IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wie is de sympathiekste muzikant die je hebt ontmoet? Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 23-05-2002 11:50 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ja wim van der valk is zeker wel een relaxte kerel ja

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-05-2002 11:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik vond Gerre van Tankard wel een relaxe gast. Voor aanvang van het concert een beetje met ons ouwehoeren en een biertje happen

Corporate Death van Macabre is ook wel ok. Ik zag hem voor een concert ook aan de bar hangen met een aantal fans.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-05-2002 12:20 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Emperor Magus Caligula en Ahriman van Dark Funeral.

Die mannen zijn gewoon de max!! Na het optreden hebben we nog lang met hen gesproken en daarna een feestje gebouwd, heel sympathieke mannen!

Dark Funeral rules!

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-05-2002 12:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind die zanger van Judgement Day wel erg lief.

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 23-05-2002 12:37 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Mikael Stanne van Dark Tranquility.

Tum podem extulit horridulum...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-05-2002 12:38 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 12:25 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vind die zanger van Judgement Day wel erg lief.

Nou dat valt wel mee....

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-05-2002 13:07 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

De broertjes Van der Valk (Cantara / God Dethroned, ok niet belachelijk bekend, maar toch) zijn uiterst sympathiek. Dave Lombardo is een goeie vent. En menigeen zal het met me eens zijn dat Danny Cavanagh een uitstekende gozer is.

Touché, pussycat!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-05-2002 14:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Trey vind ik wel een aardige gast, op ICQ is-ie ook een toffe kerel. (al tijden niet meer gesproken)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2002 14:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De zanger van Covered in Ashes (de kleinste van de twee) is een toffe gast!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-05-2002 14:10 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik vind die gasten van Mortifer best wel sympathieke mannen, vooral hun drummer en zanger

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-05-2002 15:41]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-05-2002 15:20 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Marcel Coenen hahahaha

en de jongens van Agony in Black. Toffe gasten

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 23-05-2002 15:22]

bla...bla...bla...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2002 15:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

theo. aardige gast

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2002 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 15:20 schreef Cadaveria het volgende:
theo. aardige gast

Mental Theo?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2002 15:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ehh sorry, neen van houwitsher

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-05-2002 15:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Theo en Thea...

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 23-05-2002 15:30 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 13:07 schreef Sporty Voleg het volgende:
... En menigeen zal het met me eens zijn dat Danny Cavanagh een uitstekende gozer is.
Ja, dat vind ik ook!

No regrets and no remorse...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-05-2002 15:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 13:07 schreef Sporty Voleg het volgende:
De broertjes Van der Valk (Cantara / God Dethroned, ok niet belachelijk bekend, maar toch) zijn uiterst sympathiek. Dave Lombardo is een goeie vent. En menigeen zal het met me eens zijn dat Danny Cavanagh een uitstekende gozer is.

spelen die nu met wokkel in een deathmetal bandje ? (alletwee bas ?) zoja heb ik ze afgelopen weekend in de baroeg gezien

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-05-2002 15:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ed Warby (ex-drummer Gorefest), heb ik een keer een half uur mee staan lullen na een concert. Hele sympathieke aardige kerel.

Heel Edge Of Sanity. Op "With A Dragons Blaze" in Belgie een aantal jaren geleden hebben ze de hele nacht bij onze tent gezeten, was erg gezellig

Mike Patton (Faith No More, Fantomas) op Waldrock vorig jaar ff gesproken backstage, ook een hele gave gast

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 23-05-2002 15:38]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-05-2002 15:43 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Cristina Scabbia

en die lui van AF uiteraard ook, relaxte gasten.

Niet te vergeten de heren van Sun Caged en 777

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-05-2002 15:51 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Phil Campbell van Motorhead, erg relaxt

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-05-2002 15:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Jason Newsted is zeer aardig, maar daar stond ie ook altijd al om bekent!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-05-2002 15:58 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 15:43 schreef Bintmeister het volgende:
Cristina Scabbia

en die lui van AF uiteraard ook, relaxte gasten.

Niet te vergeten de heren van Sun Caged en 777

De volgende keer dat je komt, dragen we een nummer aan je op (volgende sc + 777 gig is 7 juni in de baroeg, r'dam..)

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 23-05-2002 16:19 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Sven en Niek van Aborted.

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 23-05-2002 16:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik heb niet heel veel muzikanten ontmoet, en ik zal alleen muzikanten noemen die ook een demo of cd uithebben. Dan blijven er wel helemaal (wow.. ) 2 over:
-Marcel Coenen
-Bram (van Imbolc)
Eigenlijk helemaal geen arrogante lui ontmoet tot nu toe

MuayThaigerrr!!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-05-2002 16:34 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 mei 2002 16:19 schreef Witchking het volgende:
Sven en Niek van Aborted.

en de Frank niet te vergeten natuurlijk

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com