|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Andy is zowiezo een held vanwege de volgende, gruwelijk droge dialoog op Rock Ternat eind 2005: Andy: Do you guys like Ireland? Publiek: Yeah! Andy: Ireland is a fucking shithole! Qua sympatiekheid ga ik voor Blaze Bayley, Nienke de Jong, Mats van der Valk en heel Viberider/Pendejo/Bitcho/Simón. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
pro pain, gezellig avondje kroeg mee gehad. entombed, eerst wat stroef uiteindelijk leuke gasten alchemist, eventjes ontdooien en ook een zeer leuke dag jan chris van gorefest, ondanks heel veel verhalen, heb ik er een hele leuke babbel mee gehad, en grappig dat hij me na een maand of 4 nog weer herkende. patrick van disabuse, ff niet gezien maar altijd gezellig immolation, al jaren geleden,maar op het moment dat ik niet genoeg geld meer had voor een shirtje was het ook oke dat ik er 1 meenam voor minder, altijd tof. |
|
quote: *nog steeds jaloers* lijkt me een enorm toffe dude. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ze mogen hem bij mij in een kooitje in huis zetten, mag hij de hele dag praten en zingen. Als ik besluit er toch evt zat van te zijn, dan gooi ik er wel een doekje over... Supermooie stem. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: +1 als je m beu bent stuur je hem maar hierheen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dat is inderdaad mooi ja. quote: Is het ook. Waren destijds de laatste loodjes van de Ghost of Perdition tour en die gast was echt dood- en doodmoe, maar nam wel uitgebreid de tijd en was de vriendelijkheid zelve. In tegenstelling tot die flapdrol van een Martin Mendez twee maanden daarvoor. Compleet onbruikbaar interview door die ongeïnteresseerde flapdrol (vandaar de herkansing met Mikael). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ik herinner me idd nog dat je dat interview had, Je hebt m zelfs nog de groeten van mij gedaan. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ed Warby |
|
quote: Wack, black. Muzikanten zijn net mensen. Niks om jaloers op te zijn. MC Hammer Smashed Face |
|
Oh ja, die knakkers van Fejd, bijzonder aardige lui! Edit: ook nog ooit op Waldrock poosje mat Dave Vincent staan ouwehoeren, viel me ook 100% mee eigenlijk. En die van Anathema kunnen er ook mee door hehe... En Gunther van Ancient Rites natuurlijk, heerskerel! [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 23-09-2010 11:13] spelfout weggehaald... |
|
Tarald, de huidige drummer van Tristania is een extreem aardige kerel (nu ben ik sowieso bevriend met de band, maar dat terzijde). Afgelopen zaterdag ook gesproken met Sarah Jezebel Deva en Gian Pyres (beiden Ex-CoF), ook erg sympathieke mensen, net zoals de rest van hun bandleden. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 24-10-2010 21:37] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
kan wel 666 namen opnoemen van allerlei aardige lui... in de grindcorescene bestaan ook maar weinig onsympathieke mensen... |
|
maar het ging hier over muzikanten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dat wel natuurlijk... |
|
Herrie en 'Thieu natuurlijk. |
|
lief... maar het ging over muzikanten... kun je mijn naam effe weg-editten? |
|
quote: LOL. Boeiender |
|
Nee. |
|
quote: En terecht. Laat iedereen maar zeiken op het spelen op 1 snaar, er is godverdomme niemand die het daarmee zo ver als Herrie heeft geschopt. Boeiender |
|
quote: waarom niet? |
|
quote:Oh god... |
|
quote:Ieks! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |