|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: prutser 11.45: restate my assumptions |
|
Sander van AF... |
|
heb nog niet zo veel muziekanten van bekende bands ontmoet.... lui van Altar... zijn lomp Moonspell Fernando = erg vriendelijk Mike = Erg lachwekkend Pedro = wel cool Ricardo = niet zo actief Sérgio = beetje terug getrokken maar wel aardig als je met hem praat Die lui van Dark Tranquillity lijken me ook erg aardig, die zanger kwam echt tof over op Wacken Open Air das de enige band waarmee ik echt heb gepraat enzo... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
euh jah....daar vraag je ons wat... ik heb er zovele ontmoet,! maar die lui van "God Dethroned" zijn wel erg stoer hoor hahaha stelletje meelballen hahaha... dik vunzig ouwehoeren enzo tging echt helemaal nergens over http://www.malagthot.tk >> PIC's endaar bovenaan staat foto hahah GD heerscht! kijkt hier op den foto niet op mij letten...is dikke lompe kutfoto (euh jah hoeveel had ik ook op zeg.hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 01-06-2002 19:11] |
|
gunter thijs |
|
De zanger van Amon Amarth is erg tof... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: drink je geen breezertjes meer tegenwoordig? Je moeder. |
|
Sarah Jezebel Deva, zingt o.a. bij Therion en Cradle of Filth. Johan en Christian van Therion. Heel Mortifer en ongeveer heel - maar vooral een gitarist - Anaemica (Vlaamse bands), |
|
De meest symphatieke muzikant(die ik NIET vantevoren al kende) die ik heb ontmoet is toch wel George Oosthoek van Orphanage. |
|
- Joe Satriani - Joey Vera - Jack Frost - Tom Englund - Vanden Plas - Cirrha Niva - Sun Caged natuurlijk hehehehe - Arabesque - Floor van After Forever - Rob Lamothe en zo zijn er nog wel een paar maar ik kom er ff niet zo 1,2,3 op.... |
|
quote: mortifer is een supere band met een zalige bezetting, enorm toffe mannen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ares van Aeternus,toffe gast met gave humor,is nog steeds een vriend gebleven. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
mijn aarshole |
|
Waarom wil iedereen zich toch zo graag opdringen aan 'bekende' muzikanten? Het lijkt mij vreselijk om na een optreden elke keer met opdringerige fans te moeten praten... ze WILLEN vaak zo graag... [Dit bericht is gewijzigd door ArieDeKnaller op 02-06-2002 13:08] Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ik heb me nooit opgedrongen Ik vind dat btw wel irritant, zo van die "kindjes" die rond die artiest staan te springen om hun vel vol vilstift te laten zetten. Ik vraag me steeds af of die daarna nog in de douche gaan Ik & vrienden hadden afgesproken met Sarah om elkaar na de Therion gig te ontmoeten, we "kenden" elkaar van op het CoF msg board (jaja ) en zodoende Ik ben wel zelf op Johan toegestapt maar om gewoon te praten en hem te complimenteren, niet om mijn hele lijf door hem te laten volkribbelen Hij herkende me trouwens hehe heb ik toch voor iets 2,5 uur mezelf staan uitsloven Christian kwam zelf op ons toe toen-ie z'n gerief in de bus aan het laden was, wij zaten daar wat te zitten en hij kwam vragen wat we ervan vonden, van de andere bands enzo. Mortifer heb ik me ook ni aan opgedrongen, gewoon ontmoet op een optreden van hun. En dan natuurlijk wel naar de andere kant van 't land gereisd voor een optreden van hen en After Forever Ze roelen Anaemica, wel ik vroeg of ze een demo uit hadden na een optreden, en de gitarist "kende" me van m'n site en zo zijn we wat beginnen praten Demo heerst trouwens quote: Inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 03-06-2002 21:08] |
|
Christopher Johnson van Therion, dat is echt een leuke, intelligente en sociale man. |
|
quote: ja.. neuken in de keuken |
|
quote: Omgekeerd gebeurt even vaak.. Bekende muzikanten die zich 'opdringen' aan hun fans.. Sturen ze de roadies op je af: wil je met ons 'hangen'? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
- Mark Jansen (met stip op 1) - Gunther Thijs - Anneke van Giersbergen - Sharon den Adel en Ivar de Graaf (WT) - heel Anathema - Henri Sattler (God Dethroned) - Kai Hansen (Gamma Ray, ex-Iron Savior) - Anders H. Hidle (Tristania) - Glenn Nordby (Sins of thy Beloved) Meer schieten me er momenteel even niet te binnen... En Marcel Coenen kan natuurlijk ook niet ontbreken in mijn lijstje |
|
quote: Met dat 'hangen' bedoelen ze dan zeker ergens aan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote:vind je?? Ik vind dat zij enorme *ster* allures heeft. kortom een arrogante bitch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zoiets ja.. Ergens begrijp ik die kerels wel.. Ze zitten een half jaar de wereld rond te reizen zonder familie of vrienden.. Iedereen heeft wel eens nood aan affectie.. Al zijn de meeste Amerikanen niet zo te vinden voor de Europese vrouwen, want wij zijn veel te 'hard to get'.. hehehe Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Idd een enorm sympathieke kerel.. Lekker down to earth.. Al durft ie af en toe wel eens te vergeten hoe het is om als klein bandje je weg te maken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: En groot gelijk Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |