IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wie is de sympathiekste muzikant die je hebt ontmoet? Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-09-2010 22:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 22:19 schreef MR. N het volgende:
Och ja, je moet soms elkaar een beetje in het gareel houden toch?

Binnen elke band vindt zo af en toe wel wat houwerij plaats.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 23-09-2010 0:55 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 9:25 schreef Ralph het volgende:
Meest sympathieke gasten met wie ik interviews gedaan heb door de jaren heen zijn met afstand Mikael Åkerfeldt, Marcus Siepen van Blind Guardian en Andy en Michael van Therapy?

Andy is zowiezo een held vanwege de volgende, gruwelijk droge dialoog op Rock Ternat eind 2005:

Andy: Do you guys like Ireland?
Publiek: Yeah!
Andy: Ireland is a fucking shithole!

Qua sympatiekheid ga ik voor Blaze Bayley, Nienke de Jong, Mats van der Valk en heel Viberider/Pendejo/Bitcho/Simón.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

faceless
Usericon van faceless
Posted 23-09-2010 3:00 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

pro pain, gezellig avondje kroeg mee gehad.
entombed, eerst wat stroef uiteindelijk leuke gasten
alchemist, eventjes ontdooien en ook een zeer leuke dag
jan chris van gorefest, ondanks heel veel verhalen, heb ik er een hele leuke babbel mee gehad, en grappig dat hij me na een maand of 4 nog weer herkende.
patrick van disabuse, ff niet gezien maar altijd gezellig
immolation, al jaren geleden,maar op het moment dat ik niet genoeg geld meer had voor een shirtje was het ook oke dat ik er 1 meenam voor minder, altijd tof.

watery black
Usericon van watery black
Posted 23-09-2010 7:28 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 9:25 schreef Ralph het volgende:
Mikael Åkerfeldt

*nog steeds jaloers*

lijkt me een enorm toffe dude.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 23-09-2010 8:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 23 september 2010 7:28 schreef watery black het volgende:
*nog steeds jaloers*

Ze mogen hem bij mij in een kooitje in huis zetten, mag hij de hele dag praten en zingen. Als ik besluit er toch evt zat van te zijn, dan gooi ik er wel een doekje over... Supermooie stem.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

watery black
Posted 23-09-2010 8:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 8:06 schreef zillah-morte het volgende:
Ze mogen hem bij mij in een kooitje in huis zetten, mag hij de hele dag praten en zingen. Als ik besluit er toch evt zat van te zijn, dan gooi ik er wel een doekje over... Supermooie stem.

+1

als je m beu bent stuur je hem maar hierheen

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-09-2010 8:56 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 23 september 2010 0:55 schreef ErikS het volgende:
Andy is zowiezo een held vanwege de volgende, gruwelijk droge dialoog op Rock Ternat eind 2005:

Andy: Do you guys like Ireland?
Publiek: Yeah!
Andy: Ireland is a fucking shithole!

Dat is inderdaad mooi ja.

quote:
*nog steeds jaloers*

Is het ook. Waren destijds de laatste loodjes van de Ghost of Perdition tour en die gast was echt dood- en doodmoe, maar nam wel uitgebreid de tijd en was de vriendelijkheid zelve.

In tegenstelling tot die flapdrol van een Martin Mendez twee maanden daarvoor. Compleet onbruikbaar interview door die ongeïnteresseerde flapdrol (vandaar de herkansing met Mikael).

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

watery black
Posted 23-09-2010 9:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 8:56 schreef Ralph het volgende:
Dat is inderdaad mooi ja.

Is het ook. Waren destijds de laatste loodjes van de Ghost of Perdition tour en die gast was echt dood- en doodmoe, maar nam wel uitgebreid de tijd en was de vriendelijkheid zelve.

In tegenstelling tot die flapdrol van een Martin Mendez twee maanden daarvoor. Compleet onbruikbaar interview door die ongeïnteresseerde flapdrol (vandaar de herkansing met Mikael).

ik herinner me idd nog dat je dat interview had, Je hebt m zelfs nog de groeten van mij gedaan.

Jouke
Usericon van Jouke
Posted 23-09-2010 10:58 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Ed Warby

ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 23-09-2010 11:05 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

quote:
*nog steeds jaloers*

Wack, black. Muzikanten zijn net mensen. Niks om jaloers op te zijn.

MC Hammer Smashed Face

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-09-2010 11:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Oh ja, die knakkers van Fejd, bijzonder aardige lui!

Edit: ook nog ooit op Waldrock poosje mat Dave Vincent staan ouwehoeren, viel me ook 100% mee eigenlijk.

En die van Anathema kunnen er ook mee door hehe...
En Gunther van Ancient Rites natuurlijk, heerskerel!

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 23-09-2010 11:13]

spelfout weggehaald...

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 24-10-2010 21:31 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Tarald, de huidige drummer van Tristania is een extreem aardige kerel (nu ben ik sowieso bevriend met de band, maar dat terzijde).

Afgelopen zaterdag ook gesproken met Sarah Jezebel Deva en Gian Pyres (beiden Ex-CoF), ook erg sympathieke mensen, net zoals de rest van hun bandleden.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 24-10-2010 21:37]

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2010 21:35 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

kan wel 666 namen opnoemen van allerlei aardige lui... in de grindcorescene bestaan ook maar weinig onsympathieke mensen...

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-10-2010 21:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar het ging hier over muzikanten

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2010 21:36 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

dat wel natuurlijk...

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2010 21:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Herrie en 'Thieu natuurlijk.

herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2010 21:54 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

lief... maar het ging over muzikanten... kun je mijn naam effe weg-editten?

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-10-2010 21:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 oktober 2010 21:54 schreef herrie het volgende:
lief... maar het ging over muzikanten... kun je mijn naam effe weg-editten?

LOL.

Boeiender

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2010 21:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nee.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-10-2010 22:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 oktober 2010 21:58 schreef Silence het volgende:
Nee.

En terecht. Laat iedereen maar zeiken op het spelen op 1 snaar, er is godverdomme niemand die het daarmee zo ver als Herrie heeft geschopt.

Boeiender

Silence2
Grrr.2
Usericon van Silence2
Posted 24-10-2010 22:04 by Silence2 Wijzig reactieProfiel van Silence2Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 21:58 schreef Silence het volgende:
Nee.

waarom niet?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-10-2010 22:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 oktober 2010 22:04 schreef Silence2 het volgende:
waarom niet?
Oh god...

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2010 22:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 22:04 schreef Silence2 het volgende:
waarom niet?
Ieks!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com