanders zijn sowieso het liefste volk van de wereld [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-09-2010 16:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dat wou ik net ook zeggen signature |
|
quote: Krisiun, neem ik dan maar aan. Ik heb er ruim 8 jaar over na gedacht, maar volgens mij heb ik gelijk. Aardige gasten, ja. Jammer dat ze van de nederlandse wiet dachten dat die wat slapjes was. Tering, wat waren die gasten naar de klote na een joint van mijn hand. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote:Werd Ronny arrogant genoemd??? Da's zowat de meest sympathieke gast die ik ken!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |