|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja wim van der valk is zeker wel een relaxte kerel ja |
|
Emperor Magus Caligula en Ahriman van Dark Funeral. Die mannen zijn gewoon de max!! Na het optreden hebben we nog lang met hen gesproken en daarna een feestje gebouwd, heel sympathieke mannen! Dark Funeral rules! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik vind die zanger van Judgement Day wel erg lief. |
|
Mikael Stanne van Dark Tranquility. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Nou dat valt wel mee.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
De broertjes Van der Valk (Cantara / God Dethroned, ok niet belachelijk bekend, maar toch) zijn uiterst sympathiek. Dave Lombardo is een goeie vent. En menigeen zal het met me eens zijn dat Danny Cavanagh een uitstekende gozer is. Touché, pussycat! |
|
Trey vind ik wel een aardige gast, op ICQ is-ie ook een toffe kerel. (al tijden niet meer gesproken) |
|
De zanger van Covered in Ashes (de kleinste van de twee) is een toffe gast! |
|
Ik vind die gasten van Mortifer best wel sympathieke mannen, vooral hun drummer en zanger [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-05-2002 15:41] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Marcel Coenen hahahaha en de jongens van Agony in Black. Toffe gasten [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 23-05-2002 15:22] bla...bla...bla... |
|
theo. aardige gast Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mental Theo? |
|
ehh sorry, neen van houwitsher Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Theo en Thea... |
|
quote:Ja, dat vind ik ook! No regrets and no remorse... |
|
quote: spelen die nu met wokkel in een deathmetal bandje ? (alletwee bas ?) zoja heb ik ze afgelopen weekend in de baroeg gezien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ed Warby (ex-drummer Gorefest), heb ik een keer een half uur mee staan lullen na een concert. Hele sympathieke aardige kerel. Heel Edge Of Sanity. Op "With A Dragons Blaze" in Belgie een aantal jaren geleden hebben ze de hele nacht bij onze tent gezeten, was erg gezellig Mike Patton (Faith No More, Fantomas) op Waldrock vorig jaar ff gesproken backstage, ook een hele gave gast [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 23-05-2002 15:38] |
|
Cristina Scabbia en die lui van AF uiteraard ook, relaxte gasten. Niet te vergeten de heren van Sun Caged en 777 |
|
Phil Campbell van Motorhead, erg relaxt Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Jason Newsted is zeer aardig, maar daar stond ie ook altijd al om bekent! |
|
quote: De volgende keer dat je komt, dragen we een nummer aan je op (volgende sc + 777 gig is 7 juni in de baroeg, r'dam..) |
|
Sven en Niek van Aborted. |
|
Ik heb niet heel veel muzikanten ontmoet, en ik zal alleen muzikanten noemen die ook een demo of cd uithebben. Dan blijven er wel helemaal (wow.. ) 2 over: -Marcel Coenen -Bram (van Imbolc) Eigenlijk helemaal geen arrogante lui ontmoet tot nu toe MuayThaigerrr!! |
|
quote: en de Frank niet te vergeten natuurlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |